Hotel Thistle Kensington Park ***

Thistle Kensington Park
6,5

2 reviews over Hotel Thistle Kensington Park in het Nederlands

Van der Leest, 10-7-2007

Hier gelogeerd tijdens een lang weekend Londen. Het hotel is mooi gelegen, aan een zijstraat van de drukke weg die langs Kensington Park loopt. Rustig dus, maar toch heel dicht bij openbaar vervoer.

Het hotel is typisch Engels en dus erg klassiek ingericht. De kamer die wij hadden was niet erg groot, maar wel netjes. En best gezellig en sfeervol ingericht. Niets mis met de badkamer.

Het ontbijt was top en het personeel erg vriendelijk. Wat ons betreft een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2006

Michelle, 23-6-2006

Wij verbleven hier april 2006 een weekend. Het hotel ziet er op het oog mooi klassiek uit. Als je verder kijkt is het vooral vergane glorie. De kamer was niet heel schoon, vooral de badkamer was verouderd (kalk van jaren in bad en wc). Ik durfde niet in bad! Ontbijt was matig. Worstjes uitgedroogd en beperkt assortiment.

Gelegen op loopafstand van metrostation. Verder rustig gelegen nabij Kensington Park, mooi park! met de metro kun je makkelijk overal in de stad komen.

Gereisd anders in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thistle Kensington Park in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thistle Kensington Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thistle Kensington Park scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.