Matig

1 review over Hotel Sacred Heart Lodge

Billigt og tæt på centrum.

Bloss, 6-7-2012

Hotel Sacred Heart Lodge er et gammelt nonnekloster, som var under ombygning da vi overnattede der i september 2011. Vi fik et pænt, stort, men sparsomt møbleret værelse med håndvask. Der var flere badeværelser med brus og toilet på gangen. Der blev ikke gjort rent eller skiftet sengetøj eller håndklæder på de 5 overnatninger vi havde, men da vi bad om rene håndklæder vik vi det straks. Der var ikke morgenmad med i prisen, men det meget flinke personale satte gratis morgenmad frem til gæsterne i en fælles opholdsstue hver dag. Der var et lille køkken, som gæsterne var velkomne til at benytte. Alt personale var meget hjælpsomt med at forklare hvordan vi kom frem til forskellige serværdigheder. Vi følte os meget godt tilpas på Hotel Sacred Heart Lodge. Hvis du ikke forlanger luksus, men et rart sted at overnatte er det et ideelt sted.
Gereisd met partner in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sacred Heart Lodge in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sacred Heart Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sacred Heart Lodge scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.