Hotel Thistle City Barbican ****

Hotel Thistle City Barbican
Thistle City Barbican
6,9

57 reviews over Hotel Thistle City Barbican in het Nederlands

Hotel is toe aan een renovatie

I., 4-1-2017

Wij zaten 3 nachten in het bijgebouw, in principe prima voor een stedentrip maar wel erg klein en gehorig. Midden in de nacht werd ik gewoon wakker van de buurvrouw/man die snurkte, zo dun zijn de wandjes dus. Badkamer is ook erg klein en niet heel fris.
Gereisd met partner in december 2016

prima hotel !

Patrick Abbing, 30-6-2016

Weekend Londen geweest met onze kinderen van 9 en 6 jaar. Hadden hier een familiekamer geboekt en dit is een uitstekende kamer voor een gezin. 2 aparte kamers zodat je niet met z'n allen op 1 kamer hoeft te slapen. Het is allemaal wel wat verouderd, maar het werkt allemaal prima en kamer is schoon. Miste wel een koelkastje op de kamer. Ontbijtbuffet is prima; voldoende keus en alles wordt aangevuld als het op is.

Sommige personeelsleden zijn Nederlands en allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Gratis gebruik maken van het zwembad, sauna, fitness etc.

Metro 'Old Street' ligt op ca. 15 minuten lopen en is prima te doen ! Op ca. 2 minuten lopen van het hotel is een Tesco supermarkt.

Aanrader is een hapje te gaan eten bij de 'Red Dog Saloon' (iets verder dan metrostation 'Old Street') Lekker relaxed van een (grote) hamburger of stukje vlees genieten en de kinderen vonden het ook heerlijk !

Koop een Oyster card voor de metro / bus, want deze is onmisbaar voor een toerist (kinderen tot 11 jr gratis)

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Oud en vies hotel

Joep, 3-6-2016

Vreemde kleine kamer met twee kleine soort van gangetjes. Tapijt vol met vlekken, kranen die blijven lopen, afvoer die dicht zit, plafond tegels die vies zijn en uit elkaar vallen, voegen die vies en geel zijn van de aanslag. Ik heb de volgende dag ook geklaagd bij de receptie. Ze vonden het vervelend maar het betrof ook een standaard kamer. Lijkt me dat voor het tarief je in elk geval wel iets normaals moet krijgen. Ik vond het echt helemaal niets. Ik zal er in elk geval nooit meer boeken.
Gereisd alleenreizend in mei 2016

Goed te doen!

karin_vanewijk, 2-1-2016

+ Personeel erg vriendelijk(spraken Nederlands), bedden erg goed en ruim, (bad)kamer schoon en netjes, gratis gebruik van sauna en zwembad(heerlijk na een dag lopen). Oldstreet dichtsbijzijnde metrostation bij het hotel.Ziet er zo uit zoals op de foto's. (Voor Londen eye & Big ben stap je uit bij Westminster. je kunt ook in de bus 55 stappen naar Oxford street) vergeet geen stroom adapter, als je 'm toch bent vergeten kun je deze bij de receptie in bruikleen nemen voor 5 pond die je na gebruik weer terug krijgt. 30 minuutjes van het centrum met de bus/ metro.

- Kamer rook bij aankomst 'n beetje muf en helaas geen mooi uitzicht. Maar dat zijn kleine dingetjes.

Tip: Als je van Mexicaans eten houdt dan kun je op PicadillyCircus heerlijk eten bij Chiquito. M&M's world ligt daar ook om de hoek.

Koop voor 3 pond een Oystercard. Dit is een soort OV chipkaart en bespaard je enorm veel reiskosten. Kun je net als de OV chipkaart opladen en check je mee in en uit( in de bus alleen inchecken).

Gereisd met partner in december 2015

Prima hotel voor een weekend!

astrid, 30-12-2014

Prima hotel. Bij aankomst 9.15 uur konden we gelijk in de kamer. Kamers zijn wel wat verouderd maar je slaapt er toch maar alleen de rest vd dag ben je in de stad. Ontbijt heerlijk en ontvangst bij receptie zeer vriendelijk. 10 min. Lopen naar de metro prima te doen.
Gereisd met oudere kinderen in december 2014

Beter dan verwacht!

P.R., 21-6-2014

Ik verbleef in het bijgebouw in een tweepersoons standaardkamer. Ruime kamers, proper, degelijk bed en uitstekende wifi-verbinding. Ontbijt zeer uitgebreid naar Londense normen. Minpuntje is het gebrek aan een minibar of ijskastje, maar er is natuurlijk wel roomservice.
Gereisd zakelijk in juni 2014

Degelijk hotel

Patrick, 2-12-2013

Vriendelijk personeel en zelfs - perfect - nederlandstalig. Bij aankomst werd ons een upgrade aangeboden (+airco, grotere kamer, in hoofdgebouw) zodat we direct in de kamer konden (ruim 4 uur voor check-in tijd). Ook kregen we gratis een kaart en de nodige uitleg. Hier en daar zie je dat het hotel in de '70 is gebouwd. In de badkamer was een plafondtegel bijna los door vocht. De kamer zelf was proper en voldoende uitgerust, zelfs met een bad. De kamer was vrij gehorig; we hadden goede buren die daar rekening mee hielden. Het onbijt vonden wij zeer uitgebreid. Een metro is op 9 min te vinden, wie dat niet overleeft gaat beter niet meer op reis. Bij aankomst of vertrek kan je ook de bus nemen, die is korter bij en stopt ook aan het station. Bij uitchecken konden wij de bagage gratis in bewaring geven (wij hadden één koffer per persoon). Dranken en eten buiten de reservering zijn vrij duur. Londen is echter in het geheel niet goedkoop.
Gereisd met partner in augustus 2013

Goed hotel

BiancaCharles, 15-3-2013

Dit hotel kunnen boeken met maar liefst 50% korting

Bij navraag om in het hoofdgebouw te zitten gelijk goed geholpen. Kamers zien er netjes uit....wij vonden het wel erg warm s nachts

Gereisd met partner in maart 2013

Prima hotel voor een lang weekend,

Betty, 25-2-2013

maar een beetje ver uit het centrum.

Kamer ongezellig. Geen airco, maar er stond een losse ventilator die het mogelijk maakte om de nachten door te komen. Prima ontbijt, gezellige bar. Taxi standplaats om de hoek. Personeel heel vriendelijk, correct en behulpzaam.

Gereisd alleenreizend in januari 2013

Redelijk voor de prijs

Nico, 3-3-2012

Het hotel ligt in een volks buurt, niet onmiddellijk in het centrum, zelfs 10 minuten te voet van het dichtstbijzijnde metro station Barbican.

Algemene service is zeer goed. Baliepersoneel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Mijn kamer vinden was waarschijnlijk het meest ingewikkelde wat ik die dag gedaan heb. Straat oversteken, in een hoekje de lift gevonden en dan links, rechts, links, rechts door smalle gangen en niet echt duidelijke aanduidingen.

De kamers zijn van de kleine kant, maar voldoende om een nachtje te slapen.

Gereisd zakelijk in maart 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Thistle City Barbican bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thistle City Barbican in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thistle City Barbican zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thistle City Barbican scoort een 6.91 uit 10 op basis van 64 reviews.