Zoover.nlMenuMenu
Land, regio, plaats, camping, hotel, etc.
Review toevoegen

Hotel The Marble Arch by Montcalm ***

Hotel The Marble Arch by Montcalm
The Marble Arch by Montcalm
4,6

Matig

Score uit 19 reviews

Weer vandaag16°12°

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging9,1
  • Service5,4
  • Prijs/kwaliteit4,8
  • Kamers4,2
 

Bekijk de beste prijzen

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The Marble Arch by Montcalm bij:

 

19 reviews over Hotel The Marble Arch by Montcalm in het Nederlands

Datum review
Alle
Nederlands
 

7

reeds gezegd op 10.08.2008:voor herhaling vatbaar!

dany, 4-8-2009
  • Ligging10
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Kamers9
 

Omdat we vorig jaar tevreden waren, hebben we ook dit jaar voor onze londense citytrip dit hotel geboekt, vooral omwille van de goede ligging. Aan het ontbijtconcept werd er niets gewijzigd.Aan het interieur is niets veranderd. Nog steeds kitsch à volonté!

We hebben er ook de verrassing van ons leven gekregen...nou ja, we hebben er wel moeten voor bijbetalen.

We hadden twee kamers geboekt, één voor onszelf via een Belgische touroperator en achteraf één voor onze volwassen dochters via het internet van een Londense reisagent.

Bij aankomst bleek dat de kamer in België geboekt, geen probleem was, maar de Britse reisagent had om onverklaarbare reden de tweede kamer geannuleerd.

We kregen dan het voorstel van de hotelier om een 'appartement' te boeken mits een opleg.

Dat was dan ook de beste oplossing.

We kregen een 'luxesuite' toebedeeld met een kingsizebed, salon met flatscreen-dvd home cinema, jacuzzi en een aparte slaapkamer voor de twee dochters.

Niet goedkoop maar subliem!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009
4

Tsja.....

Sietske, 31-3-2009
  • Ligging9
  • Service4
  • Prijs/kwaliteit2
  • Kamers4
 

"Als het maar schoon en comfortabel is", dat was onze eis. Helaas scoort dit hotel op beide punten slecht. Beddegoed was absoluut fris, net zoals de handdoeken maar het raam heeft volgens mij in 2001 voor het laatst een spons gezien. Het meubilair viel bijna uit elkaar, net als de gordijnen. De douche was inieminie en stonk, de roosters in de kamer waren vettig en zaten vol met stof. De verwarming (die 'savonds op een graadje of 30 leek te staan) kon niet uit omdat de knop ontbrak, het ontbijt was triest en al die luchtverfrissers door het hele hotel zorgde voor een potpourrie van stinkende luchtjes.

Wel leuk dat ze kopjes en zakjes met thee en oploskoffie op de kamer voor de gasten hebben staan........ maar eh, waar was de waterkoker?

Gereisd met vrienden in maart 2009
4

Londen:Fantastische plek! Hotel:Nooit meer!

B.A.Ramaker, 25-12-2008
  • Service4
  • Prijs/kwaliteit7
  • Kamers2
 
De ligging van het hotel is perfect.Alleen de kamer die wij kregen was zeer slecht.Lekkage vanuit het plafond,toen ik naar de receptie ging met de klacht werd er simpelweg naar de kamer boven ons gebeld en aan de mensen verteld dat ze het douchegordijn binnen de douchebak moesten hangen want de mensen in de kamer onder hun hadden last van lekkage.Klaar.Nog een punt was het onbijt dat bleek echt een teleurstelling.
Gereisd met partner in december 2008

Bekijk de beste prijzen

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The Marble Arch by Montcalm bij:

 

3

Nog nooit zo'n vies vuil hotel gehad

Shari Poppe, 17-11-2008
  • Ligging9
  • Service4
  • Prijs/kwaliteit1
  • Kamers1
 
Juist terug van 2 nachten Palace hotel in Londen, werden eerst in een kleine kamer in de kelder gestopt, schimmel in de douche, vuil tussen de randen van de douche, tegels kapot. Koud water om te douchen, echt een nachtmerrie. Vieze vuile gordijnen. Kast was 4 planken tegen de muur gegooid. Tapijt hong aan de kanten van de grond, en behang papier ook . We zijn dan ons beklag gaan doen aan de receptie, ze konden ons ni direct een nieuwe kamer geven maar wel dag erna. Dag erna nieuwe kamer op 2e verdiep, grotere kamer, iets properder, en wel warm water. Nooit nog naar dit hotel , ontbijt was ook de moeite niet, taaie croissants, een toastje en muesli of cornflakes. Londen zelf was wel zalig!
Gereisd met vrienden in november 2008
5

Nee...laat maar !

Petra Webb, 27-9-2008
  • Ligging10
  • Service5
  • Prijs/kwaliteit5
  • Kamers6
 
Hotel Palace aan Great Cumberlandstreet... Geen werkende lift, maar wel naar de 3e etage met onze koffers sjouwen. Ik ben zelf 50+ en had het een betere zaak gevonden om ons een kamer op een lager gelegen verdieping te geven...maar dat was blijkbaar alleen voor jongeren en mensen die nog later zijn ingecheckt. Personeel spreekt geen verstaanbaar duidelijk Engels..Engels ontbijt was helaas niet mogelijk, maar er kon wel tegen bijbetaling van 2 pounds each, twee eieren worden gebakken p.p.
Gereisd familie in september 2008
5

ontbijt heel slecht

w.coppens, 7-9-2008
  • Ligging9
  • Service2
  • Prijs/kwaliteit2
  • Kamers4
 
wij hadden ee kamer verwacht met een 2 persoonsbed! er waren 2 single bedden op deze kamer.geen bijbel aanwezig 1 keer vast gezeten in de lift! niet echt prettig in deze kleine lift. daarna hebben wij gebruik gemaakt van de trap.service niet echt vriendelijk.om te slapen en bereikbaar baar heid is het goed voor de rest heel slecht!
Gereisd met partner in september 2008

3

smerig

Jan v E, 15-8-2008
  • Ligging8
  • Service2
  • Prijs/kwaliteit1
  • Kamers1
 

Alles was vies. Ramen konden door rot niet goed dicht. Geen 2-persoonsbed maar 2 losse bedden. Kastjes kapot. Badkamer vies. Ontbijt dramatisch: toast met koffie...verder niks!

Ik kies speciaal voor een 3-sterren hotel om dit soort ellende te voorkomen, maar het mocht niet baten...weggegooid geld dus.

Gereisd met partner in augustus 2007
2

Smerig

Jan van Essen, 12-8-2008
  • Ligging8
  • Service2
  • Prijs/kwaliteit1
  • Kamers1
 

Speciaal gekozen voor 3 sterren om dit soort situaties te voorkomen. Geen 2-persoons bed, smerige aftandse gore kamer. Ontbijt gewoon triest: toast met koffie.

Londen is al duur, het hotel ook, maar we hebben nu het gevoel compleet afgezet te zijn. De foto's spreken voor zich....

Gereisd met partner in augustus 2007
7

Redelijk

Weijers, 12-8-2008
  • Ligging9
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit7
  • Kamers6
 
Kamers redelijk klein, maar voldoen om te overnachten. Ontbijt simpel, broodjes, geroosterd brood, boter en jam. Koffie en thee.
Gereisd met partner in augustus 2008
7

voor herhaling vatbaar

dany en steven, 11-8-2008
  • Ligging10
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Kamers7
 

de ligging van het hotel is subliem.oxfordstreet ligt vlak om de hoek.alsook het metrostation marble arch van waaruit je al (uit)hoeken van de britse hoofdstad kunt bereiken.

vroege vogels mogen hun bagage achterlaten tot er mag ingecheckt worden(14uur) en idem als je je kamer de laatste dag hebt verlaten(11uur).

personeel is vriendelijk.

onze kamer was qua grootte en netheid evenwaardig aan andere londense hotels waar we ooit logeerden.

de trappen hall was eerder indrukwekkende kitsch uit de glory days maar het had zijn charme.

het sober ontbijt bestaande uit croissants, toast, boter en jam,koffie,thee, jus,cornflakes,...was een goede dagstarter.

hotel is zeker het overwegen waard voor een volgende citytrip als de touroperator het tegen dezelfde gunstige prijs kan aanbieden.

wil je meer weten of vragen? mail ons gerust!

Gereisd met partner in augustus 2008

Bekijk de beste prijzen

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The Marble Arch by Montcalm bij:

 

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Marble Arch by Montcalm in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Marble Arch by Montcalm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Marble Arch by Montcalm scoort een 4.63 uit 10 op basis van 19 reviews.

Lees meer