Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Saint Georges**** bij :

1 review over Hotel Saint Georges in het Nederlands

middelmatig hotel met uitstekende ligging!

Ria Timmers, 23-10-2012

Dit hotel geboekt vanwege de locatie. Je loopt zo Regentstreet in, Oxfordstreet en Oxford Circus(metro). Hotel zelf viel ons tegen beslist geen 4*. Kamer met vlekken op de muren. Het geheel maakt een shabby indruk. Wat verwaarloosd. Ook de inrichting van restaurant/ontbijtruimte is niet erg inspirerend. Een saai hotel. Mooi is het uitzicht van de bovenste etage(restaurant) over Londen.

Ontbijt kon er mee door; voor een paar ochtenden. Eenmaal het diner gebruikt en dat was goed. Ik vond het op de kamer zowel als in het gehele hotel veel te koud, niet aangenaam.

Volgende keer zou ik toch een ander hotel kiezen.

Gereisd met partner in februari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saint Georges in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saint Georges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Saint Georges scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.