7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sleeping Beauty*** bij :

3 reviews over Hotel Sleeping Beauty in het Nederlands

Prima hotel

x.Lindaaa, 30-10-2009

van 25 oktober 2009 tot 28 oktober 2009 hier geslapen. Wij hadden kamer 347 die eigenlijk voor invaliden was. Hierdoor dus extra ruim en vooral de badkamer! Zag er verder allemaal prima uit, schoon en netjes en een fijn bed. Hadden bij aankomst geen handdoeken in de badkamer, wij terug gegaan naar de receptie en kregen meteen handdoeken mee. Hadden ook geen warm water en ook dat werd gefixt. Ontbijt was prima, typisch Engels: 2 soorten cornflakes, melk, thee, koffie, verse juice, toast en een paar soorten jam. Kon tegen meerprijs uitgebreid worden maar vonden wij niet nodig! Hadden verder op de kamer een waterkoker en een fohn, een kast, een ventilator, strijkplank+strijkijzer, telefoon, paar spiegels en een paar lampen. In de badkamer was een wastafel, toilet en douche. Schoonmaakservice was ook goed, elke avond als we terugkwamen was ons bed netjes opgemaakt etc.
Gereisd met partner in oktober 2009

Voor twee nachten een prima hotel

Barry van Zutphen, 2-4-2009

We zijn hier afgelopen jaar geweest. Een prima hotel, maar ik moet er wel bij zeggen dat twee nachten meer dan genoeg is.

Service was niet top.

Gereisd met vrienden in april 2009

Volgende keer wat luxer.

Kelly, 25-8-2008

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

We waren met de auto, parkeer gelegenheid van hotel is goed.

Ontbijt is erg simpel, kamer is ook erg simpel.

Badkamer kon wel een schoonmaakbeurt gebruiken.

Wat we wel erg lekker vonden is dat we een koelkast op de kamer hadden.

Het is ong 20 lopen naar de dichtstbijzijnde metro, daarom is het beter om voor dat stukje de bus te pakken.

Gereisd met partner in april 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sleeping Beauty*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sleeping Beauty in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sleeping Beauty zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sleeping Beauty scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.