Hotel The Blakemore ***

Hotel The Blakemore
The Blakemore
7,2

20 reviews over Hotel The Blakemore in het Nederlands

Prima hotel met wat verbeterp

Roel, 13-6-2013

Dit hotel via internet geboekt. Het ziet er van buiten en binnen stijlvol en verzorgd uit. Bij binnenkomst was de kamer nig niet klaar maar werd tijdens een drankje direct geregeld. Personeel tijdens de hele week vriendelijk, ook na verzoeken bij ontbijt mbt thee en airco. Hebben wat geleerd schijnbaar. Kamer was een executive maar noemt heel ruim net als de gangen. Badkamer met bad, maar met zijn tweeën te klein zonder elkaar in de weg te lopen. Bed was nieuw en sliep heerlijk! Ontbijt Continentaal was bedroevend. Droge broodjes, geen yoghurt of kwark en voor ei extra betalen.. Eetzaal was een vrieskist. Om de hoek meerdere bakkerijen waar voor minder prima te eten is! Locatie voor een Londen trip prima. Notting Hill op loop afstand en met lijn 94 voor 1,20 naar Piccadilly circus. Harrods en Royal Albert Hall in 10 minuten lopen via Hyde Park. Metro op 5 minuten, bushalte iets dichterbij.. Al met al schoon en net hotel in fijne buurt voor een redelijke prijs.
Gereisd met partner in juni 2013

Perfecte plek en heerlijke kamer

Matthijs, 14-2-2012

Een prima locatie aan Kensington Gardens, dichtbij de metro en betaalbaar. Wij hadden een Executive Room die net gerenoveerd was. Redelijk ruime kamer, alle voorzieningen, heerlijk bad en erg stijlvol gedaan. Prijs was via touroperator prima. Ik vind Bayswater een perfecte plek om te zitten. Je loopt zo het park in, mooie rustige omgeving. 3 minuten kopen van de Metro (central line en circle line). Ontbijt is ok, maar sober. Vonden wij prima en ik denk in de meeste hotels in Londen niet erg bijzonder.
Gereisd met partner in februari 2012

Chagrijnig personeel!!! Geen aanrader.

Claudia, 16-11-2011

4 nachten hier verbleven. Hotel (Leinster Gardens 30) ligt wel vlakbij metrostation echter voor 2 jonge meiden te ver van het 'bruisende' nachtleven. Wifi netwerk is erg traag en onstabiel. Kamers zijn netjes en schoon, echter de airco werkte de 1e dag niet goed. Na klagen, een chagrijnige hotelmanager. Avondeten: niet goed. Laatste hap voorgerecht doorgeslikt, kwamen ze al met het hoofdgerecht. Ze snapten kennelijk niet dat dit te snel is. De schoonmaakster was chagrijnig tegen ons, omdat wij in de lobby zaten en ze dus niet kon stofzuigen waar we zaten. Toen ik zei 'we are guests in the hotel' kreeg ik een kwade blik toegeworpen. Zeer hoge prijzen, een cocktail voor 9 pond en een filmpje op de hotelkamer voor 7 pond. Nooit meer dit hotel. Het enige wat goed was, was de kamer. (Overigens, geen haardroger en geen bad aanwezig bij onze kamer).
Gereisd met vrienden in november 2011

Slechte kamers

d.r, 9-8-2011

We boekten een executive room en kregen een kamer op de begane grond. Het zijn kamers zonder uitzicht (muur of nis met aggregaat). Je moet reclameren dan krijg je misschien een upgrade. Verder was het hotel schoon en de ligging was oke.

Neem geen genoegen met kamer 11!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Erg luidruchtig hotel

Danny en Esmé, 26-5-2011

Een erg luidruchtig hotel wat vervelend is als je bovenburen om 1.30 knallende ruzie hebben. Ons 2 persoonsmatras was aan 1 kant doorgezakt waadoor 1 van ons helaas in een kuil lag. Het ontbijt was echt heel slecht. Prima locatie maar geen optie voor de volgende keer.
Gereisd met partner in mei 2011

Redelijk

Marieke, 21-3-2011

Hotel heeft goede ligging, vlak bij Hyde Park. Wij hadden een nog niet gerenoveerde kamer, met erg gedateerde inrichting. Er is vast een beter hotel te vinden in deze prijsklasse.
Gereisd met partner in januari 2010

Prima plek, wanneer je de juiste kamer boekt!

ninni, 1-8-2010

Net terug van 3 dagen/2 nachten Londen met kind van 12 jaar.

Via touroperator een clubkamer geboekt. Prima! Mooi gerenoveerd met airco, mooie badkamer met 2voudige douche, koelkast,koffie/thee-faciliteiten en verduisteringsgordijnen. Helaas hadden we dag 2 pech dat rond 22.00 uur boven ons een waterleiding sprong, waardoor water in de spotjes kwam etc. Adequaat opgepakt door personeel. We kozen toch voor andere kamer voor die nacht, was alleen een barak (waarover meneer hieronder schrijft), maar we wilden om 11.30 uur alleen maar slapen na dagen van zien en lopen. Maar ook deze kamers worden groter gemaakt en gerenoveerd ( grotere buitenmuur staat er). We kregen na dit incident veel geld terug, zonder vragen en ook drinken e.d. aangeboden. Een nadeel van de luxe kamer is, betaalde tv.Wifi is gratis, maar internetten via tv duur. Ontbijt goed. Ligging hotel goed, 5 min.lopen naar metro, 20 min. Oxfordstreet, Kensingtonpark tegenover hotel. Leuk, ook de wijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

ontevreden

Alex, 16-1-2010

De kamers zijn in slechte conditie, we kregen eerst een kamer waar 20 jaar niks aan gedaan is. Een tv die uit mijn oma tijd komt en dan maar niet over de rest te spreken. Uiteindelijk andere kamer gevraagd vanwege de vieze rookgeur op de kamer die iets beter te doen was maar dat je nu zegt van wauw. De kamer op de foto's die je ziet als je boekt via TO zijn ver te zoeken klopt niks van.

Maargoed waren er maar 1 nacht dus was verder geen probleem langer had ik er niet willen zitten!

Gereisd met partner in januari 2010

tegenvaller, vies, vochtig en stank.

Bastiaan en Britt, 6-9-2008

De ligging van het hotel is praktisch en goed. Aan de buitenkant veel belovend maar binnen voor ons een absolute tegenvaller. De 1e kamer die we kregen zat in de kelder en was vochtig, stonk en erg vies. Het niet zo vriendelijke personeel had nog wel een ander kamer voor ons op de 1e etage, maar ook dit was niet veel soeps. Vies, klein en de lucht van een oud bejaardenhuis. Het eten was ook niet echt bijzonder, voor 4 pond extra een engels ontbijd maar niemand die controleerd wie hier wel of niet voor betaald heeft. Het advies wat ons betreft is niet doen dit hotel, voor deze prijs is zeker wat beters te vinden.
Gereisd met partner in september 2008

Karen, 17-4-2008

Aardig hotel gelegen in rustige straat. Kamer op de 5e verdieping, nogal klein, maar wat wil je voor die prijs (207 pond voor 3 nachten). Continentaal ontbijt prima; broodjes, croisantjes, muesli, diverse jam, koffie, thee, jus en melk. Je kunt je bagage laten opslaan bij vertrek. Metro Bayswater 3 straten verderop.
Gereisd met partner in april 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The Blakemore bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Blakemore in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Blakemore zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Blakemore scoort een 7.19 uit 10 op basis van 20 reviews.