8,6

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Shaftesbury Hyde Park International**** bij :

2 reviews over Hotel Shaftesbury Hyde Park International in het Nederlands

Gezellige wijk, klein hotel

Roy, 23-5-2013

Prima hotel. Hele kleine kamers, maar wel netjes, schoon en enigszins luxe. bed staat tegen het raam en je rolt zo vanuit bed de badkamer in.

De buurt is gezellig met restaurantjes en winkeltjes. Metro is om de hoek.

Ontbijt is niet super, internet is goed.

Goede keuze zakelijk en privé.

Gereisd zakelijk in mei 2013

Perfect voor een citytrip

Roel Graus, 6-1-2012

We logeerden 3 nachten in dit prima hotel. Ligging was perfect. 2 minuten naar station Bayswater en 4 minuten naar Queensway. Hotel rustig gelegen in een levendige, maar nette buurt met veel restaurantjes en winkels. Vanuit de hotelkamer ben je binnen 10 minuten in hartje Londen.

De kamer was prima. Wij sliepen in kamer 004. Kamer was ruim genoeg en van alle gemakken voorzien. Heel netjes en elke dag schoongemaakt.

Het bed was voor ons tweetjes echt aan de kleine kant.

Service aan de receptie was prima. Over het ontbijt kan ik niks zinnigs zeggen. Wij hebben alleen maar buiten de deur gegeten.

Bij een volgend citytripje Londen is dit hotel zeker weer een goede optie.

Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Shaftesbury Hyde Park International in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Shaftesbury Hyde Park International zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Shaftesbury Hyde Park International scoort een 8.6 uit 10 op basis van 2 reviews.