7,1

31 reviews over Hotel Thistle Kensington Palace in het Nederlands

elisabeth wolters, 8-7-2008

londen is geweldig maar dit hotel is

een afknapper als je wilde slapen werd

er aan alle kanten boven je hoofd

gedouched ontbijt was wel goed verder

was het een muf zooitje personeel was erg vriendelijk uitzicht op binnenplaats hield mijn hart vast

i.v.m. de brandveiligheid

Gereisd met partner in juli 2008

Anita Veenendaal, 14-9-2007

Het ontbijt was erg karig, maar wat er was, was goed. Het is wel erg druk s-ochtends, dus het kan voorkomen dat je een tijdje moet wachten voor er een tafeltje vrij is.

Kamers zijn ruim, schoon en netjes.

Douche kreeg ik niet goed afgesteld, dus dat is wel een minpuntje.

Verder prima hotel, goede service en ligt vlakbij een metrostation.

Gereisd met partner in september 2007

W. van Alderwegen, 14-8-2007

Goede ligging in een prachtige wijk. Vlakbij een metrostation en tegenover het mooie kensington park. Goed ontbijt en goede service, maar helaas slechte kamer (s). (enorm krakende vloer afgebladderde muren en versleten badkamer).
Gereisd met partner in augustus 2007

Vincent, 11-8-2007

Geen problemen ondervonden. Perfect ontbijt met veel producten en goede service. Wel vragen wat ze allemaal te bieden hebben. Als je dit doet perfect hotel om een aantal dagen in door te brengen. Verwacht niet teveel van de kamers. Prijs prestatie is goed en het bad lag ook lekker. Mooi uitzicht trouwens op de Gardens.
Gereisd anders in augustus 2007

C. van Rees, 30-7-2007

Het is geen 4 sterren hotel. Badkamer kapotte WC bril, glasplaat om toliletspullen op te zetten is stuk. Slecht schoongemaakt. Moesten 2x om handdoeken vragen. Kamer heeft geen kluisje,zoals in brochure vermeld. Moesten dagelijks wachten op tafel voor ontbijt. Smoezelige, kleine kamer, met vuile gordijnen en waar nodig geverfd moet worden. Wij hebben betere hotels voor minder geld in Londen gehad.

Personeel is verre van vriendelijk, vooral aan de receptie. Kregen nauwelijks info over het hotel mbt ontbijt , waar restaurant en andere services.

Bij de concierge zat personeel die slecht engels spraken en/of verstonden. Was moeilijk communiceren als je iets gedaan wilde hebben.

Ray, 29-7-2007

Wij zijn hier geweest van 16 t/m 19 juli. De aankomst verliep al buitengewoon goed. Tijdens het inchecken bij het hotel werd vriendelijk gevraagd naar een credit- of debetcard. De pinpas die wij bij ons hadden werd door het personeel niet erkend als een debetcard. Zonder één van deze kaarten was het volgens de receptie niet mogelijk om in dit hotel te verblijven. Uiteindelijk na een leuke discussie, en het melden dat we zo via de touroperator een andere accommodatie zouden regelen, mochten we toch blijven.

Ontbijt is prima. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. De ligging van het hotel tov het centrum is perfect. Dichtstbijzijnde metrostation op 5 minuten lopen.

Ray, 29-7-2007

Onze kamer bevond zich in een gang zonder ventilatie of een raam dat open kon. De warmte was op de kamer zelf ook te merken. Het raam kon maar een klein stukje open. Het uitzicht dat wij hadden was op de binnenplaats. Deze zag er vervallen uit, jaren geen onderhoud aan gepleegd.

Verder was het ontbijt prima. Personeel was over vriendelijk en behulpzaam. De ligging van het hotel ten opzichte van het centrum is perfect. Dichtstbijzijnde metrostation op ca. 5 min lopen.

D. Haveman, 6-7-2007

Luxe hotel, goede sfeer en goede uitstraling. We hadden een wat minder luxe kamer, maar wel met alle voorzieningen die we nodig hadden. Geen uitgebreide kaart in het restaurant en redelijk prijzig. Perfecte ligging en mooie wijk. Al met al een prima hotel.

Marten, 18-6-2007

Prima weekend hier gehad, de kamers roken een beetje muf maar verder was het prima in orde. Ontbijt was zeer goed. Vlakbij het hotel is een bushalte waar je tour kan maken door londen. In het hotel zijn ze erg behulpzaam. Echte aanraden voor een weekendje Londen!!
Gereisd anders in juni 2007

M.Mater-Heinen, 5-6-2007

Is geen 4* maar 3* hotel, bevestigt door het hotel zelf.Kleine kamers zonder een zitje, stoffig en veel van het interieur kapot!In betere Thistle gelogeerd. Voor ons is dit een 2* hotel en niets meer!
Gereisd anders in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thistle Kensington Palace in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thistle Kensington Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thistle Kensington Palace scoort een 7.13 uit 10 op basis van 32 reviews.