4,3

Onvoldoende

15 reviews over Hotel Ramsees in het Nederlands

Audrey, 23-8-2007

Londen is top, maar dit hotel: never nooit meer! Relatief goedkoop voor Londen, maar het geld absoluut niet waard... Alles was gammel, het was er niet schoon, het onbijt was niks, het personeel was niet vriendelijk, etc.

Als ik dit van te voren geweten had.......

Gereisd met partner in november 2005

j. de beer, 26-1-2007

Dit is het goorste hotel waar ik ooit ben geweest. Gebruikte douchehanddoeken worden terug gehangen voor gebruik. Het stinkt er naar schimmel. Het is er gehorig. En het pand trilt op z'n voegen als de metro er onderdoor rijdt. Het personeel (nou ja één oude kerel achter de receptie die zijn tv interessanter vindt dan zijn bezoekers) is belabberd. Ik ga hier nooit meer heen. Het is een stinkhut!
    Gereisd anders in januari 2007

sarah rose en ida, 29-7-2006

Leuk hotelletje in Londen,zeker voor dat geld.Wij zijn er al twee keer geweest.

Oke , het is een beetje oud allemaal incl de receptionist, erg vriendelijk mannetje trouwens.De ligging is perfect, oke douche en kamer is klein..maar als je londen bent ga je toch niet hele dag op je kamer zitten!!

Aanrader dus als je weekendeje londen gaat doen

Gereisd anders in juli 2006

amanda, 21-11-2005

ik ben het dus met de meeste mensen eens. Geen succes dit hotel. Ik ga dit jaar weer naar londen maar dan in een ander hotel. Wij zelf konden geen eens met de koffers naar binnen, want daar stond de kast half voor de opening..Het was erg warm en muf binnen en een bed viel half uit elkaar. Het ergste was eigenlijk de cabine( zoals wij die noemen) de wasbak,toilet en douche in een!Ik las over schone handoeken, nou niet bij ons, wel elke dag netjes gevouwen op ons bed met een al gebruikt zeepje er op, maar elke keer op de schone handoeken zaten onze mascaravlekken van de vorige dag op! dus goed te controleren! Nee, ook al is het goedkoop, erg vriendelijk of schoon is het niet.
      Gereisd anders in november 2005

rabia, 17-11-2005

Het is een klein hotelletje met kleine kamertjes, veel stof en de douche was mini en de douchekop was 2keer op mijn hoofd gevallen.Op zicht vond ik dat niet erg omdat ik kwam voor londen en het hotel.Ik heb er prima geslapen en het was perfect bereikbaar.De buurt was erg leuk en de mensen die er werken waren oke.In januari ga ik weer naar londen en weer naar dat hotel,het is goedkoop,op een lekkere locatie en ik vond het klein maar fijn.
      Gereisd anders in november 2005

h.l, 2-8-2005

Prima hotel hoor. Inderdaad wel oud en een beetje stoffig, maar het bed, douche en toilet waren schoon. Elke dag schone handdoeken. Het ontbijt was erg beperkt, maar heel goed te eten. Voor deze prijs, (erg goedkoop tegenover andere hotels in londen) vond ik het een goed hotel. Volgende keer ga ik weer hier naar toe.
      Gereisd anders in augustus 2005

Chrisje, 15-7-2005

In okt'04 weekend geweest.

+punt=Earl'sCourt vlakbij.

Ranzig oud vies hotel smalle gangen vloerbedekking uit het jaar 0 receptionist die eerst het stof van zich af moest slaan,erg muf !

Kamer aan de achterkant van het hotel en spoorbaan vd metro om de paar minuten een pest herrie alsof de metro door je bed rijd

Raam aan alle kanten kieren en de gordijnen sloten amper.

De kamers zijn vies,karig en klein.

Ontbijt=walgelijk,oude taaie smerige toast en de koffie zou je het liefst in een afvoergat gooien.Badkamer hebben we heel hard om gelachen de ingang=ca 40 cm breed wc struikel je over wel eerst een handdoek voor de raam hangen anders kan de buurman je op wc zien zitten doucheruimte erg laag en smal,haren wassen met ingetrokken ellebogen dus !

Al met al,het is een walgelijk hotel en ik ga er nooit meer heen ! Ik snap niet dat ze zoiets nog durven aanbieden

Gereisd anders in juli 2005

m.langejan, 5-7-2005

Met mijn dochter een weekendje weg. Het Hotel vonden we prima. Schone kamers en bedden ,elke dag schone handdoeken en de bedden keurig opgemaakt. De Douche was wat klein ,maar zag er verder goed uit. Het ontbijt was prima. De mensen erg vriendelijk . Conclusie prima hotel voor weinig geld
      Gereisd anders in juli 2005

Jim & Lenie, 13-9-2004

Vorig jaar via een reisorganisatie naar dit hotel geweest. Klerehotel, entree (smal) vies en rook erg muf, receptie slecht, de gang (met vloerbedekking van jaar nul) was erg smal, kamer niet om aan te zien, raam sloot niet goed, douche/wc-kamertje was gewoon vies, wc stonk naar rioollucht, geklaagd maar geen respons, geen schone handdoeken per dag (hier om gevraagd en na veel mitsen en maren 2 gekregen), daarna eigen handdoeken maar gebruikt. Ontbijt leek nergens naar, geboekt voor continental maar kregen twee geroosterde boterhammen. Begrijp niet dat dit nog door reisorganisaties wordt aanbevolen, w.s. alleen maar vanwege de prijs maar de kwaliteit was slecht. Reisbureaus, ga zelf kijken hoe erg het daar is.
      Gereisd anders in september 2004

Richard v.d. Heuvel-Brink, 30-8-2004

Het was verschrikkelijk klein allemaal, de gangen, het "NS-toilet", het was een klereherrie met die metro's die "langs je raam" zoeven en de receptionisten kwamen gedateerd en stoffig over. Eentje zat gewoon een sexfilm te kijken!!!!

Het ontbijt was ook waardeloos: 3 stukjes oude toast en met vieze zoetigheid. Er waren 2 pluspunten: we hadden een dak boven ons hoofd en we zaten dicht bij de Underground.

Maar, we gingen naar Madonna en zij maakte gewoon alles weer goed, zodat we met een zeer tevreden instelling weer naar huis gingen!

Gereisd anders in augustus 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ramsees** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramsees in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramsees zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ramsees scoort een 4.33 uit 10 op basis van 15 reviews.