Hotel The Soho *****

Hotel The Soho
The Soho

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The Soho bij:

2 reviews over Hotel The Soho in het Nederlands

super hotel

cies, 18-10-2010

het soho hotel is een fantastisch hotel geweldige kamers, goede service,heel goed eten,en een goede locatie alles op loop afstand
Gereisd met vrienden in januari 2008

Place to be in Londen!

sigrid Hutchison, 21-7-2009

Dit hotel ligt in het midden in Soho, op zeer korte loopafstand van Oxford Street en Carnabystreet. Geweldig hotel. Luxe, grote kamers en suites, gewledige service maar zonder dat het stijf wordt. De sfeer is losjes en relaxed, met tijd voor grapjes, maar tegelijkertijd heel attent. Ok..de portier stamelde OH MY GOD toen ik met zo'n 20 tassen terugkwam van het shoppen maar hij bracht ze ook naar mijn kamer...:) Eten is zeer goed, trendy restaurant waar veel bekende engelsen komen.(zelf niet gezien hoor) Is tevens bar. Badkamer is super, met alle mogelijke verzorgingsprodukten..tot een kussenspray aan toe (om lekker relaxed in slaap te vallen. Ligging is geweldig, een klein ieniemienie zijstraatje..een plotselinge oase van rust in hectisch Londen. Voor mij geen ander hotel meer aldaar..ik heb mijn stekkie gevonden. En...ehm..ja..het is duur. Behoorlijk duur maar voor mij persoonlijk elke pence waard:) (300-400 euro per nacht voor normale kamer)
Gereisd met vrienden in november 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Soho in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Soho zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Soho scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.