Hotel Royal Sussex ***

Royal Sussex
6,3

15 reviews over Hotel Royal Sussex in het Nederlands

A. Hooikaas, 1-3-2008

schoon en eenvoudig hotel, om alleen te overnachten ging het prima, verder ben je toch de hele dag in de stad.
Gereisd familie in februari 2008

T. Paardekooper, 27-12-2007

HEt is een kleinschalig hotel, kamers zijn erg klein maar wel schoon.

Het enige nadeel is dat de verwarming centraal geregeld wordt en het op de kamers dag en nacht bloedheet is.

A. den Besten, 24-12-2007

Leuk net hotel voor de sterrenkwalificatie 3.

Had naar ons idee wat centraler mogen liggen.

Gereisd familie in december 2007

Yvonne, 21-12-2007

ik snap de negatieve reacties niet.

vond het juist super goed hotel. heel vriendelijk personeel. alles wat je wil kon wel geregeld worden --> ook bij ontbijt! was juist meer dan ik van te voren had verwacht.

en de bedden lagen super goed en de douche was juist goed warm water!

of ik ben eerder te vreden, of hebben geluk gehad, of de andere zeuren maar wat!

ik vind het aanrader, alleen jammer genoeg stoppen ze er volgend jaar mee (maart).

N. Benthaus, 12-12-2007

het enige minpuntje was de douche: de waterdruk op de 2e en 3e etage was blijkbaar een probleem zodat je tijdens een douche enorm heet water had of ineens ijskoud of even helemaal geen water meer.

K. van Hilten- Van Vreeland, 26-11-2007

Het Royal Sussex mag wat mij betreft de naam royal wel schrappen. Douchen in een kast, zeer onvriendelijk over het algemeen Russisch personeel dat amper Engels spreekt of verstaat. Zeer slechte buurt, een eind van het metro of treinstation. English ontbijt wat de naam English niet mag dragen. Zeker geen drei sterren hotel, voor dezelfde prijs hadden we een veel beter hotel kunne krijgen.

m de haan, 13-11-2007

Er werd ons een heel kleine kamer zonder raam naar buiten aangeboden. Toen we dat niet acceptabel vonden, werd ons eenzelfde kamer met klein raam in luchtkoker aangeboden, Vervolgens kwam het toch nog in orde.

robyn, 10-11-2007

niet al te groot hotel, Daardoor niet massaal. Hotel is prima geschikt om te overnachten en de stad te bekijken. goed gelegen bij de metro die overigens super werkt.

londenganger, 23-8-2007

Snap niet wat iedereen zeurt. Engelsontbijt.gek he in Londen.

Was gewoon prima, je moet geen luxe verwachten, maar alles goed geregeld.

Zou volgende keer zo weer naar dit hotel gaan.

Gereisd familie in augustus 2007

L. van der Velde, 31-7-2007

kamers netjes maar klein, nogal eenvoudig, erg warm en onze was inpandig (geen raam naar buiten). er is geen kastje om je spullen in te doen en in de douche geen plankje voor toiletartikelen. wel een hangkast. ontbijt komt voornamelijk uit blik. geen leuke lobby om even te gaan zitten. de 2 sleutels van het kluisje blijven allebei bij de balie(!) als je er iets ingedaan hebt.
Gereisd familie in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Royal Sussex bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Sussex in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Sussex zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Sussex scoort een 6.33 uit 10 op basis van 15 reviews.