5,9

Matig

53 reviews over Hotel Seymour in het Nederlands

best ok

Vicky, 7-1-2017

Had bewust het goedkoopste hotel geboekt en had dan ook niet veel verwacht, maar eigenlijk was het best ok, de bedden waren schoon en dat vind ik belangrijk, we waren toch enkel maar daar om te slapen. Het grootste nadeel vond ik de zingende/biddende man die ons telkens tussen half 7 en 7 wekte. Naast hotel waren gebedsruimtes dus veronderstel dat dit daar vandaan kwam, maar het leek wel of er iemand aan onze deur aant zingen was. Voor de rest viel het wel mee, als ik klasse wil moet ik een Hilton boeken, want in Londen is zowiezo alles heel basic en verouderd. Heb het er toch naar mijn zin gehad :-)
Gereisd familie in januari 2017

afrader!

renate, 14-8-2015

Receptie is in een apart gebouw, je krijgt de sleutel van een ander gebouw waar de kamer is. Personeel is zeer onvriendelijk en ongeïnteresseerd. Kamer is netjes, badkamer en toilet is meer een kast. Maar het is schoon. TV doet het niet. Na inchecken naar show. Bij terugkomst staan er twee prostituees op de hoek voor het hotel. Op de kamer klinkt het alsof er een klant in de kamer naast ons is. De hele nacht onrust en herrie. Een vreselijke nacht als je met twee tieners daar bent!
Gereisd familie in augustus 2015

Heel goed te doen

Fred Okkerse, 27-6-2015

Ik las diverse slechte beoordelingen nadat we geboekt hadden, dus voordat we zouden vertrekken was ik voorbereid. Maar..aangenaam verrast. OK, we hadden een kamer helemaal boven, geen lift, wel 60 treden, kamer was smal en warm omdat het de dagen ervoor al rond de 27 graden was. Raam kan niet helemaal open voor de veiligheid. Maar we waren met 3 personen, dochter van 17 op 1 kamer en het was best te doen. Waar krijg je nog elke dag schone handdoeken en wordt je bed opgemaakt? Ontbijt bestond uit bordje met ham en 2 kaassoorten en diverse jam kuipjes, onbeperkt (geroosterd) brood en keuze uit verschillende cornflakes, muesli, havermout chocopops en melk thee en klein yoghurt erbij. Ik ben fors en had genoeg kan ik je vertellen. Hotel ligt op 3min lopen van Paddington station en is perfect om Londen te verkennen. Nadeel? Rumoerige stad, dus ook 's nachts. Toilet-douche is klein maar te doen. Wel wat gedateerd hotel. balie personeel soms onvriendelijk. (hang af wie er zit)
Gereisd familie in juni 2015

Erg slecht.

Kris Stephen Storm, 7-12-2014

Hotel is erg verouderd, ze hebben diverse andere huizen wat onder seymour valt. Kamer klein en ontzettend warm ga hier niet id zomer heen. Verder badkamer kan j j niet keren of wat dan ook erg slecht. Veiligheid vreselijk alle branddeuren dicht ramen kunnen niet open kortom zit je boven en breekt dr brand uit verbrand je levend. Ik zou lekker ff doorsparen en gewoon een ander hotel pakken zoals ibis. Prijs is goedkoop ligging goed maar daarmee is alles gezegd.
Gereisd met partner in november 2014

handige plek om Londen te verkennen

Hans Bakker, 17-2-2014

Goedkoop budgethotel.We zaten in een soort van "dependance", die vroeger Berkely Court hotel heette. Het meeste is gezegd,; zeer gedateerd hotel. enorm aantal traptreden en geen lift, (we zaten helemaal boven), kamers klein en erg warm, verwarming kon niet worden geregeld. Badkamer/toilet was van inzetmodel caravan , wel schoon. Ontbijt verschrikkelijk, na twee keer overgeslagen (betere ontbijttenten in Praed Street om de hoek). Prima uitgangspunt voor het verkennen van de stad (vlakbij metrostation Paddington), veel dinermogelijkheden in de buurt.. Alleen om te slapen prima, bedden van goede kwaliteit.
Gereisd met partner in februari 2014

Prima hotel voor twee sterren

Sandra, 12-12-2013

Veel reacties over de slechte kwaliteit van dit hotel. Je weet dat het een twee sterren hotel is, dus veel kan je ook niet verwachten. Ik wil er wel bij zeggen dat alles reuze meevalt!

De kamer is klein, maar goed te doen voor een stedentrip. Je bent er namelijk alleen om te slapen. Wij konden de eenpersoonsbedden aan elkaar schuiven tot een tweepersoonsbed. Badkamer(tje) is inderdaad net uit een caravan, maar ook prima.

Ontbijt is koffie, thee, melk en wat sapjes, daarnaast kun je brood roosteren met daarop een plakje kaas, worst of jam, er is ook de mogelijkheid om muesli te nemen.

Dit hotel raden wij aan als je niet al te veel wilt uitgeven, maar het toch prima wilt hebben. De locatie is namelijk PERFECT! Loopafstand van Oxfordstreet en Hyde Park. Metrostation Paddington is om de hoek.

Personeel ook erg vriendelijk.

Mochten wij nog een keer terug gaan naar Londen, overwegen wij dit hotel weer te boeken.

Gereisd met partner in december 2013

Simpel maar prima

B. Korfer, 4-11-2013

Goed hotel voor de prijs, badkamer klein, maar alles wat je nodig hebt, is er. Ontbijt

was goed, brood, beleg, jam, musli, joghurt,

koffie, thee, warme en koude melk, jus. Bedden

waren goed, kamer was schoon. Afstandsbediening tegen borg bij de receptie te halen. Locatie perfect, personeel vriendelijk. Als er iets is, moet je het zeggen, er wordt dan gelijk aan gewerkt.

Gereisd familie in oktober 2013

goed hotel om te slapen

vannesjes, 27-3-2013

een weekje terug uit londen waar wij in dit hotel verbleven

verwacht van dit hotel geen luxe want dat is er totaal niet

maar het bed is goed helemaal geen zere rug gehad wat ik toch al snel heb op een vreemd bed

je komt hier alleen om te slapen want verder is er ook niet maar goed als je naar londen gaat denk ik dat nooit veel op je kamer bent

de WC/douce is echt heel klein dus verwacht daar echt niks van

het ontbijt vonden wij persoonlijk rond uit slecht maar als je het hotel uit loopt en je gaat richting de metro zitten daar echt wel zaakjes waar je goed kan ontbijten

kamers zijn heel gehorig

dit is wel een hotel waar wij terug zouden gaan mochten we nog een keer in londen verblijven maar nogmaals verwacht er niet veel van

Gereisd met partner in maart 2013

slecht!

An & Mies, 7-1-2013

Niet aan te bevelen!! Slechte kamers, slecht ontbijt, een douche die geen douche mag heten! Geen schone handdoeken en 60 treden naar boven, geen lift. Het lijkt wel een poppenhuis!

Geen aanrader dus.

Gereisd met partner in januari 2013

Voor de Prijs een goed hotel

Nicole Janssen, 31-12-2012

Ja het is klein maar wat heb je nodig. De bedden waren prima. De kamer verder ruim en schoon. Het ontbijt is idd niet uitgebreid maar dat is het in steden bijna nergens. Maar er is voldoende te krijgen zelfs yoghurt en musli etc.. Dat zie je niet veel. Personeel was best vriendelijk. De ligging is prima! Dicht bij de metro en een gezellige pub om de hoek! Voor mensen die hun eigen huis thuis laten als ze op vakantie zijn is dit een prima hotel!
Gereisd met vrienden in november 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Seymour** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seymour in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seymour zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Seymour scoort een 5.89 uit 10 op basis van 53 reviews.