Hotel Thistle Selfridge ****

Thistle Selfridge
6,5

6 reviews over Hotel Thistle Selfridge in het Nederlands

Nice, 1-1-2008

De ligging van the Selfridge is zeer centraal en de metro is op de hoek. Het hotel zelf is een beetje verwaarloosd en heeft een opknapbeurt nodig. De bedden zijn goed. Het ontbijt is prima in orde maar op zondag staan er lange rijen, zorg er dus voor dat je voor 9.00 uur aan je ontbijt zit! Het personeel is wisselend: van onbeleefde en chagerijnige mensen tot zeer vriendelijke en vrolijke mensen. De portier van dit hotel is geweldig. De algehele service is minimaal.
Gereisd familie in januari 2008

Esmeralda Troost, 24-12-2007

Door een overboeking in het hotel waar we eigenlijk eerst naartoe zouden gaan, kwamen we hier terecht. Geweldig!! Er hangt een leuke sfeer in het hotel, het is middenin DE winkelstraat van London. Daarnaast is de metro dichtbij, je zit overal zo. Personeel is tien keer aardiger dan de gemiddelde Engelsman in London. Ontbijt is heerlijk, veel keuze en zovaak je wilt.

Een niet-rokers kamer is aan te raden, want de rook blijft hangen, ook op de hal ruik je het al.

Kamers waren erg gezellig, echt niet te klein. Verder was alles schoon en je kon zelfs aangegeven of je roomservice wilde en niet gestoord wilde worden (dmv lampsjes aan en uit te doen).

alles bij elkaar helemaal super!

Gereisd met partner in december 2007

Annemarie, 10-12-2007

We hebben een lang weekend doorgebracht in Londen en hier gelogeerd. Ik heb in veel Londense hotels gelogeerd en de kamers zijn echt niet kleiner dan normaal. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam en het hotel was mooi, echt Engels en sfeervol versierd voor de kerst. We hadden een nietrokers kamer op de 5e verdieping. De kamer keek uit op een binnenplein waardoor het lekker rustig was en we zelfs met de ramen open konden slapen. De ligging is super. Dit hotel is een aanrader.
Gereisd met vrienden in december 2007

Linda Goedegebuure, 27-11-2007

Het hotel heeft een fraaie ligging en ziet er op het 1e gezicht prima uit.

De receptioniste had er duidelijk geen zin in en praatte zo moeizaam engels dat ze nauwelijks was te verstaan. Andere receptionisten zagen er wel vriendelijker uit dus hiermee hadden we gewoon pech denk ik.

De kamers waren koud zonder verwarming (benieuwd hoe dit is bij minus 10graden!!) het diner en ontbijt was een te grote chaos om te omschrijven.. hele tafels lagen vol met etensresten & vuile borden. Wachttijden lopen erg op!

Dit hotel is géén aanrader.. ik denk dat er pas van eigenaar is veranderd... het liep vol met onervaren jong, pools of russisch personeel die niet wisten waar ze mee bezig waren.

De kamers zijn gedateerd maar best gezellig en knus; behalve dan de temperatuur.

Gereisd familie in november 2007

marianne Hoogendijk, 28-6-2007

we zijn net terug en vonden het hotel super mooi alleen vonden de kamers zeer klein en adviseren een niet rook kamer we kregen eerst een kamer op de 7e nou ik kan wel zeggen ondanks ik zelf rook echt een rookhol de kamer zag er echt niet uit, kregen daar na een kamer op de 3e verdieping was echt veel beter maar ontzettend klein nee als je aankom en de entree plus de rest van het hotel ziet er echt super en lux uit maar de kamers nee dat is niet te vergelijken heel klein en is toch wel een opknapbeurtje waard
Gereisd anders in juni 2007

Joop, 27-2-2006

Zeer degelijk en typisch Engels hotel.

Midden in het centrum van Londen.

Kamers zijn goed. Hotel ligt in het beroemde Selfridge warenhuis.

Absolute aanrader als je je geld wilt uitgeven aan shoppen in plaats van de dure taxi's.

Gereisd anders in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thistle Selfridge in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thistle Selfridge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thistle Selfridge scoort een 6.5 uit 10 op basis van 8 reviews.