7,8

22 reviews over Hotel The Regency in het Nederlands

Een of 2 sterren teveel!

Juudje, 23-5-2011

Kamers waren oke, iets groter dan een 2/3 sterren hotel, waar je op bed moet aankleden als de ander de badkamer in wilt. Maar wat ons voornamelijk tegenviel was de koffie en thee uit een plastic thermoskan met het ontbijt, dit is geen vier sterren waard. Ook vonden wij het personeel duidelijk niet gemotiveerd en dat bleek ook wel uit het mismanagement. Ontbijtbuffet had ook veel uitgebreider gemogen, had zeker personeel gescheeld. Daar liep zoveel van rond dat ze van elkaar en ook zelf niet wisten wat ze deden. Roomservice was een misser. Een keer gebeld omdat we te moe waren om erop uit te gaan. Wat bleek de Kok was ziek naar huis gegaan en geen backup. Weer mismanagement. Maar we werden getroosd met een heerlijke avond wandeling en een heerlijk restaurantje om de hoek. Want daarvan zijn er voldoende. Kortom goede plek, maar voor die sterren moeten ze toch hergewaardeerd worden.
Gereisd met partner in mei 2011

Again and again

Ben en Karin, 2-11-2010

Dit maaal een nieuw ingerichte kamer, modern {hoeft van ons niet echt, oude engelse stijl was ons ook prima}} echter wel met flatscreen en kluis, allemaal keurig netjes en keurige badkamer.

Het 4 sterren label kan men over discussieren echter wij hebben in het verleden in mindere hotels gezeten voor de zelfde prijs.{ uiteraard hebben we het over London wat nou eenmaal qua hotels niet de goedkoop is.} ontbijten hebben wij extern gedaan, gezien onze eerdere commentaar. Al met al, voor ons een blijvertje, in mei 2011 zien ze ons weer terug.

Gereisd met partner in juni 2010

Goede locatie voor een shopweekend

Nathalie, 12-3-2010

Dit hotel geboekt voor een shopweekend met mijn vriendin. Het is een nette en goede wijk en een goede uitvalsbasis. Harrods is op loopafstand (15 min.) en loop dan vooral langs Joseph!! Ook leuk: Brompton Street waar veel leuke (en duurdere) winkels zijn gevestigd. Maar de hele dure winkels (Bond Street/Regent Street) doe je met een taxi.

Vraag naar een kamer aan de straatkant/voorzijde anders kijk je op een binnenplaats. Omdat de kamers zeer klein zijn en gedateerd (andere noemen het echt Engels) maakt de uitkijk op de mooie straat en een tegenoverliggend hotel veel goed. Het ontbijt is zeer basic, je kunt englisch en american breakfast bestellen tegen een redelijke vergoeding.

Zonder de fantastische service van de concierge en het vriendelijke personeel zou ik hier niet meer terugkomen. Vanwege de ligging en de service ga ik dat echter nog wel een keer doen voor wederom een leuk shopweekend.

Gereisd met vrienden in maart 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel The Regency**** bij :

Fijn hotel in een decadente wijk

Nico Geels en Anna Zwart, 14-12-2009

Door een upgrade zijn wij in dit hotel gekomen. Meteen bij aankomst proef je de engelse sfeer. Wij werden wel een beetje vreemd aangekeken omdat wij in spijkerbroeken aankwamen, terwijl de rest allemaal in pak was. Dat mocht de pret echter niet drukken!

Zoals het in Engeland hoort staat gastvrijheid en beleefdheid hoog in het vaandel. Wij kunnen dit alleen maar beamen. Wij zijn altijd juist en zeer vriendelijk behandeld.

Het eten is natuurlijk ook prima in orde, net als de kamers. De kamers waren echt zoals je ze in Engeland verwacht.

Gereisd met partner in maart 2005

depressief kamertje

Kwant-Runge, 15-9-2009

Wij boekten dit hotel, 5 nachten, voor de ligging en de gunstige beoordeling (8).

Wij hadden een kamer met stoelen gevraagd. We kregen een zeer kleine kamer met 1 stoel bij het buro.

De airco werkte niet. Het raam keek uit op een binnenplaats waar 24 uur een soort gigantische afzuiginstallatie lawaai maakte.

Ramen aan overkant op een paar meter afstand, kon men naar binnen kijken.

Voegen bij bad zeer vuil.

Een slecht werkende mini tv. Ontbijt matig. Wij vroegen een ruimere kamer, dit werd toegezegd, kosten 50.- pond per nacht extra. Uiteindelijk was dit niet mogelijk.Receptie ongeinteresseerd Een kamer tegenover ons, had wel 2 stoelen en een ruimer uitzicht.4 sterren, naar onze mening 2-3 sterren.

Personeel ook bij receptie sprak slecht Engels.

Gereisd met partner in september 2009

Teleurstellend ontbijt

Annette , 10-8-2009

Wij kregen vrij snel een gevoel van vergane glorie bij dit hotel. Kamer netjes, maar ouderwets.

Ontbijt een grote teleurstelling. Beleg keuze uit jam, kaas, ham of salami. Het ontbijt was bij ons inclusief, maar als je het los zou moeten betalen dan betaal je per keer rond de 17 pond per persoon. Voor alle extra's (eitje, english breakfast)moet bijbetaald worden.

Het hotel heeft een classificering van vier sterren, maar valt wat ons betreft meer in de categorie 2-3 sterren.

Gereisd met partner in augustus 2009

Blijft goed

Ben en Karin, 7-6-2009

Ons derde bezoek aan dit Hotel in London {South Kensinton}.Blijft voor ons, ook voor volgende bezoeken, favoriet.

Één min puntje, het ontbijt wordt steeds "kaler".Drie jaar geleden nog brie bij het ontbijt, helaas, maar nu ook geen chocolade muffins en wit brood meer. Het hotel wordt naar eigen zeggen dit jaar "gerefurnished",

wij zijn benieuwd.

Gereisd familie in juni 2009

zeer net stadshotel

NiMa, 23-3-2009

goed gelegen - restaurants in buurt - kamers net maar klein - goede service - ontbijt voldoende voorzien maar bijv. geen eitje - Engels ontbijt of iets extra moet bijbetaald worden - kamer werd ons direct bij aankomst ter beschikking gesteld
Gereisd met partner in maart 2009

gewoon heel goed

Karin en Ben, 1-2-2009

Reeds voor tweede maal bezocht de derde maal geboekt, deze keer overigens zonder tussen persoon rechtstreeks via internet.

Onze cijfer waardering spreekt voor zich.

{en uiteraard de derde boeking}

Gereisd anders in februari 2009

Never again!

Hester, 7-12-2008

-Kleine kamer, kleinere badkamer. Meubilair: oud, gammel en enorm vies!!! Kamer naast gebouwmet 24 uur airco: doorlopend lawaai. Belofte dat dit 's avonds uitgaat: nee dus. Menu: duur, maar niets exclusiefs (hamburger £14,-)met ongeintresseer-de, zwijgzame bediening. Motto hotel: voor niets gaat de zon op!!

+Continentaal buffet met prima ochtendcrew. Goede ligging van het hotel.

Gereisd met partner in december 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel The Regency**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Regency in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Regency zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Regency scoort een 7.82 uit 10 op basis van 22 reviews.