Hotel The Landmark London ****

8,7

5 reviews over Hotel The Landmark London in het Nederlands

Goed maar duur

Alex, 8-2-2013

Prima hotel, alle medewerkers staan oprecht voor je klaar om je wensen in vervulling te laten gaan.

Dit hotel zou bij mij echt 'top' scoren als wifi gratis wordt aangeboden en als het zwembad gratis zou zijn. Ter indicatie: wifi kost 14 pond per dag en de SPA (zwembad is hiervan een onderdeel) is 10 pond per uur.

Gereisd zakelijk in januari 2013

Niks mis mee maar "not my cup of tea"

Martin, 16-1-2011

Met dit hotel is absoluut niks mis. Het gebouw is prachtig, de kamers ruim en de service top. Aan de deur staat een portier, er is een liftboy en zelf op het toilet is er iemand aanwezig om je een handdoekje aan te reiken. Bij het eten blijft er iemand bij je aan tafel staan om je glas vol te schenken. Iedereen gekleed in een kleurig rood tudor rokkostuum. Behalve de ligging is er dan ook helemaal niets op aan te merken, vandaar ook mijn goede beoordeling.

Maar... het is bepaald niet "my cup of tea". Tenzij je van dit soort kitserige weelde en overdreven luxe houdt, en van dat typisch Engelse "stiff upper lip" gedoe. Wij voelden er ons als nuchtere Nederlanders in ieder geval absoluut niet op ons gemak, maar dat doet natuurlijk niets af aan de kwaliteiten van het hotel.

Gereisd zakelijk in mei 2008

Prachtige wintertuin + zwembad

Ivan, 6-5-2010

Indrukwekkend gebouw, nogal ver weg van alles behalve Paddington station en Madame Tussaud's. De lobby / wintertuin is adembenemend, de kamers en de badkamers ruim en prettig. Het zwembad fantastisch.
Gereisd met partner in januari 1994

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The Landmark London bij:

Een absolute aanrader voor iedereen !

Alain, 16-4-2009

Wij hebben in dit prachtige hotel verbleven tussen 11 en 15 april 2009.

Een schitterend hotel, met een prachtig atrium ; klasse-service en een fantastische kamer.

Misschien 1 klein negatief puntje was de temperatuur in de kamer (warm) maar was op te lossen met airco.

Als je goed uitkijkt naar aanbiedingen, dan is dit 5 sterren hotel niet duurder dan een drie sterren hotel.....

Gereisd met jonge kinderen in april 2009

Andre, 23-8-2005

December 2003 2 nachten overnacht. Heeft een schitterend atrium met een aantal palmbomen. Kamer was supermooi en erg ruim voor Londense begrippen. Neem dan wel een hoekkamer. Sommige kamers hebben uitzicht op cq. in het atrium (deze kamers zijn wel wat kleiner dan de hoek). Reserveer er ook een high-tea! Heerlijk genieten in een mooie omgeving. Nog even met Martina Navratilova gekletst! Er lopen veel mensen vanuit het oostblok in de bediening. Ik weet niet of het management ze de opdracht heeft gegeven maar het mag allemaal wat minder stijfjes en wat persoonlijker. Het jochie bij de incheck balie was een 5 sterren! hotel niet waardig. Sociaal niet echt goed zeg maar.. Ligging is goed (zelfde weg als madame tussot) en dicht bij de metro.
Gereisd anders in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The Landmark London bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Landmark London in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Landmark London zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Landmark London scoort een 8.71 uit 10 op basis van 5 reviews.