Hotel Radisson Edwardian Marlborough ****

Hotel Radisson Edwardian Marlborough
Radisson Edwardian Marlborough
6,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Radisson Edwardian Marlborough bij:

4 reviews over Hotel Radisson Edwardian Marlborough in het Nederlands

Top!

Eggie, 23-11-2009

Veel Britser dan dit wordt het niet; kleine knusse kamers waar het bloemetjes behang, gordijnen en dekbed op elkaar zijn afgestemd. Erg sfeervol dus. Mooie, ruime badkamer. De ligging is prima, openbaar vervoer stopt voor de deur.
Gereisd met partner in januari 2009

Goede ligging, redelijk hotel

Emma, 11-1-2009

Met kerst hier geweest.Bij aankomst bleek touroperator ons geld niet te hebben overgemaakt.Ze wilden ons nog een keer laten betalen,niet klantvriendelijk want we hadden een betalingsbewijs.Onze kamer was mooi en groot maar het andere stel had een erg kleine kamer voor hetzelfde geld.Gebouw stond volledig in de steigers dus ook geen uitzicht.Volgende dag zijn onze kamers niet schoongemaakt.Als we gaan vragen waarom niet(bleek een fout te zijn) werd er lacherig gereageerd,zonder excuses.

Restaurant is prima en ligging perfect.Aardige concierge die graag van alles voor je regelt.

Geen aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

nooit meer

lobbestael-cop, 20-8-2008

Hotel staat helemaal in de steigers.Lobby en restaurant schitterend in orde, net helemaal herdaan. De kamers zijn héél oud en niet netjes, vlekken op tapijt, gebarsten tegels,...muffe,warme kamers , geen airco, geen dubbel glas. Kregen een double room op 1ste verdiep, was zeer klein, vies en snikheet, miniraam ging niet open. Upgrade gekregen naar kingssize maar was enkel beter qua grootte en was iets frisser, rest was hetzelfde, wc spoelde niet door. Met andere gasten gesproken op 6de verdiep waren kamers reeds vernieuwd (verflucht,..)

Ontbijt heeft beetje goedgemaakt (was uitgebreid, lekker en personeel heel behulpzaam)

Zeker geen 4 sterren waard!

Gereisd met partner in augustus 2008

Derk Visser, 24-9-2005

De begane grond is vier sterren waard: mooi ingericht. De verdiepingen met de kamers zijn veel ouder: beslist niet meer dan drie sterren waard. Zeer goed ontbijt. Zeer attente service. 's Zomers soms voordelige aanbiedingen. In andere jaargetijden kun je beter een paar kilometer verderop in de buurt van een ondergrondse station voor hetzelfde geld een hotel met betere kamers nemen. (aug. 2005)
Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Edwardian Marlborough in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Edwardian Marlborough zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Radisson Edwardian Marlborough scoort een 6.25 uit 10 op basis van 4 reviews.