Hotel St Pancras Renaissance

6,8

4 reviews over Hotel St Pancras Renaissance in het Nederlands

weekendje weg met collega's

Bianca, 17-7-2010

Net terug van een weekend Londen met de zaak. Het weekend was fantastisch, erg gezellig. Maar het Hotel viel tegen. Het inchecken duurde erg lang (vanwege een storing in het systeem) Het personeel deed echter zijn best niet om er voor te zorgen dat de gasten er zo min mogelijk last van hadden. Mensen drongen voor en er werd niets van gezegd. Ze waren niet klantvriendelijk. De kamers waren schoon en goed. Bedden waren ook goed. Het ontbijt was echt Engels, dus daar moet je van houden, maar er was genoeg keuze. Het personeel in de bar en bij het ontbijt waren wel erg vriendelijk. Nu waren we niet veel in het hotel, maar een vriendelijk gezicht aan de balie doet wonderen! Het hotel is wel dichtbij een metrostation.
Gereisd zakelijk in juli 2010

Arjan, 7-5-2008

gewoon fijn goed hotel als je tenminste enkel in je hotel komt om te slapen.

Metro King'sCross is er tegenover.

Betrouwbare goede ligging

Je betaalt niets teveel voor wat je krijgt.

Alles schoon

(vooral voor vriendengroepjes geschikt!)

Gereisd met vrienden in mei 2008

Sandy Israeli-den Elzen, 10-8-2007

Wij zijn in juli 2007 met ons gezin (2 volw, 3 kind (5,7,9) hier voor 4 nachten geweest. We hadden een zgn 'familyroom'. Dit is een kamer met 3 stapelbedden, een eigen douche met toilet. Kamer was redelijk schoon, bedden OK. Wc kon maar eens per 10 minuten worden doorgetrokken.. douche was niet best. Ontbijt was wel redelijk. Groot pluspunt was de ligging, dicht bij de grote metrostations. Wij betaalden 153 Pond per nacht....Nadeel was het gebrek aan parkeerruimte voor de auto.... Die moest bij een ander hotel in de garage (24 pond per dag)
Gereisd familie in juli 2007

Marc Wagemans, 20-3-2005

St Pancras is een 3-sterren youth hostel, makkelijk bereikbaar via metro en trein. In de buurt zelf is niet zoveel te doen (hooguit The British Library). Hostel is netjes en schoon. Voor een gedeelde 4-persoonkamers met eigen afsluitbare kleedkastjes en doche/toilet op de kamer betaalde ik ca 23 pond. Dit is inclusief (sober) ontbijt. Een goed "low-budget" alternatief !!
Gereisd anders in maart 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor St Pancras Renaissance bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel St Pancras Renaissance in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel St Pancras Renaissance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel St Pancras Renaissance scoort een 6.75 uit 10 op basis van 4 reviews.