Hotel Royal Horseguards ****

Hotel Royal Horseguards
Royal Horseguards
7,2

5 reviews over Hotel Royal Horseguards in het Nederlands

Prachtig mooi in oude stijl Hotel

Martinus, 29-11-2011

De ligging van het Royal Horseguards Hotel is echt fantastisch , op nog geen 100 meter van de Thames , op loop afstand Houses of Parliament met de Big Ben en ook London Eye , verder heb je ook de underground haast voor de deur .

Het is niet goedkoop maar je heb wel waar voor je geld .

Gereisd met vrienden in november 2011

Fantastisch hotel

knelis & johanna, 14-12-2008

Wat een geweldig hotel. Mooiste plek, fantastisch uitzicht, schitterende kamer. Professioneel personeel en, apart voor Engeland, niets aan te merken op de kamer. Echt niks op aan te merken.
Gereisd met partner in december 2008

Astrid, 4-1-2008

Wij kregen, per ongeluk, een super de luxe nieuwe kamer, dus die was echt fantastisch! Helaas werkte het warm water van de douche niet en we hebben tot 3x toe moeten informeren of er iemand naar wilde komen kijken. Dat verliep dus niet echt vlotjes. Verder is de ligging van het hotel geweldig. Metro op paar stappen afstand. Het ontbijt was echter een flinke tegenvaller. Verwacht er niet te veel van. Een oud broodje, wat jam en eventueel toast te bestellen. Wel scrambled eggs en gebakken eitje te krijgen en de echte Engelse kost. Met thee komen ze rond, maar die was veel te sterk gezet. Groot hotel, en toch wel een aanrader, maar dat ligt ook aan onze kamer wellicht.
Gereisd met partner in januari 2008

Bas, 23-8-2005

Zeker een mooi hotel. Ik vond echter mijn kamer klein en het meubilair erg krakkemikkig (klassieke stoeltjes is leuk, maar je moet er wel op kunnen zitten). Gezien de prijs had ik daar wel wat meer van verwacht.
Gereisd anders in augustus 2005

B. van 't Gors, 13-7-2005

Zeer vriendelijk en mooi hotel. Er is een mooie grote lobby waar het heerlijk thee drinken is, en vooral de chocoladekoekjes die erbij geserveerd worden zijn een aanrader! Mooie, grote kamers. Op 2 minuten lopen van een metro-station en 15-20 minuten lopen naar het theatre-district.
Gereisd anders in juli 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Royal Horseguards bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Horseguards in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Horseguards zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Horseguards scoort een 7.17 uit 10 op basis van 6 reviews.