8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Radisson Edwardian Sussex**** bij :

7 reviews over Hotel Radisson Edwardian Sussex in het Nederlands

Super kleine kamer

Jaap, 23-3-2009

Alle service was prima. Supervriendelijke mensen. Maar het kamertje was net een kippenhok. 4 sterren...Misschien voor bewoners van Madurodam.
Gereisd alleenreizend in maart 2009

Super hotel met een geweldige keuken

Dennis, 21-9-2008

Wij hebben een super weekend gehad in dit hotel met aardige mensen en een geweldige kamer. Het uitzicht was jammer genoeg een muur maar dat mocht de pret zeker niet drukken zeezicht hebben ze nu eenmaal niet in londen ;-).

Service heb ik een 6 gegeven omdat we de hele tijd last hadden van een tikkende airco waar je hondsdol van werd dus die moesten we afzetten om te kunnen slapen en er werd naar onze mening niks aan gedaan want er zou een monteur zijn geweest maar weet zeker dat er niemand op de kamer is geweest. Ook de toegezegde kortingsvoucher ivm de overlast hebben we nooit ontvangen.

Enige minpunt van verder een super hotel

Gereisd met partner in september 2008

Linda, 3-12-2007

Vier dagen geweest om te Kerstshoppen, goede ligging,Heathrow Express en daarna underground. Zoals al eerder vermeld zijn de kamers niet al te groot. Er wordt achter het hotel verbouwd, begint om 8.00 uur s'morgens dus vroeg op om te gaan shoppen.Vriendelijke bediening.
Gereisd met partner in december 2007

Judith, 31-1-2007

Uitstekend hotel met een superligging in zijstraat van Oxford Street, zeer vriendelijke bediening, prima ontbijt en een (weliswaar kleine) kamer met alles erop en eraan (badjassen, koffie- en thee-zet-faciliteiten, föhn, internettoegang, B&O tv). Enige nadeel is de absurd kleine badkamer, je kunt er niet met 2 mensen tegelijkertijd staan. Ik moet wel zeggen dat we ter plaatse een upgrade hebben genomen naar een ruimere kamer. De standaard kamers schijnen (nog) veel kleiner te zijn. Maar ik vind het ondanks de miniatuurbadkamer een aanrader!
Gereisd anders in januari 2007

Carmen en Hans, 11-12-2006

Prima hotel. Perfecte ligging in hartje Londen. Kleine maar smaakvol ingerichte kamer. Badkamer prima. Ontbijt was inclusief (via Touroperator geboekt) en was perfect! Zeer uitgebreid met verschillende broodjes, vers fruit en natuurlijk het echte engelse breakfast met alles erop en eraan. Service prima!

Je betaalt misschien iets meer dan anders, maar je krijgt wel waar voor je geld!!!

Gereisd anders in december 2006

Familie Van der Ploeg, 23-9-2006

We zijn hier nu 3 keer geweest, waarvan 2 maal met een klein kind van 2, 3 jaar. Heel mooi design hotel. Prachtige maar kleine kamers (zoals altijd in Londen). Zeer vriendelijk personeel ook naar de kleine toe. Prima geregeld qua kinderbed c.q. sofabed. Ontbijt is erg goed. Ligging is vlakbij Oxford Street/Hyde Park en metro's Marble Arch en Bond Street, ergo: zeer goed.
Gereisd anders in augustus 2006

marieke, 27-12-2004

Ideale ligging, mooi ingericht. Nadeel: kleine kamers
Gereisd anders in december 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Edwardian Sussex in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Edwardian Sussex zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Radisson Edwardian Sussex scoort een 8.29 uit 10 op basis van 7 reviews.