Hotel Royal National ***

Hotel Royal National
Royal National

342 reviews over Hotel Royal National in het Nederlands

Plek iets buiten het centrum van Londen

R de Haas, 3-8-2017

Budget hotel om alleen te slapen en douchen. Nog nooit zo'n slecht ontbijt gehad. (mag niet eens ontbijt genoemd worden). Kom hier zeker nooit meer terug.
Gereisd met partner in juli 2017

Prima voor weekendje London

William, 19-6-2017

Hotel is prima geschikt voor een bezoek aan London. Je bent dan immers alleen op je kamer om te slapen. Kamer was groot genoeg en schoon! Iedere dag schone handdoeken, badkamer gepoetst en je bed opgemaakt! We misten wel een kluisje op de kamer. Ontbijt stelde weinig voor, broodjes en jam! Verder wat cruesli en cornflakes. We hadden beide dagen direct een tafeltje, maar waren dan ook lekker vroeg! Later werd het wel drukker. Restaurant is inderdaad erg klein voor zo'n groot hotel! (gelukkig is er in London op ieder straathoek wel iets te eten!) Personeel was niet erg vriendelijk! Op een enkeling daar, kon er geen lachje vanaf. Ook bij inchecken, geen 'enjoy your stay' en bij uitchecken geen vraag of het verblijf naar wens was! We hadden een klein technisch probleem op de kamer, dat werd direct opgelost! Ligging is prima, binnen 20 minuten sta je in centrum london! Kortom, een prima hotel om te overnachten!
Gereisd met partner in juni 2017

Prima om alleen te slapen en te douchen

Stefan, 30-5-2017

Prima hotel om alleen te slapen en te douchen. Kamers zijn verouderd, maar prima. Minpunt is dat er maar twee stopcontacten in de hele kamer zijn. Onder ons bed vonden we nog M&M's van onze voorgangers, maar verder schoon en iedere dag nieuwe handdoeken. Ligging is echt prima, enkele minuten lopen van metrostation Russell Square. Eten is echt d r a m a. Wachtrij om een tafel te krijgen en vervolgens niet aangevulde etenswaren. Etenswaren die er liggen, laat je ook liever liggen. Gelukkig om de hoek verschillende mogelijkheden om te ontbijten.

Prima hotel voor een stedentrip van enkele dagen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Budget hotel met Slecht ontbijt

Vivienne, 22-4-2017

Kamers zijn klein maar netjes, bedden zijn oud maar schoon, receptie is vriendelijk maar omdat het zo'n enorm groot hotel is altijd stervensdruk met maar 3 man bezetting. Het ontbijt is echter ronduit belabberd, alleen maar droog brood met jam of aangelengde melk met vieze vieze muesli. je kan £5 bijbetalen voor extra ontbijt maar ook dat ziet er belabberd uit!
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Prima verblijf!

van Bladeren, 30-12-2016

Een erg goed verblijf gehad! We waren een beetje bang gemaakt door beoordelingen van anderen maar we kunnen ons totaal niet vinden in deze beoordelingen. Kamer was basic, maar erg schoon en alles wat je nodig hebt is er. Om de dag nieuwe handdoeken en de bedden slapen ook prima. Het hotel is wel erg groot waardoor er wat weinig persoonlijk contact is. Enige minpunt was het ontbijt, heel simpel en de broodjes waren ook niet lekker vers. Voor een full English breakfast moest je 5 pond extra betalen.
Gereisd met oudere kinderen in december 2016

centrale ligging goedkoop maar vies

karin, 5-12-2016

ligging is perfect en ook de parkeergarage onder het hotel is ideaal

de kamer was echter niet netjes, in de badkamer zat schimmel op het plafond en tussen de voegen

raam naar buiten sloot niet goed en we zaten precies boven de bar op de 1e etage en daar maakte men best wel lawaai en ook de mensen die 's morgens vertrokken konden we prima horen op onze kamer.

bed zat een bloedvlek in bij aankomst en die werd om mijn verzoek verschoond. men nam mijn klacht serieus.

Het ontbijt was echt schandalig, er waren droge kleine oude broodjes en je kon er alleen jam op kiezen.

voor een ontbijtje met ei moest je bijbetalen, op zich niet erg maar dan had je nog steeds oud brood.

bij het ontbijt waren veel mensen aan het klagen over wat er lag en de obers keken je weg aan je tafel omdat het druk was.

ook werden er ongevraagd mensen aan je tafel erbij gezet. wij zijn dus maar ergens anders gaat ontbijten want we hebben nog nooit zo'n slecht ontbijt gehad

de meneer van de parkeergarage was zeer vriendelijk

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

Nooit meer

son, 29-10-2016

Hotelkamer simpel.Raam kan maar op een kiertje open.

Badkamer schimmel tussen de tegels en flinke kalk aanslag.

Personeel receptie vriendelijk.

In het restaurant niet.

Ontbijt kan je alleen een geroosterd broodje krijgen en jam.Cornflakes. Voor spek en eieren moet je 5 pond betalen.Dan kan je net zo goed buiten de deur ontbijten en voor de zelfde geld heb je een uitgebreid ontbijt.

Gereisd met partner in oktober 2016

Geen aanrader

Jemaine, 9-10-2016

Hotel Royal National ligt midden in Londen. Op 5 minuten lopen van een metro station. De kamers zijn basic en liggen aan een drukke weg. Ramen sloten niet goed, waardoor het behoorlijk fris was op de kamer.

Het ontbijt was zeker geen 3 sterren waard. Je kan alleen maar kiezen uit toast met Jam en melk met muesli. Fruit wat er lag was erg droog.

Engels ontbijt was er wel, maar moest je 5 pond voor betalen. Een tegenvaller dus.

Gereisd met partner in oktober 2016

matig

Johanna, 25-9-2016

Kamer niet echt schoon,badkamer erg slecht,..douche werkte niet goed ,bad tegels en bad waren niet schoon. Ontbijt erg sober na 1 dag ontbijt verder bij Bloom gaan ontbijten zit op het binnen plein lekkere koffie en broodjes,

Personeel professioneel van Hotel Royal maar niet echt vriendelijk.

Geluidoverlast; geen hinder gehad van andere gasten,

Matrassen heerlijk hard goede kussens.

Jammer dat het raam maar op een kier kon ..erg benauwd in kamer

Een goede locatie .bussen ,metro alles op een korte afstand

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

Basic hotel maar voldoende

Linda, 14-7-2016

Net hotel, 1640 kamers maar je hebt niet door tot je bij het ontbijt de constante stroom mensen voorbij ziet komen in de ontbijtzaal.

Douche in bad is niet verstelbaar, badkamer erg krap.

Bed op wielen maar die rijd niet weg bij omdraaien, wel als je er tegenaan leunt.

Continu de airco aan (best wel hard geluid) ook met raam dicht, waardoor ik helaas na een paar dagen last van mijn keel kreeg.

Kamer best wel warm met raam dicht dus continu raam open gehad. Kamer word elke dag schoongemaakt, schone handdoeken. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Op 2 minuten lopen van metrostation Russell square

Gereisd met vrienden in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Royal National bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal National in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal National zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal National scoort een 6.01 uit 10 op basis van 351 reviews.