Hotel Regents Palace ***

Hotel Regents Palace
Regents Palace
5,8

76 reviews over Hotel Regents Palace in het Nederlands

Budget hotel in het centrum

Bogeyz, 2-8-2011

Kleine kamers, ouderwets, niet zo'n best ontbijt. Wel in het midden van Londen.
Gereisd met partner in april 2003

perfect gelegen hotel

dordtboy, 16-6-2011

Het is een goedkoop toeristen hotel midden in het centrum van Londen.

De kamers zijn erg klein, maar dat is bij 90% van de hotels in Londen.

Ontbijt werd geserveerd in de pub van het hotel.

Ontbijt was slecht, het was 's avonds wel gezellig in de pub.

Gereisd met partner in juni 2004

Weekendje Londen

Bridget, 24-12-2009

Prima hotel als uitvalsbasis. Goedkoop, niet teveel van verwachten. Ligging en bereikbaarheid is perfect!

We waren de hele dag op stap, ontbijt op de kamer, toilet en douche op de gang.

Goed geslapen en daarna weer een hele dag op pad en uitgaan.

Gereisd met vrienden in januari 2005

Goed hotel in het centrum en dichtbij de theaters

Rob, 8-11-2009

Prima statig hotel vlakij de theaters. Goede service en zeer vriendelijk personeel. De kamers zijn eenvoudig ingericht en niet al te ruim. Zeer uitgebreid engels ontbijtbuffet. Metrostation valkbij. Een aanrader
Gereisd met partner in maart 1989

Een bouwkeet met een Dixie

rieng1968, 2-9-2009

Dit hotel is zijn 2 sterren niet waard, gatverdamme wat een ranzig hok is dit. Superkleine kamer en een badkamer waar je je kont niet in kunt keren. Het ongedierte loopt over de gangen. Ik zag in de avond een rat of muis over de gang lopen en toen ik hier iets van zei bij de receptie kreeg ik als antwoord dat het een oud hotel is... en dat is dus een excuus voor ongedierte.. mijn advies is om dit hotel te mijden als de pest. Het is werkelijk niet schoon, in de badkamer trof ik een condoom aan in het vieze vuilnisbakje en de ramen waren in 20 jaar niet gezeemd. Het ontbijt zwijg ik maar over... ik heb 1x gegeten in de ontbijtzaal en de rest van de week in de stad en bij andere hotels... wat een ranzige bende is dit.
Gereisd met partner in februari 2009

Liza en Saskia, 28-12-2007

Wat een drama hotel, echt vreselijk!

kakkerlakken in de kamer, niet een maar wel 6 en dat in december! 1 handdoekje (schuurpapier) voor 2 personen. Douche delen met 300 andere gasten. Lijkt wel een gevangenis. douche niet schoon, ook al vraag je er om. wc overgelopen, maandverband overal. belachelijke prijzen voor dit crematorium.

GEEN AANRADER!

P.s. niet via sun air en d reizen boeken. Van onze klachten en beloofd geld nooit iets gezien!

Gereisd met vrienden in december 2007

Jessica, 19-9-2007

In 2006 in Ribeira Park geweest. Perfecte ligging, je zit tegen het centrum aan. De kamers zijn oud, beetje smoezelig en ranzig. Weinig tot geen onderhoud. Keuken kun je niet gebruiken, er was maar 1 steelpannetje aanwezig verder niets. Koelkast was erg vies en lagen zelfs nog spullen in van de vorige bezoekers. Bedden waar je pijn in je rug van krijgt, zeer hard en kussens waar geen vulling in zat. 2 aparte vaste bedden, niet geschikt voor een stelletje. Zon brand je s'morgens op tijd je kamer uit. Overdag was receptie regelmatig bezet. Wat oudere grijze man zeer vriendelijk. Er is ook een man middelbare leeftijd, donker haar, valt alleenreizende vrouwen in het appartement lastig!!! Staat zomaar ineens s'avonds laat op je deur te kloppen en nodigt zichzelf er graag uit. Geen aanrader met al, beter iets meer betalen, dan heb je meer waard voor je geld
        Gereisd alleenreizend in augustus 2006

Virginia Reintjens , 17-7-2007

Ik ben in 2006 vanaf 21 juli in de dit hotel geweest. De kamers waren super klein, ik kon bijna niet geloven hoe klein de de douche en de wc waren. We hadden ook veel last van geluidsoverlast. Gelukkig waren we niet veel op onze kamer. De ligging van het hotel is echt perfect, met de metro kun je overal komen. Het café onder het het hotel was heel leuk en gezellig.
        Gereisd met partner in juli 2007

Wilhelmina, 6-3-2007

Wij lazen op internet dat het Hotel nu gesloten is. De kamers waren vies. De douche en WC op de kamer waren zo klein het leek wel een bouwkeet WC. Het ontbijt in het doosje was niet te eten. De vogels lusten het niet eens. Ligging was wel goed. Wij hadden alleen niets aan de metro op het moment dat wij er waren (gesloten met de aanslagen destijds) Maar het cafe onder het Hotel was leuk.
        Gereisd anders in maart 2007

N Pieterse, 5-3-2007

Wij zijn vorig najaar geweest. De ligging is pefect. De kamers matig.
        Gereisd met vrienden in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Regents Palace in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Regents Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Regents Palace scoort een 5.83 uit 10 op basis van 77 reviews.