Hostel Smart Hyde Park Inn

Onvoldoende

6 reviews over Hostel Smart Hyde Park Inn in het Nederlands

Nooit meer!

Dinja, 27-12-2014

Ben hier met school geweest vanwege een paar dagen in Londen te zijn. Erg slecht personeel, kakkerlakken in de kamer waarvan we zelf de schuld kregen, uitzicht op een dak met maandverband en rotzooi, geen eten en drinken op de kamer (anders geen borg terug), s ochtends ontbijt boterham met suiker (??), geen airco of verwarming, enz enz.. onze school heeft spijt van de keuze om hier heen te gaan! We waren blij om weer thuis te zijn zodat we lekker konden slapen, erg jammer voor een leuk uitstapje!
Gereisd met vrienden in september 2014

Prima hostel, goede prijs

Jessica, 8-8-2013

Wanneer je niet te veel wilt uitgeven aan de accommodatie, is dit een prima optie. Erg centraal gelegen, naast het Hyde Park. Met de Circle Line (underground) ben je in +/- 15 minuten bij attracties als de Big Ben en de London Eye. Ontbijt is inclusief, maar beperkt. Wel is er de optie om voor een paar pond extra een full English breakfast te bestellen.

Ik sliep in een kamer met 9 slaapplekken, wat voor mij perfect was. De bedden hebben gordijntjes, waardoor je iets meer privacy hebt. Wel was het in de kamer ontzettend warm, aangezien er geen airconditioning is, en het zo'n 28 graden was. De kamers worden elke dag schoongemaakt. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Er is wifi aanwezig, maar deze is langzaam en valt vaak uit. Voor de prijs een prima accommodatie, maar het blijft een hostel.

Gereisd met vrienden in juli 2013

Verschrikkelijk! gewoon... verschrikkelijk!

Anoniem, 26-2-2013

Vreselijk! Ten eerste zat ik op een 9 persoons kamer, waar nauwelijks ruimte was voor 4! Het was echt opgekropt! Sommige WC's en douches konden zelfs niet eens op slot! En de WC's die wel op slot konden, waren verstopt! Van de meiden kreeg ik nog ergere dingen te horen! Zij hadden poep- en bloedvlekken in de bedden! En ook in mijn bed zaten vlekken! Het stonk er ook gewoon naar... iets. En er waren gewoon een paar dronken gasten die de meiden mee wouden lokken. En het personeel doet daar niets aan! Een lichte ''waarschuwing''. Dat was alles! Verder zou er een pooltafel en van alles zijn, maar nee hoor. Niks anders dan wat je bij de Starbucks ook kon krijgen. En het ontbijt was ook niks. Cornflakes of toast met jam. Echt waar, dit is echt verschrikkelijk, wij gingen weg wanneer we konden. Dat was ook het enige goede aan het hele hostel, de locatie. Supermarktjes, restaurantjes, souvenirwinkels en andere winkeltjes direct aan de overkant. Maar verder, een telefoonhokje is beter dan dit!
Gereisd met vrienden in februari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Smart Hyde Park Inn bij:

Redelijk hostel; je krijgt waar je voor betaalt!

Meike, 22-7-2011

Wij hebben hier als school met een groep leerlingen van 14-15-16 jaar vier dagen verbleven.

Pluspunten

- het is goedkoop

- alle kamers hebben een eigen badkamer

- centrale ligging aan Kensington Gardens (Hyde Park!) en een paar honderd meter van een metrostation

- de kamers voor de begeleiders waren prima en redelijk schoon

- tegenover het hostel liggen een paar winkeltjes waar je broodjes, koekjes, frisdrank e.d. kunt kopen.

- Er zit een pub in het hotel, vlak langs de deur. Minderjarigen mogen hier niet komen, maar je heb wel een prima plek om de deur in de gaten te houden.

Minpunten:

- De kamers van de leerlingen waren erg klein. Wel redelijk schoon.

- Het gebouw was vrij gehorig, wat niet prettig is als je met een groep pubers op stap gaat.

- De kamers van de begeleiding zijn op een andere verdieping. Wel prettig als je het graag rustig houdt, maar niet ideaal.

- Het ontbijt is erg slecht! Alleen koffie/thee, toast, boter en jam.

Gereisd met vrienden in april 2011

Hel op aarde!

Mouz, 23-5-2011

Ben er met school heen geweest, we kwamen maandagavond aan en zijn vrijdag ochtend weer vertrokken. Bij aankomst werd ik al niet vrolijk van het aanzicht van de gevel, die behoorlijk smerig en vervallen is.

De kamers bleken heel klein te zijn, we sliepen met 12 man op een veel te kleine kamer met stapelbedden van 3 hoog, geen (gratis) opbergruimte en enkel een klein raam.

Het ontbijt was heel slecht, slap brood wat je 4x door de toaster moest halen voor het lekker bruin was, smerige jam en boter met suiker was het enige beleg en de koffie was niet te doen. Je moest ook nog je eigen borden enzo afwassen.

Het enige positieve was dat er wifi was, de supermarkt, subway, starbucks en andere ketens zaten allemaal om de hoek.

Gereisd met vrienden in mei 2011

Nooit meer!

-, 21-11-2009

Het was wel heel goedkoop, 9 pond per dag, maar het was smerig!

Vieze plekken in de kussens en dekens, schimmel en overal viezigheid

in een van de kamers was een gebruikte condoom gevonden, dus er wordt na een verblijf niet eens gecontroleerd of het een klein beetje schoon is!

Het was in een woord RANZIG!

Het ontbijt was heel simpel, toast met jam, boter en/of suiker of cornflakes met koffie/ thee maar meer kan je natuurlijk ook niet verwachten voor die prijs

Gereisd met vrienden in oktober 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Smart Hyde Park Inn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Smart Hyde Park Inn in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Smart Hyde Park Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Smart Hyde Park Inn scoort een 3.4 uit 10 op basis van 7 reviews.