De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Seven Dials bij :

1 review over Hotel Seven Dials in het Nederlands

Supercentraal!

Miel, 1-4-2010

In oktober 2009 geweest.

De locatie van dit hotel is helemaal geweldig, je zit midden op west end, centraler kan niet. Covent Garden en Leicester Square op 2 minuten afstand. Het ontbijt is engels en daar moet je van houden, dat doe ik niet. Maar naast het hotel zit een italiaans tentje met de lekkerste cappuchino en de heerlijkste verse broodjes van Londen.

De service is uitstekend, vriendelijke mensen. De nette standaard kamers liggen op de bovenverdiepingen, als je slecht ter been bent is dat niet handig want er is alleen een trap. Maar ik begreep van de eigenaar dat ze dit jaar gaan uitbreiden en dan komt er wel een lift in.

Ik ga in juni weer terug naar dit super plekje!

Gereisd met partner in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seven Dials in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seven Dials zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Seven Dials scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.