2,2

Onvoldoende

5 reviews over Hotel Sara in het Nederlands

Erg simpel maar doeltreffend

Roely, 7-4-2011

Als je kiest voor goedkoop moet je geen drie sterren kwaliteit verwachten. Het Sara hotel is inderdaad heel simpel, geen extra's, geen voorzieningen. De kamer die wij hadden was erg klein maar schoon en de ontvangst was hartelijk. We konden (tegen bijbetaling van een klein bedrag) onze koffers in opslag zetten op de vertrekdag. Wij sliepen er maar 1 nacht en vlogen de volgende ochtend vanaf Heathrow door. Voor dat doel was dit hotel perfect. Erg goede ligging aan de metrolijn naar Heathrow. Als wij weer eens in Londen moeten zijn voor maar 1 nachtje zouden we zeker weer voor dit hotel kunnen kiezen.
Gereisd met partner in januari 2011

Dit hotel nooit meer!

Charles, 22-10-2010

Vanwege mijn werk op het beursterrein dat om de hoek ligt, dit hotel geselecteerd. Het was een oud krot, de lift werkte niet, de trappen heel smal om een koffer naar boven te zeulen, de kamer was klein, vies, de douche smerig, het krakende en piepende bed doorgezakt en de meubel dateerden uit het jaar nul. Gelukkig maar een paar nachten hoeven blijven.
Gereisd zakelijk in januari 2007

tectonet, 4-2-2007

werkelijk slechter dan slecht

geen aanrader op geen enkel vlak

buiten de ligging van het hotel,

maar laat dit zeker niet de reden

zijn om voor dit hotel te kiezen

je gaat hier heel veel spijt van krijgen

Gereisd anders in februari 2007

Charles, 22-1-2007

Dacht een aardig hotel voor een goede prijs te hebben gevonden. Voor mijn werk (Earls Court) was de locatie perfect, maar dat is dan ook het enige positieve over dit hotel! De lift werkte niet, dus met mijn gelukkig kleine koffer 55 treden op naar de bovenste verdieping. De kamer was mini, vlekken op de vloer, brandgaatjes in de sprei, douchegordijn met schimmelvlekken, TV met een losse antenne (zelf dus maar proberen een redelijk beeld te krijgen), geen afstandbediening en een handvol zenders en tot slot meubels uit het jaar nul. Het ontbijt is heel karig. Kortom, een hotel om gauw te vergeten.
Gereisd alleenreizend in januari 2007

jan janssen, 23-10-2006

Hotel Sara is echt wel niet meer waard dan een ster. De locatie rustig, goed te bereiken met de subway. Over de rest kan ik geen enkel goed woord bedenken, het is een vies, vuil en duidelijk slecht onderhouden "hotel". Ik noem maar het asbeststalletje op hun binnenplaats. Het personeel ziet er bedenkelijk uit en spreekt slecht Engels. Hun betrouwbaarheid is erg dubieus, betaal vooral niet met creditcard. Het ontbijt is erg, erg ondermaats, zeker niet doen. Wil je je bagage achterlaten de dag dat je vertrekt : "I'll have to charge you extra", een pond per koffer. Erg slechte prijs/kwaliteit verhouding.
Gereisd anders in oktober 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sara* bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sara in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sara scoort een 2.2 uit 10 op basis van 5 reviews.