Hotel The Mandeville ****

9,3

12 reviews over Hotel The Mandeville in het Nederlands

mooi gelegen

DC, 5-1-2014

Uitstekend hotel in heerlijke buurt! Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Londen.
Gereisd met partner in januari 2010

Prima hotel

Leon, 29-1-2011

Erg goed hotel waar we zeker naar zullen terug gaan bij een volgend bezoek aan Londen. De service is prima, toen we op de dag van aankomst veel te vroeg aankwamen konden we toch al inchecken. Ontbijt is voor Engelse begrippen prima, maar erg duur als het niet in de kamerprijs zit inbegrepen. Ligging perfect; kamers erg schoon; kortom niet goedkoop maar dan zit je in een prima hotel op toplocatie.
Gereisd met partner in december 2010

Mooi hotel, perfecte service

EB, 21-7-2010

Ideaal hotel voor een citytrip. Mooi ingerichte kamers (een aantal superior kamers zijn aan de kleine kant), personeel zeer behulpzaam en uitermate vriendelijke. Kom hier al een aantal jaren zakelijk, maar zou voor een persoonlijke citytrip ook zeker van dit hotel gebruik willen maken. Ligging perfect, achter Oxford Street, met leuke restaurantjes en winkels op loopafstand (St Christopher's Place), metrohalte Bond Street een kleine min. lopen. Leuke bar en restaurant, aanrader is de 'high-tea'.
Gereisd zakelijk in november 2009

misschien nog een keer

london lover, 14-5-2009

kamers waren goed qua formaat en schoon

ontbijt was echt mini, minni broodjes

service was goed

de hotels die een beetje uit de stad liggen hebben vaak grote kamers en goed ontbijt en lekker rustig

Gereisd alleenreizend in april 2009

Zeer mooi designvol hotel!

Smets-Eerlingen (Hasselt-B), 25-8-2008

Prima hotel! Zeer mooi verzorgd interieur en deftige kamers. Echt geschikt voor een city- en shoptrip. Gelegen in een mooie buurt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Betaald voor English breakfast, maar kregen er continentaal ontbijtbuffet kosteloos bij. Makkelijk te bereiken met de metro BOND STATION.
Gereisd met partner in augustus 2008

Wim Leuven, 28-3-2008

We hebben het lange paasweekend in The Mandeville doorgebracht met een goede deal inbegrepen English Breakfast. Het was genieten van begin tot eind. Iedereen was super vriendelijk en behulpzaam. We vonden de kamer helemaal niet zo klein naar wat we eerder in Londen al tegenkwamen was dit net de meest ruime kamer. We sliepen aan straatzijde maar het straatgeluid viel goed mee en in hotel zelf geen enkel probleem. De inrichting vonden wij super origineel. Het ontbijt was lekker en alhoewel het hotel vol zat viel het wachten op ons warme ontbijt reuze mee, slechts 20 minuten en ondertussen kon je van het gewone buffet genieten. Nog een aanrader : Afternoon Tea, gewoon subliem en door het mindere weer een extra genot ! De conciërge was erg behulpzaam bij vinden van bioscoop dichtbij. De ligging van het hotel is subliem, dichtbij het shoppingmekka. Kortom : we hebben genoten van begin tot eind, beste hotel dat we ooit in Londen hadden (en dit was ons twaalfde bezoek)
Gereisd met partner in maart 2008

Peter, 22-1-2008

Mooi hotel - zeer verzorgd designinterieur.

Mooie maar kleine kamers en inderdaad heel kleine badkamer.

Tip voor Inge : de haardroger ligt in de lade van het bureau verscholen.

Minpunt op de kamer : wij hadden nogal wat last van tocht die door de ramen naar binnen kwam.

Zeer vriendelijk personeel.

Uitgebreid ontbijt - wij hadden het English breakfast inbegrepen in onze prijs en konden ook nog gratis andere ontbijtgerechten bestellen.

Een ander minpunt : de zeer hoge prijzen voor een cocktail in de bar...

Gereisd met vrienden in januari 2008

Inge, 2-1-2008

Mooi hotel met prachtige ligging..

niets dan goeds.. enkel één nadeel heb ik ondervonden..

Geen haardroger op de badkamer.. vind dat dit bij een viersterren hotel toch wel aanwezig mag zijn..

Maar dit doet niets af van prima service en wat gezegd moet worden.. de o zo vriendelijke en behulpzame portier..

Inderdaad kleine , toch zeer nette kamer.. en zeer propere badkamer..

Ach en als je naar Londen gaat, dan ga je zeker geen dagen in je kamer zitten .

Dit is een hotel waar ik zeker nog eens naar terug wil.. en dit wil zeggen dat het voldoet aan mijn toch wel strenge eisen van luxe,vriendelijkheid en service.

Gereisd anders in januari 2008

Sandra, 31-12-2007

Hotel The Mandeville is een heel mooi hotel in hartje London (5 min. te voet van Oxford Street). Zeer trendy en hip. Ontbijtbuffet zeer lekker. Kamers klein maar verzorgd. Een echte aanrader !
Gereisd anders in december 2007

Justens, 12-12-2007

Perfecte ligging voor wie graag shopt. Zeer lekker eten in restaurant. Enige minpunt redelijk veel lawaai 's nachts (enkel begelazing).
Gereisd met vrienden in november 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The Mandeville bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Mandeville in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Mandeville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Mandeville scoort een 9.33 uit 10 op basis van 15 reviews.