Hotel Rasool Court **

Hotel Rasool Court
Rasool Court

Matig

41 reviews over Hotel Rasool Court in het Nederlands

Een hotel om te vermijden

Sacha, 3-8-2010

Uit de tijd dat Zoover nog niet bestond, je ging op folder af die het reisbureau je gaf. Het meest smerige hotel ooit. De badkamerdeur moest je niet van binnenuit dichttrekken, want zonder hulp kwam je er dan niet meer uit. Aangegeven bij de receptie, maar er werd niets mee gedaan. Chagrijnige receptionist. Het bed liep schuin af. Ontbijt is een aanfluiting met de 2 sneetjes toast met jam en cornflakes in de kelder. Alle waarde naar zijn geld, maar dit hotel was zelfs dat geld niet waard.

Enige positieve is de ligging, vlakbij de underground. Kies vooral een ander hotel in Londen.

Gereisd met vrienden in augustus 2004

Nele, 11-6-2008

Wij zijn van 10/11/06 tot 12/11/06 in Londen geweest.Het hotel was heel oud en dringend aan vernieuwing toe. De kamer die wij kregen was vuil, de badkamer was in plastic en heel erg klein. De douche stonk enorm en was veel te klein. In de kamer regende het binnen en was er een grote vochtplek op het plafond. Enkel het bed viel nog mee. Het ontbijt was heel triestig en het personeel tamelijk onvriendelijk. Enkel de ligging van het hotel is een pluspunt. Het hotel is zeker geen aanrader!! Groetjes uit West-Vlaanderen.
Gereisd met partner in juni 2008

Anne en Henk, 17-4-2008

Wij zaten in de kamer op de begane grond en die was op zich goed; lekker bedje en een werkende tv. De badkamer was inderdaad slecht, maar gelukkig geen last gehad van rioolproblemen of een stinklucht.

We konden erg lachen om het ontbijt, je kreeg p.p 2 geroosterde boterhammen met jam of boter of suiker. Verder twee soorten cornflakes met melk zoveel je wou en koffie of thee en jus d'orange. Wij hadden er genoeg aan. Het personeel was nogal vaag en bij de receptie konden ze niet eens fatsoenlijk Engels (!)

De locatie was wel super, vlakbij ligt een metrostation. Ik zou geen dingen zoals tripjes of busreisjes bij het hotel boeken want dan betaal je meer.

Vlakbij zijn veel winkeltjes; supermarkt, Starbucks, McDonalds, Burger King, pubs etc..

Wij zaten aan de straatkant dus er was 's nachts wel veel lawaai.

Al met al prima vermaakt daar, we waren gewoon tevreden.

Gereisd anders in april 2008

A. Roos, 6-1-2008

Gordijnen waren stofnesten, vies tapijt, slecht bed, handdoeken werden niet goed gewassen, zeer kleine badkamer.
    Gereisd met vrienden in januari 2008

W. van der Ziel, 31-12-2007

kamers niet schoon, vitrage in geen jaren schoongemaakt, gordijnen hangen los,tapijt vuil, kakkerlak in badkamer, lekkage midden in kamer bij regen.

advies: dit hotel niet meer aanbevelen!

Gereisd met partner in december 2007

sanne en chris, 22-12-2007

15 december tot 18 december hebben we in dit hotel gezeten.Het is er oud en niet echt schoon.hebben binnen 2 dagen 3 kamers gehad. Personeel is niet echt spraakzaam.De eerste nacht kregen we een andere kamer omdat er problemen waren met het water.Die kamer was klein en smerig.de douchecabine staat gewoon in de kamer en het toilet stond op de gang waar tevens ook het personeel gebruik van maakt.De tweede kamer was heel netjes maar hadden geen warm water. toen verhuist naar de derde kamer die was redelijk netjes en hebben gewoon kunnen douchen.Het ontbijt bestaat uit 2 sneetjes geroosterd brood pp met jam en op tafel staan cornflakes.Let op als je je bord op wil tillen het plakt vast aan de tafel.je krijgt wel koffie of thee en juice.Tip: neem handdoeken mee de vuile worden gewoon opgevouwen en op bed gelegd.Een pluspunt: de ligging is super een ding wij gaan er nooit meer heen
    Gereisd met partner in december 2007

Wendy, 18-12-2007

Geen 2 persoonskamer meer overboeking, en kregen 2 1persoons kamers toegewezen. Zag er vies uit en stonk er van beneden tot naar boven toe. En de lift was maar een eng ding. langs de muren op de grond pikzwart. In de slaapkamers, stoffen konden ze alleen maar rond om de spullen, smoezelige waterkoker van het jaar nul, bed zag er niet uit, gordijnen hingen half los. En douche ruimte wilde ik al helemaal niet binnen stappen, zo klein smerig enz wil er niet meer over zeggen dit zegt al genoeg. Absoluut geen aanrader. Het is niet zo dat ik een Hilton hotel wil ,maar een beetje schoon schone kamer enz wil ik toch wel. En dat het oud is maakt niet uit, je kan er toch wel iets van maken en bijhouden!
    Gereisd met vrienden in december 2007

I. Gori, 17-12-2007

De ligging was echt hele TOP, maar de rest een woord schandalig, geen douche en warm water,gingen wij uiteraard melden bij de receptie en ja dat wisten ze al konden er verder niets mee, we konden afwachten of we eventueel in de middag konden douche oke wij terug nar het hotel en ja de douche deed het maar voor 1 persoon warm water echt heel slecht
    Gereisd met vrienden in december 2007

P. Ouwerkerk, 28-11-2007

Het hotel was erg verwaarloosd. De gordijnen waren kapot en hingen niet meer in de rails. Op de andere kamer ontbrak een gordijn. De ruimte voor sanitair was te klein en bovendien smerig. Veel kalkaanslag; het nodigde ons niet uit om te baden. We konden zien dat alleen het hoognodige werd schoongemaakt, maar over het algemeen waren de kamers niet schoon; veel stof.

Daarnaast hebben we in één van de kamers een buisje met drugs of verdovende middelen gevonden. Deze hebben we afgegeven bij de receptie. We hebben voor vertrek onze bagage nagkeken op verdovende middelen, omdat we de gang van zaken in het hotel niet vertrouwden.

We vonden de kamers zelf te klein; de deuren en ramen konden niet worden afgesloten en hadden we last van rook en rooklucht, wanneer iemand anders in zijn/haar kamer rookte.

Het ontvangst was kil en er was geen controle op wie binnen kwam.

Kortom, een verwaarloosd en vuil hotel.

Gereisd familie in november 2007

H. Weening, 25-10-2007

simpel en eenvoudig hotel,lekker dicht bij de underground,niet erg vriendelijk,eten simpel.
    Gereisd familie in oktober 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Rasool Court bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rasool Court in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rasool Court zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rasool Court scoort een 4.95 uit 10 op basis van 41 reviews.