Hotel Thistle Euston ****

Hotel Thistle Euston
Thistle Euston
7,8

108 reviews over Hotel Thistle Euston in het Nederlands

Fantastisch hotel en lekker weer in Londen

Chris van den Bemd, 31-1-2016

Het ontbijt is prima. De kamers zijn erg netjes. De service in het hotel is erg goed. het ligt vlak naast het metro station wat erg fijn is. Het ligt ongeveer 10 a 15 minuten lopen van het St Pancras internationaal treinstation. Wat overigens ook gemakkelijk is, is meteen de metro pakken van St Pancras naar Euston. Je stapt uit de metro en gaat rechtsaf als je op het buitenpleintje (rug naar metrostation) staat en weer rechtsaf op de weg . 50 meter verderop staat het hotel . Easy to find. Een diner is duur maar als het erg druk is in de stad. Het is een goed alternatief.Het was prima eten. Maar ik raad je dan ook fisherman's warf aan op de zuidkant van de Theems.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

goed hotel voor city trip

Alice, 27-4-2015

Perfecte ligging naast Euston station, IBIS hotel ligt hier vlak voor. Bedden zijn klein maar heerlijk, ontbijt is uitgebreid en goed.Gratis snelle Wifi. Neem wel een kamer zonder tussendeuren want die zijn gehorig.
Gereisd met partner in april 2015

Perfecte ligging, prima hotel.

ico, 29-12-2013

Ideale ligging, effe wandelen van het treinstation & vlak aan een metro.

Ontbijt is zeer ruim: fruit, brood, warm en koud buffet, verschillende dranken, enz. Prima!

Eén avond gegeten, beneden in het restaurant. Dat raad ik jullie niet aan, je zit er wel goed, maar het eten is niet top. Beter is om boven, in de bar te eten. Het zijn lekkere gerechten & de bar is leuk om te zitten.

Kamers zijn ok, badkamer ok. Wat het dus eigenlijk moet zijn.

Gereisd met vrienden in december 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Thistle Euston bij:

Perfecte ligging, wat het eigenlijk moet zijn.

Ico, 29-12-2013

Ideale ligging, effe wandelen van het treinstation & vlak aan een metro.

Kamers zijn ok, badkamer ok. Wat het dus eigenlijk moet zijn.

Gereisd met vrienden in december 2013

Prima verblijf voor City Trip

Nico, 31-12-2012

Middelgrote kamers.Hotel vlak naast Euston Sation. Vandaar uit Prima trein en Metro verbinding .Zonder probleem of toeslag: Bagage vroeg inchecken bij aankomst en laat achterlaten bij vertrek.Uitsluitend Breakfast gekozen
Gereisd met oudere kinderen in november 2012

geweldig hotel voor London

maria, 16-10-2012

Alles was perfect in dit hotel, geweldige bedden, uitstekende bediening, uitgebreid ontbijtbuffet met prima kwaliteit eten, alles vers, totaal geen lawaai (lagen wel aan de achterkant) en tot slotte een perfecte verbinding met de eurostar (10 min lopen)

Heel fijn: lawaaierige kinderen worden discreet met hun familie bij het ontbijt in een speciale sectie geplaatst zodat de gasten geen last van rennende en morsende kinderen bij t ontbijt hebben

Gereisd met vrienden in oktober 2012

Fijn Hotel

Judith, 18-5-2012

Hotel prima te bereiken via metro: euston square of euston station. Van buiten niet heel bijzonder. De lobby bij de ingang erg mooi, netjes. Wij kwamen om 10.00 s' ochtends al aan bij het hotel. Maar wij kregen gelijk een kamer toegewezen! Personeel erg behulpzaam en vriendelijk. Wij hadden een deluxe kamer. Mooie kamer met een 2 zitbank en stoel. Badkamer met bad. Kamer werd goed schoon gehouden. uitzicht vanuit de kamer was niet bijzonder. De geluiden van het verkeer, en het treinstation was redelijk te horen in de kamer. Ontbijt was prima, typisch engels met worstjes, bonen, eieren, bacon enz. maar ook croissants en bolletjes, cornflakes enz. bij vertrek mochten we in de lobby alvast gratis online inchecken voor onze vlucht.
Gereisd met vrienden in mei 2012

redelijk hotel voor kort bezoek aan Londen

Frieda, 30-4-2012

Erg groot hotel aan de rand van het centrum. Prima bereikbaar met metro. Boek zeker een luxe kamer. Deze is ca 6 vierkante meter groot en je kan net om het bed heen. Uitzicht is er eigenlijk niet. Moet er niet aan denken hoe een standaard kamer er uit ziet. Personeel is vriendelijk en de kamer en badkamer zijn schoon. Eten en drinken in het hotel erg prijzig, zelfs voor Londense begrippen. Ontbijt is prima.
Gereisd met partner in april 2012

Wel ok

Florindo, 18-3-2012

Een weekendje naar London geweest en geslapen in dit hotel. Het was op zich een goed hotel maar de badkamer in onze kamerwas niet zo tof, er was een leiding in onze badkamer die stuk was en daardoor ontzettend scherp dus een handoek overheen moeten hangen in het geval dat we erop zouden vallen. Voor de rest ok, goed ontbijt en goede bedden, als we volgende keer een andere badkamer krijgen gaan we weer
Gereisd met partner in november 2011

Mooi hotel

Dorien, 17-2-2012

Het hotel is precies zo mooi als op de foto's op hun website. Pas gerenoveerd! Alleen de (bad)kamer is wat aan de kleine kant, maar die heb je ook niet nodig in hartje Londen ;-) het was wel allemaal netjes en schoon. Het personeel aan de balie is heel leuk en behulpzaam! Het ontbijt was ook goed verzorgd
Gereisd met partner in februari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Thistle Euston bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thistle Euston in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thistle Euston zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thistle Euston scoort een 7.8 uit 10 op basis van 111 reviews.