8,1

51 reviews over Hotel The Kingsley in het Nederlands

Fijn hotel met super ligging!

Anne, 28-3-2014

Fijn hotel op een super locatie in Londen (aan het einde van de winkelstraat) . Alles is zeer goed lopend te bereiken. Onze kamer was erg netjes en ruim, wij hadden een mindervalidekamer op de 1e etage. Ontbijt was prima en werd keurig aangevuld. Zeker voor herhaling vatbaar!
Gereisd met partner in oktober 2013

Goede service en centrale ligging

marie-claire , 11-3-2014

Zeer net hotel met goede service. Beleefd personeel.je kunt alles vragen. Kamers zijn schoon,maar de normale/ luxe kamers zijn niet groot maar groot genoeg.Ontbijt is lekker en vers.Het hotel heeft een centrale ligging. Je zit zo in de winkelstraat Oxfordstreet
Gereisd met partner in maart 2014
?

Mooi hotel met fantastische ligging

Cindy en Henk, 25-12-2011

Hotel ligt op loopafstand van metrostation Holborn en The British Museum.

Mooie kamers, mooi hotel, vriendelijke behulpzame receptie.

Echter voor ons 1 maar: wij hebben geen enkele keer kunnen dineren in het hotel aangezien ze de locatie diverse malen voor besloten feestjes hadden afgesloten voor hotelgasten. Maar gezien de reacties dat het eten niet zo geweldig is, hebben we denk ik weinig gemist. Overigens een heerlijke italiaan op loopafstand. Ontbijt was perfect, heerlijk om aan tafel voorzien te worden van toast, koffie en thee. Niks op aan te merken.

Mooie herinnering aan deze trip i.v.m. huwelijksaanzoek op de Tower Bridge.

Hotel waar we toch zeker weer terug zullen komen.

Gereisd met partner in december 2010

Zeer goed hotel

Lars, 19-3-2011

Ik heb een super lang weekend daar gehad, jammer dat het toen zo ongelofelijk warm was maar daar kan het hotel niks aan doen he! Top hotel!
Gereisd met vrienden in juni 2010

Prachtig hotel op een perfecte locatie

kim_vannieuwenhuyze, 19-3-2011

Het hotel ligt zeer centraal gelegen t.o.v. belangrijke punten in het centrum. Binnen 15-20min ben je lopend bij o.a. Oxford Street, Picadilly Circus, etc. Voor het hotel is een bushalte en slechts 5min lopen vanaf het hotel ligt de metro.

In de omgeving zijn veel eetgelegenheden waarvan "The Spaghetti House" zeker een aanrader is!

Het hotel is modern met een vleugje klassiek en die combinatie is erg mooi. Het personeel is zeer vriendelijk. 's avonds voordat we nog de stad ingingen even bij de receptie gemeld dat de haardroger stuk gegaan was, maar dat dit geen haast had omdat we die niet meer hoefden te gebruiken. We vonden het echter niet netjes om het niet te vermelden dat die stuk was. Toen we 2 uur later terugkwamen was de haardroger al vervangen!

De kamers zijn niet overdreven ruim, wij hadden een luxe 2-persoonskamer maar wel heel mooi comfortabel en vooral erg schoon, dit geldt overigens ook voor de badkamer.

Wij komen zeker terug naar dit hotel!!

Gereisd met partner in februari 2011

Volgende keer een ander hotel...

corinatx, 1-1-2011

Kreeg twee diners voor de prijs van èèn bij boeking. Die avond in het restaurant waren wij de enigste die kwamen eten. Tijdens het eten werd ook wel duidelijk waarom. Zeer slechte kwaliteit. Dit is de eerste keer dat ik zo`n slecht cijfer moet geven wat betreft de algehele indruk van een hotel. Ik kocht een voucher van 30 pond zodat wij 5 dagen lang internet verbinding zouden hebben op onze kamer. Na 10 minuten plezier ervan te hebben gehad kreeg ik een melding dat mijn tijd op was (??!!). Ik ben naar de receptie gegaan om te vertellen dat ik geen verbinding meer had vanwege, tsja, vanwege wat eigenlijk? De receptioniste zei dat dat niet haar probleem was en dat ik maar moest bellen met de provider. Nou vraag ik je! Op de kamer deed de tv het overigens niet, het alarm ging naar believe af en de ventilator maakt 24/7 lawaai. En wanneer ik zeg lawaai dan bedoel ik ook echt lawaai. Pluspunt? De ligging alleen.
Gereisd met partner in december 2010

Uitstekend hotel!

Mariposa, 3-11-2010

Ik ben hier vorig jaar 2 nachten verbleven toen ik op een stedentrip was in Londen. Het hotel heeft een perfecte ligging, dichtbij de theaters van West End en dichtbij de winkels. Het ontbijt is niet heel uitgebreid, een typisch Engels ontbijt, deels buffet (toast, jam e.d. moet je aan het bedienend personeel vragen). Ik zal de volgende keer zeker weer dit hotel kiezen!
Gereisd met vrienden in mei 2010

Prima hotel!!!!

R. Forsthövel, 14-9-2010

Uitstekend hotel om in te verblijven. Op loopafstand van Piccadilly, Oxfordstreet e.d. Ontbijt van prima kwaliteit evenals de kamers. Aan de straatkant ietwat gehorig ondanks de dubbele ramen. Veel busverkeer.

Prettige, vrolijke en vooral behulpzame bediening.

Gereisd met vrienden in september 2010

prima centraal gelegen hotel!

marcella, 18-8-2010

Hotel lag dichtbij Holborn metro, British Museum ligt er zowat achter. Hotel was netjes en personeel was vriendelijk. We ( m'n vriend en ik ) kregen eerst 2 losse bedden. Kamer werd meteen omgeboekt, geen probleem. Ontbijt was erg uitgebreid en lekker! Maar wacht tot je n plaats toegewezen krijgt.

Prima hotel!

Gereisd met partner in mei 2010

Geweldig hotel met prachtige ligging.

leanne melissant, 9-8-2010

The Kingsley is een ontzettend mooi hotel net helemaal gerenoveerd. Een hele centrale ligging om de hoek begint Oxford street en achter het hotel ligt het British Museum. Aardig personeel kortom geweldig.
Gereisd familie in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel The Kingsley*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Kingsley in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Kingsley zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Kingsley scoort een 8.13 uit 10 op basis van 51 reviews.