Hotel St Ermin's ****

7,4

11 reviews over Hotel St Ermin's in het Nederlands

Prachtig hotel!

Tommie, 11-8-2016

Mooie, luxe kamers met werkelijk heerlijke bedden! Je waant je helemaal in de Londense sferen als je aankomt!

In een rustige, mooie buurt. Metro St. Jamespark om de hoek, dit is een rustig station. Het drukke Victoriastation is ook op loopafstand (goede verbinding, o.a. met de Gatwick Express). Het mooie St. Jamespark ligt ook op loopafstand, evenals Buckingham Palace, Big Ben, Westminster Abbey enz. Dus erg fijn gelegen als je voor een weekendje Londen gaat!

Ontbijt wel erg duur.

Gereisd met partner in januari 2015

Prima hotel voor paar dagen

JWT, 5-8-2010

Met een vriendengroep hebben we begin juni 3 nachten in dit hotel verbleven. Mijn indruk is een prima hotel. We sliepen in ruime kamers (no. 527) waar ruimte was voor 4 personen ipv 2. Het ontbijt was prima, ruim keus en lekker. 's Avonds is de bar een mooie mogelijkheid om het laatste drankje van de dag te nemen. In de omgeving is 's avonds niet veel activiteit, daarvoor moet je even met de bus op stap. Verder een uitstekende ligging t.o.v. het centrum en metrostation om de hoek. Aanrader!
Gereisd met vrienden in juni 2010

Erg goed hotel en op een top lokatie!

Annette, 24-7-2010

Super leuk gehad in dit (NH) hotel. De ligging is perfect. Op korte loop afstand van westminster en buckingham palace! De metro stopt om de hoek en dus de hele stad is gemakkelijk te bereiken. De kamers waren schoon en het ontbijt was top! Alhoewel de zaal (restaurant) groot was en er erg veel mensen in zijn kan je toch genieten van de mooie oude balzaal waar je in zit. Het avondeten is heerlijk maar de kaart heeft weinig gerechten. Geen aanrader voor meerdere avonden eten in het hotel dus.

Het hotel heeft een heerlijke bar (met haard) dus super vertoeven met een drankje of kop koffie / thee.

Het lijkt erop dat het een hotel is dat veelal wordt bezocht door wat oudere mensen. Voor ons (als jong stel) geen bezwaar want dat maakte het lekker rustig. Niet te veel kinderen dus.

Gereisd met partner in februari 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor St Ermin's bij:

zeer goede ligging tov bezienswaardigheden.

Ingrid, 2-9-2009

Goed hotel dat op 50 meter van de metro ligt. Veel te zien op loop afstand. Goed ontbijtbuffet. Behulpzaam 'engels sprekend' personeel en 2 Nederlandse personeelsleden. De 2 kamers die wij geboekt hadden werden kosteloos geup-grade. Kamers waren netjes en schoon. Op het buro lag op beide kamers een blok met stopcontacten zelfs voor een NL stekker. Zijn hier 6 dagen geweest en gaan volgende keer zeker terug.
Gereisd met jonge kinderen in september 2009

Goede ligging maar povere kamers

Inge, 17-6-2009

Dit hotel is vrij oud en de staf spreekt volledig Italiaans. Soms was het moeilijk ons in het Engels te antwoorden. Er waren ook in onze (overigens zeer kleine) kamer geen stopcontacten. We probeerden een film te huren maar dat ging ook niet. Toen we beneden hulp gingen vragen kon niemand ons verderhelpen. De badkamer en kamer waren zeer klein en pover, zeker in vergelijking met de grandeur in de hal en toiletten beneden (lekkere bodylotion trouwens). Een tip: neem dus zeker de 'upgrade naar een meerluxekamer', wat wij niet deden. Wèl een uitstekende ligging en een zeer lekker en uitgebreid ontbijt. We gaan een volgende keer terug maar boeken dan de ruimere kamer.
Gereisd met vrienden in juni 2009

Mooi, rustig hotel op een ideale lokatie

Familie Iking, 31-5-2009

Mooi hotel met een prachtig Victoriaans interieur, nette kamers met grote bedden. Een uitgebreid en goed ontbijtbuffet waar alles te krijgen is. Op de kamers (in tegenstelling tot de vorige berichten) voldoende stopcontacten. Zelfs ook voor onze Nederlandse stekkers!!! (Op het bureautje in de kamer een heel blok met verschillende soorten stopcontacten). Hotel is gelegen vlak naast het metrostation St. Jamespark, van waaruit heel Londen te bezoeken is. De Big Ben, Westminster Abbey, London Eye en het Parliament op 5 minuten loopafstand.

Elke dag een schoon bed en handdoeken.

Hebben hier vijf nachten verbleven. Gaan hier zeker de volgende keer weer naar toe.

Gereisd met partner in mei 2009

Mooi hotel met een uitstekende ligging

Carola, 4-4-2009

Mooi hotel met een oude victoriaanse uitstraling. We hadden de standaardkamer. Helaas toch wat klein en met een smal bed (ligt overigens wel prima). Alleen ook erg gehorig. Dunne wandjes. Je hoort diegene die over de gang loopt praten en op de naast en tegenover gelegen kamer ook (dus ook 's nachts). Maar dat mag de pret niet drukken. Er was een goed verzorgd ontbijt. En het hotel heeft een prachtige oude uitsraling. Mooie lobby en bar/restaurant. En het heeft een fantastische ligging. Vlakbij Big Ben, Westminster Abbey, Buckingham palace en De parken. Ook vlakbij 3 gezellige pubs waar je ook lekker kunt eten. Onze favoriet was Albert cafe en restaurant. En je zit om de hoek van het metrostation St. James Park. Al met al een prima hotel en zeker een aanrader!
Gereisd met partner in maart 2008

Een aanrader.

monique.cobbaut, 3-3-2009

Uitstekend ontbijt,centrale ligging, heel vriendelijk en gedienstig personeel.

Heel mooi interieur.

Gereisd met vrienden in maart 2009

kleine verouderde kamers, zeer duur

Cor, 11-11-2008

Zaken en oud-geld hotel, voor wie op 5 minuten van westminster abbey wil zitten. Wel zeer prijzig, en zeer kleine, verouderde kamers.
Gereisd zakelijk in juni 2007

Leuk hotel

Linda, 14-8-2008

Leuk hotel, ligt centraal, dichtbij de metro. Ontbijt was goed. Ook alleen geen normale stopcontacten te vinden...! leuk voor een weekendje weg!!
Gereisd met vrienden in augustus 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor St Ermin's bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel St Ermin's in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel St Ermin's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel St Ermin's scoort een 7.35 uit 10 op basis van 27 reviews.