Hotel Travelodge London City Airport **

Hotel Travelodge London City Airport
Travelodge London City Airport
6,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Travelodge London City Airport bij:

51 reviews over Hotel Travelodge London City Airport in het Nederlands

Prima bevallen

Renate, 21-2-2015

Met touroperator 4-daagse reis naar Londen geboekt. Moeder / Dochter trip. Hotel is prima bevallen. Ruime schone kamers, voldoende handdoeken en geen geluidsoverlast ondervonden van vliegveld of trein. Ontbijt was prima, Engels gericht (roerei, worst, bonen, bacon)en dus geen kaas of vleesbeleg, maar dat hoort bij Engeland. Verder wel toast, croissants, jam en ontbijtgranen.

Personeel vriendelijk en behulpzaam. Voor deze prijs een goede accommodatie!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

Prima bevallen

Patricia, 27-10-2014

Wij hadden een 3 daagse londen reis geboekt, had alle reviews gelezen en was er een beetje bang voor. Maar dit veel erg mee! De kamer was prima, werd de volgende dag netjes opgemaakt, ook elke dag schone handdoeken. Op de kamer kon je ook koffie maken want er stond een kleine waterkoker. Wij rijden beneden en hebben geen vliegtuigen gehoord, wel de metro. Maar dit was niet storend. Tv deed het prima op de kamer. Het ontbijt was niet uitgebreid maar er was voor iedereen wat te vinden. Er is zelfs een meisje in de bediening wat Nederlands spreekt...altijd handig..
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

chaotisch

kc , 25-8-2014

3 nachten gelogeerd omdat ik een 4 dgs londonreis met touroperator had geboekt Reis en london zeer mooi . Hotel slecht . Erg chaotisch met name als er ontbeten gaat worden Veel stress en onderling harde woorden naar elkaar ;personeel . Service zeer slecht . Mede busgenoot kon zijn koffers niet ophalen in verband met een storing in de deursleutel ( kaart) Duurde erg lang voor dat er aktie op werd ondernomen . Moesten naar een ander hotel voor een apparaat te halen voor het resetten van de deur Zo'n uur vertraging door dit . Later ook gehoord dat er zelfs geen leiding aanwezig was en geen dienst hadden

Conclusie de trip is zeer goed te noemen maar hoop dat touroperator gaat kiezen voor een ander hotel

Gereisd anders in januari 2014

Goed voor stedentrip

Amber, 17-8-2014

De kamer zag er prima uit, er was voldoende ruimte en de badkamer was mooi schoon.

Het uitzicht is de start/landingsbaan van het vliegveld. 's Nachts wordt er niet gevlogen dus dit geeft geen overlast. Het hotel is niet geschikt als je wil uitslapen, want dan maken de vliegtuigen je wel wakker.

Het ontbijt is redelijk. Je moet wel op tijd erbij zijn anders kan je een halfuur wachten tot er weer schone borden beschikbaar zijn. Helaas hebben wij de laatste avond een muis zien rondlopen in de hoek waar elke ochtend het ontbijt geserveerd wordt. Vervolgens dit gemeld bij de receptie, maar die vertelden dat de muizen via de schuifdeuren naar binnen komen (dus niet...).

Twee avonden kon de keuken de bestellingen niet aan. Mensen zaten al twee uur te wachten op een pizza of broodje burger. Vervolgens kregen ze eindelijk hun avondeten, maar scheen het niet lekker te zijn. Dus het avondeten kan je beter ergens anders bestellen dan in het hotel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Leuke plek

Bas, 6-7-2014

Ik heb hier afgelopen week verbleven en het was verrassend goed.

Het hotel is prima! Goed personeel, lekker ontbijt en s'avond gelukkig geen last van vliegtuigen. We zijn organiseert gegaan, omdat die organisatie vaak mensen bij Travellodge brachten kregen wij ook nog keuze uit Engels ontbijt. Uitzicht is helaas niet geweldig(voor een vliegveld). ze vliegen van 7.00 tot 22.00 uur. Je kan er s 'ochtends wel waker van worden. Maar je gaat meestal toch vroeg de stad in dus weinig last van gehad. Er is een metro lijn in de buurt (DLR) en het is een kleine 10 min lopen vanaf die lijn. Verder liggen de bedden erg goed. En er is ook nog een voorziening om koffie en thee te zetten. Ook heb je iedere 24 uur 30 min. gratis WIFI en een tv met ongeveer 17 kanalen. Je kon zien dat alles net vernieuwd was en de kamer zag er goed uit. Ook redelijk schoon. Als het hotel vol zit zal het druk zijn bij de ontbijt ruimte (waar weinig plaatsen zijn) maar dat lossen ze op met roosters. kortom prima Hotel!

Gereisd anders in juni 2014

Gezellig en klantvriendelijk

Mandy, 23-2-2014

Dit hotel is prima. Je wordt goed ingelicht over de tijden waarop de vliegtuigen voor het eerst 's ochtends de lucht in zullen gaan en waarop ze weer stoppen met vliegen. Kamer is netjes en heel erg ruim. Heerlijke bedden. Kortom; een aanrader!
Gereisd met vrienden in juli 2013

Leuk voor een keer

paterdave2, 25-11-2013

Dit hotel is leuk voor een keer.

Zoals al meer omschreven is het ontbijt wat aan de magere kant.

Voor een lang weekend is het net aan maar als je langer gaat is ergens anders ontbijten wellicht een idee.

De kamers zijn erg netjes en schoon.

De ligging van het hotel is alleen erg slecht. Je ligt erg buiten het centrum (DLR Trein op 10 minuten lopen, deze brengt je in een half uur met een overstap bij de tower of London)

In de omgeving van het hotel is er helaas niks te beleven, waardoor je als je s'avonds in het hotel bent je bent aangewezen op of je eigen meegebrachte spelletje of iets dergelijks.

Ook mogen ze in de bar wel wat meer aan de sfeer gaan doen, want de bar was ook de ontbijt ruimte en een leuke sfeer was er niet.

Wel een prima hotel als alleen uitvalbasis om de stad te ontdekken als je er geen probleem mee heb om ff te lopen naar de trein.

Gereisd met vrienden in november 2013

Hou je van vliegtuigen?

Sjaak, 12-8-2013

Als je gek bent van vliegtuigen zit je hier goed, de vliegtuigen vliegen vlak langs je raam! Van 0700 tot 2200uur! Niet in het weekend helaas.

Het ontbijt is een grote ergernis! Veel te weinig plaatsen voor zo'n groot hotel. Lekker in de rij 's-ochtends voor een zeer beknopt ontbijt: geen kaas, worst e.d. Alleen zoet beleg, ei met spek en tomaat. Geen broodjes, alleen geroosterde boterhammen, croissantjes en voorverpakte muffins.

Gereisd met partner in augustus 2013

Prima hotel en zeer behulpzaam personeel

Renate Altena, 11-8-2013

Samen met mijn dochter die in een rolstoel zit hebben wij vier nachten in dit hotel doorgebracht. De kamer was heerlijk ruim, het enige minpuntje voor ons was dat de deur naar de badkamer net de smal was voor de rolstoel. We hebben hier trouwens geen melding van gemaakt maar ons prima gered. We hebben er goed geslapen en geen last gehad van de vliegtuigen terwijl onze kamer (101) aan de voorkant van het hotel lag. We zijn zoveel weggeweest dat we alleen geslapen en ontbeten hebben in het hotel. Het ontbijt was echt heerlijk. Een Engels ontbijt, echt in stijl van onze reis. Ook waren er yoghurt, fruit, muffins en croissantjes te krijgen. We misten de eggs, bacon en worstjes de eerste dag thuis al!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

city hotel

Marjan Pronk, 26-7-2013

We zijn hier voor 3 dagen geweest, ik was met mijn moeder en nichtje, kregen een tweepersoonskamer (met z'n drieën), de bank was een slaapbank. Ontbijt was goed en niet druk 's ochtends vroeg.

1 dag niet schoongemaakt of opgeruimd.

Gereisd anders in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Travelodge London City Airport in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Travelodge London City Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Travelodge London City Airport scoort een 6.8 uit 10 op basis van 51 reviews.