Aparthotel Somerset Bayswater ***

6,1

15 reviews over Aparthotel Somerset Bayswater in het Nederlands

Leuk hotel, goed gelegen

Yolanda Lippens, 11-2-2010

Is een leuk hotel, simpel maar voldoende. Kleine en smalle gangen, veel trappetjes en niveau's. Goede ligging.
Gereisd met partner in januari 1992

Doe het niet....

Peter C., 14-10-2008

Hoewel de ligging van het hotel goed te noemen is, vlakbij de metro, was de rest van het hotel verschrikkelijk:

- Vieze kamers;

- Wasbakputje loopt niet door (GOOR!);

- Slechte service (vrouw wist niet eens hoe de pasjes werkte)

- Krakkemikkerige trappengangen;

- Brandveiligheid hebben ze hier nooit van gehoord;

- Elektrischiteitsdraden open en bloot;

- Gore matrassen (gelukkig wel schone lakens en matrashoes)

- Kleine bedden;

- Ontbijt was redelijk goed te noemen (niks bijzonders).

Gelukkig deed de prachtige stad héél veel goed! ;-)

Gereisd met partner in oktober 2008

Nooit meer

Trudy ter Weel, 12-10-2008

Wij waren voor 2 dagen in Londen (mijn dochter en ik) en hadden een hotel uitgezocht voor overnachting en in de buurt waar wij moesten zijn, dus dat was onze keuze. Bij binnenkomst werden we heel vriendelijk ontvangen, we konden onze handbagage tijdelijk bij haar achterlaten daar we nog niet op de kamer mochten. Toen we uiteindelijk 's middags naar onze kamer werden gebracht werd onze eerste indruk bevestigd. Dat een hotel oud is is niet erg maar de vloerbedekking zaten gaten in we moesten via 4 trappen en een klein gangetje naar onze kamer. Als er brand uitbreekt weet je niet waar je naar toe moet en zit je als ratten in de val. Wij hadden bij boeking aangegeven dat we graag 2 bedden wilden, en dat dat niet altijd mogelijk is heb ik best begrip voor. Maar in deze kamer stond een twijfelaar waar een dekbed op lag wat kleiner was als het bed. De douche stond stijf van de schimmel, het raam stond open op het kozijn zat geen verf meer groeide mos en schimmel op. Niet gezellig dus.
Gereisd familie in oktober 2007

Erg oud en primitief

Nikki schomaker, 8-10-2008

Het was er redelijk schoon maar er was maar 1 stopcontact, tv was kapot, badkamer erg klein, bijna nooit iemand aanwezig bij de balie.
    Gereisd met vrienden in oktober 2008

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Malou, 31-8-2008

Precies wat jet van een twee sterren hotel kunt verwachten, kamers zijn simpel en wat oud maar ze zijn wel schoon.

De receptie is 24 uur per dag bemand en als er niemand achter de balie staat dan kun je met de receptie telefoon een nummer bellen, je krijgt ze da aan de telefoon en binnen een minuut zijn ze bij je.

Verder wordt je correct behandeld en nemen ze de tijd voor je.

Metrostation 3 min. lpen en binnen tien minuten sta je op picadillycircus.

We zouden het zeker weer boeken.

Gereisd met partner in augustus 2008

Aanrader

Theo en Marleen, 13-8-2008

Het hotel is een aanrader voor iedereen die niet te ver uit het centrum wilt zitten, maar wel een normale nachtrust wilt. Het hotel is namelijk rustig gelegen en van alle gemakken voorzien. Tevens sta je binnen één minuut op metrostation Marylebone of Bakerstreet. Er is een kleine supermarkt in de buurt.

Wij gingen deze vakantie met het vliegtuig. Vanuit Heathrow kan je de metro pakken naar het centrum van Londen en je staat binnen een uur op je bestemming. Je kunt ook de Heathrow Express pakken, maar dit is wel een stuk duurder.

Wij hebben een erg leuke vakantie gehad!

Gereisd met partner in augustus 2008

Locatie perfect, kamer zeer klein. Geen aanrader.

S. Zuidema, 29-7-2008

Ligging perfect, kamer klein, badkamer vies (beschimmeld douchegordijn met gaten erin), kussens zeer vies, maar met schone lakens
    Gereisd met partner in juli 2008

matige kamer

l.weijers, 25-6-2008

het is een hotel met goede service,kamer was klein,badkamer was redelijk schoon maar oud.
    Gereisd met partner in juni 2008

m de haan, 26-5-2008

de hotelsleutel bleek niet gedurende ons hele verblijf geldig, zodat we het hotel en de kamer niet meer in konden, let op ze verlopen dus na een week! Ook bleek de receptie toen onbemand hoewel er een bordje staat met 24 u aanwezigheid gegarandeerd.
    Gereisd familie in mei 2008

W.A. Bouwman, 6-5-2008

Ligt dicht bij centum/metro, geen kluisje, simpel ontbijt, geen luxe en service.
    Gereisd met partner in mei 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Somerset Bayswater bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Somerset Bayswater in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Somerset Bayswater zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Somerset Bayswater scoort een 6.13 uit 10 op basis van 15 reviews.