Hotel The Grange Strathmore ****

7,6

17 reviews over Hotel The Grange Strathmore in het Nederlands

vergane glorie

Yolanda, 14-12-2011

Net hotel, maar alles is wel aan vervanging toe. Goed verzorgd ontbijt. Kamer was erg klein, bed 1.40 m, niet echt comfortabel voor 2 volwassenen. Badkamer ook klein, maar wel schoon. Absoluut niet genoeg kastruimte, dus leven uit de koffer. Geen tweede keer meer voor ons.
Gereisd met vrienden in december 2011

Een schoon oud hotel in een mooie wijk.

Bas de Jong, 2-1-2009

Wat jammer was dat je voor het Engels ontbijt bij moest betalen en dat in het ene boek 4 sterren staat voor het hotel en op internet 3 sterren dit is raar.
Gereisd met oudere kinderen in december 2008

Prima hotel,op een prima centrale plaats.

SJG Lange, 3-12-2008

Een goed hotel voor een redelijke prijs, kleine maar nette kamer , schoon en vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in november 2008

Voor herhaling vatbaar

ilja, 8-10-2008

niks te klagen over dit hotel, net een kasteeltje! We kregen een kamer op de kelder verdieping en dit was heerlijk. heerlijk rustig daar, de kamer was ruim en het bed, zalig! goed matras en het dekbed was konings... lekker dik en het sloot helemaal om je heen af, daar hoefden we dus geen ruzie over te maken ;)

We hadden een bad erbij, goede ontvangst op de tv, koffie en thee kon op de kamer gemaakt worden.

Het ontbijt was prima. keus uit verschillende soorten broodjes en beleg. fruitsalade, cornflakes, meusli, chocolade cornflakes... sinaasappelsap, melk, thee, koffie. fruityoghurt... echt compleet.

Het ligt om de hoek van het national science and history museum. dit is gewoon gratis dus is een topper om te doen! ook om de hoek van een metrostation waar de circle line rijdt, die brengt je naar alle bezienswaardigheden. voor 5 pond heb je een hele dag reizen met de metro.

wil je een paar dagen naar londen voor een paar tientjes meer, dan moet je deze nemen!

Gereisd met partner in oktober 2008

kamermeisjeskamer

splinter, 19-8-2008

achterin weggepropt in een kamertje, waar buiten de centrale afzuiginstallatie dag en nacht stond te blazen, gehorig op de gang,
Gereisd met partner in augustus 2008

Prima Hotel

DS, 21-7-2008

Zijn net retour van een weekend London. De wijk waarin dit hotel ligt is echt super. Prachtige omgeving op loopafstand van Kensinghton park en heel veel leuke tentjes waar de locals eten en drinken, helemaal goed voorals als je niet te veel tussen de toeristen wil zitten. Kamers zijn inderdaad niet heel groot maar dat is wel vaker voorkomend in Londen.

Tip om eind juli tm september de Royal Albert Hall te boeken voor 1 van de BBC Night of the Proms avondconcerten. Voor 5 pound is het mogelijk om een uur voor aanvang sta tickets te krijgen of anders er even heen en een zitplaats boeken, een belevenis en op loopafstand van het gezellige hotel.

Gereisd met partner in juli 2008

prima hotel!

R. van Kouwen-Boers, 1-7-2008

Het is een mooi hotel in een prachtige wijk. Alleen jammer dat we een kamer in het souterrain kregen, geen uitzicht dus. De föhn was een beetje moeilijk te vinden, nl. in de la van het bureau! ( en nog vastgemaakt ook)
Gereisd familie in juni 2008

G. Luijkx, 8-5-2008

Wij zijn op 3 Mei in Engeland aangekomen en toen bleken er door werkzaamheden geen treinen te rijden, niet van dat station. Dit was verder goed geregeld want er stonden bussen klaar om ons naar het station te brengen vanwaar de trein wel naar Liverpool reed.

In de trein ontmoeten wij mensen die ons wisten te vertellen dat de trein op maandag 5 mei ook niet reed ivm een nationale feestdag, Daar hadden deze mensen bericht van gehad. Helaas hebben wij hier geen bericht over ontvangen en hadden geluk dat we het via die andere mensen te horen kreeg, anders hadden we de boot misschien wel gemist. gelukkig is alles goed gekomen, maar ik wilde het wel graag melden.

Gereisd met partner in mei 2008

R. Bots, 7-5-2008

Pas de derde aangeboden kamer was redelijk.

WC spoelde op al deze kamers niet goed door

Gereisd met partner in mei 2008

H. Schoemaker, 6-5-2008

Ik was wat huiverig na het lezen van ervaringen van mensen die het slecht troffen met hun kamer, maar de onze was in ieder geval prima! Op de vierde verdieping, aan de achterkant, ruim genoeg, goed bed, bad... De receptie is klein, maakt een wat armoedige indruk, beetje vergane glorie, maar het gebouw zelf is prachtig: hoog en ruim. Het hotel zat vol toen wij er waren, maar daar hebben we eigenlijk weinig van gemerkt. Metrohalte Gloucester Road is om de hoek, de Picadilly line brengt je er rechtstreeks vanaf Heathrow, maar ook de stad is in heel gemakkelijk. Kensington Gardens op loopafstand, Victoria & Albert Museum en Harrods trouwens ook. Ik was er alleen met m'n dochter van 11 en we hebben heerlijke dagen gehad.
Gereisd familie in mei 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The Grange Strathmore bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Grange Strathmore in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Grange Strathmore zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Grange Strathmore scoort een 7.59 uit 10 op basis van 17 reviews.