Hotel Sanctuary House ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sanctuary House bij:

3 reviews over Hotel Sanctuary House in het Nederlands

Katrien, 19-3-2008

Super hotel!

Ruime, propere en gezellige kamers.

Rustig gelegen maar toch heel centraal: vlakbij St James Tube, Westminster abbeye,... Vriendelijk personeel en er is ook een typische pub wat leuk is om na te genieten van je dag.

Een aanrader!

Gereisd met vrienden in maart 2008

Michael en Marjolein, 12-11-2007

Wij hadden via internet een superior room geboekt maar toen wij onze kamer toegewezen kregen viel deze erg tegen (oa klein), bij navraag werd bevestigd dat wij de superior room hadden gekregen. Echter later zag ik op de lijst voor het ontbijt dat wij wel een standard room hadden gekregen. Kortom opgelicht en zelfs bij navragen nog ontkennen
Gereisd met partner in oktober 2007

jeannine, 23-10-2006

Kleinschalig hotel. Geschikt voor wie een typisch engels interieur wenst. Eerlijke prijs/kwaliteitverhouding. Lekker 'a la minute'-bereid engels ontbijt in een gezellige ontbijtruimte . Gezellige pub . Zeer vriendelijk personeel. Goede ligging op enkele meters van Tube en dicht bij Green Park,Buckingham Palace, Westminster Cathedral, Big Benn ... Gezellige kamers . Minpuntje : afwerking badkamer kon beter.
Gereisd anders in oktober 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sanctuary House bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sanctuary House in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sanctuary House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sanctuary House scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.