Hotel The Hyde Park

Matig

6 reviews over Hotel The Hyde Park in het Nederlands

Niet nog een keer.

L.v.G., 2-10-2011

Ook wij hebben met Oud en Nieuw afgelopen jaar in dit hotel gezeten in Londen.

Het zag er erg mooi uit op internet, maar ook wij hebben in die kamer in de kelder gezeten. Een klein raampje dat niet open kon. Een vreselijke schimmellucht en dat zag je ook op de muren, maar daar was overheen geverfd. Stom van ons dat wij niet om een andere kamer gevraagd hebben, maar dat doen we wel als we dit nog eens mee maken.

Wij zijn gewoon de hele dag op pad geweest en kwamen alleen op de kamer om te slapen.

Wij hadden een twin kamer geboekt, maar we kregen kamer waarbij de bedden in 2 aparte ruimtes stonden. We konden die niet naast elkaar schuiven. Erg romantisch maar niet heus!

Mensen bij de receptie waren niet echt vriendelijk. Stuk chagerijn!!

Gereisd met partner in december 2010

Ik voelde me flink belazerd

F. Schellius, 24-10-2010

Het ontbijt is uitermate slecht: er wordt een blad gebracht met daarop een pakje cornflakes, een flesje melk, 1 croissant en een pakje jus d'orange zoals mijn dochter mee naar school neemt. Het woord "ontbijt"is volkomen misplaatst.

Verder kon ik bij aankomst onze koffers gratis achterlaten, maar moest ik op de dag van vertrek hiervoor betalen, omdat het hotel hiervoor te klein zou zijn. Ik heb niet gemerkt, dat het hotel in 5 dagen kleiner is geworden.

Bovendien was dit argument niet meer van toepassing, indien we bereid waren te betalen.

Ik voelde mij derhalve flink belazerd en heb te kennen gegeven hier nooit meer te zullen terugkomen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

Slechtste hotelervaring ooit

Carolinde, 11-8-2010

Eind juli vrij laat besloten om naar London te gaan voor 5 nachten. Een hotel vinden was moeilijk. Dit hotel lukte nog. Achteraf snap ik waarom.Negen dagen voor aankomst gemaild dat ik graag een kamer op de bovenste verdieping wilde. Ik kwam aan en kreeg kamer in het souterrain; donker en met slechts een klein raampje. Koud en het stonk en er hing een gaslucht. Na een nacht kon ik naar een kamer op de eerste verdieping. Vrij klein. Net ruimte om je koffer neer te leggen. Matras keihard! Kamermeisjes vergaten bv. schone handdoeken, namen wel gebruikte mee. Gevolg: geen handdoeken. Erg gehorig vanwege houten vloer op de verdieping er boven en een generator (of zoiets) die 's nachts loeide. Als iemand ergens een kraan opendraaide, klonk het alsof er een vliegtuig opsteeg. Als je van half drie tot half zeven kon slapen, had je geluk. Laatste nacht: receptie vergat wake-up call.Kortom:ellende
Gereisd alleenreizend in augustus 2010

Nooit meer!!!

djenges, 16-8-2009

helaas vind ik de twin kamer (in de kelder) vrij klein met vrij grote meubels de tafel is zo groot dat,als je er achter zit niemand er meer langs kan.er waren geen pannen om b.v. een eitje te koken voor je ontbijt.hoewel het een kitchenette heeft. de badkamer is heel klein, geen plankje voor je toiletspullen.als je je wilt afdrogen zul je de badkamer uit moeten!al waren wij alleen in de ochtend en avond in de kamer het is vrij benouwend.(airco lekte) het uitzicht was een trap naar??? (geen idee)

er was ook geen instructie aanwezig ivm brandalarm (wat 2 x afging)en of hoe de aparatuur werkt. kraan in de kitchenette was los wat best gevaarlijk is bij de electrische apparaten!

de fotos op hun site is zeer bedriegelijk vind ik.

mij zien ze hier niet meer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Kleine tegenvaller

Anouk, 9-4-2009

Op de plaatjes op internet en in de reisbrochures komt het hotel erg modern en mooi over. In het echt vonden wij dit een kleine tegenvaller. We hadden een studio geboekt, maar vonden deze erg klein. Vooral de badkamer is piepklein. De appartementen zijn modern ingericht met lcd-tv maar zijn niet netjes afgewerkt. Onze studio was ook erg stoffig en had schoner gekund. Wel erg mooi gelegen aan een klein pleintje/parkje in Bayswater, wat een rustige, mooie wijk is (wat verder uit het centrum gelegen). Omdat we niet veel op onze kamer zijn geweest, was dit prima voor een weekend, maar ik zou de volgende keer een ander hotel kiezen.
Gereisd met partner in maart 2009

Kleine tegenvaller

Anouk, 9-4-2009

Op de plaatjes op internet en in de reisbrochures komt het hotel erg modern en mooi over. In het echt vonden wij dit een kleine tegenvaller. We hadden een studio geboekt, maar vonden deze erg klein. Vooral de badkamer is piepklein. De appartementen zijn modern ingericht met lcd-tv maar zijn niet netjes afgewerkt. Onze studio was ook erg stoffig en had schoner gekunt. Wel erg mooi gelegen aan een klein pleintje/parkje in Bayswater, wat een rustige, mooie wijk is (wat verder uit het centrum gelegen). Omdat we niet veel op onze kamer zijn geweest, was dit prima voor een weekend, maar ik zou volgende keer een ander hotel kiezen.
Gereisd met partner in april 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The Hyde Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Hyde Park in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Hyde Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Hyde Park scoort een 5.33 uit 10 op basis van 6 reviews.