Hotel The Parkcity ****

8,7

5 reviews over Hotel The Parkcity in het Nederlands

mooi hotel

Elly Dekker, 2-5-2017

ruime kamers met mobile telefoon die we mee mochten nemen met gps. Super handig. Rustige ligging en ong. 7 minuten lopen naar metrostation.
Gereisd met vrienden in april 2017

Ik zeg: DOEN!!

Ronald Bant van den Driessche, 26-10-2011

Parkcity Hotel een plek om bij te komen, om te genieten, van de vroege ochtend, tot de late avond. Oude Victoriaans panden in een rustige, statige straat, waarachter luxe zit verscholen. Zeer vriendelijk en op service gericht personeel, 's-morgens een krant voor de deur, 24/7 roomservice. UItgebreid ontbijt, en voor 5 pond een upgrade naar een Engels Breakfast. Gelegen vlakbij Kensington Parc met zijn eekhoorns, papegaaien en natuurlijk het Lady Diana Memorial. Redelijk dicht bij een metro en dus zo in het centrum.
Gereisd met partner in oktober 2011

Prima hotel in Londen

Maatje, 7-12-2009

Ligging in een vrij rustige straat, misschien net iets te ver van een metro station. Kamers zagen er mooi uit, alles wat je wilt hebben is er. Nette badkamer met regendouche en ruim bad. Het ontbijtbuffet zou wat beter georganiseerd moeten worden. Bij het weggaan kon de hoteleigenaar ons niet de meest gunstige prijs noemen voor een rit naar het vliegveld. De prijs die wij zelf regelden lag 20 pond lager dan de prijs die hij noemde! Verder prima geholpen.

Wij vonden het een prima hotel voor een prima prijs. Via internet boeken bleek behoorlijk goedkoper te zijn dan de prijs ter plekke.

Gereisd met partner in december 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The Parkcity bij:

Perfect hotel voor enkele dagen Londen

Elly van Liempt, 21-3-2009

Hotel Park City. Klein hotel, maar grootse service. Krant voor de deur in de morgen. Vriendelijk personeel. Alles keurig in orde. Op wandelafstand van bus, metro en enkele musea.
Gereisd met partner in maart 2009

Maarten van der Klis, 20-2-2008

Uitstekend hotel met kamers van de extraklasse, zeker als je dat vergelijkt met de rest van Londen.

Service aan ontvangst- en receptiebalie meer dan voortreffelijk. Klein hotel, absolute aanrader, kijk voor prijzen op de website, ik betaalde 130 GBP/nacht bij vooruitbetaling, soms last minute voor 100 GBP beschikbaar

Gereisd zakelijk in februari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The Parkcity bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Parkcity in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Parkcity zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Parkcity scoort een 8.67 uit 10 op basis van 9 reviews.