4,2

Onvoldoende

29 reviews over Hotel Queen's Park in het Nederlands

Niet doen zou ik zeggen!

Otto Berendregt, 9-1-2017

Alleen het ontbijt en de bediening in de eetzaal was voldoende. Verder geen vriendelijke ontvangst bij de receptie. Was echt werk voor ze, geen greintje passie! De muffige kamer (doubleroom) een drama! Slecht onderhouden. Bed was echt slecht, sanitair pover en werkt niet altijd. In deze kamer is bewegen met twee personen een kunst, zo klein! De twinroom op onze laatste dag was iets beter, maar nipt!
Gereisd familie in januari 2017

Never again!

Mai, 6-1-2017

Dit is een 3 sterren hotel en daarvan kan je niet te veel verwachten. Wat ik alleen wel verwacht is een kamer die schoon ruikt en er netjes uitziet. Onder de deur zit een spleet van 5 cm, het is heel gehoorig, tv deed het niet, kluis deed het niet, lamp hing scheef, gordijnen waren te kort met als gevolg dat er veel licht s'ochtends in de kamer schermen nog veel meer. Op de dag dat we uit checkten vroegen we of we onze bagage achter konden laten en later weer konden ophalen dit was mogelijk maar wel regen een betaling van 2 pond. Dit noem je toch geen service??
Gereisd met vrienden in januari 2017

Nooit meer !

Gertie, 4-1-2017

Twins room gevraagd en ook betaald maar lagen met 2 personen in een eenpersoonskamer in een zetelbed waar de springveren bijna uitsprongen ,heel krap allemaal en toen we ons beklag gingen doen was men zeer onvriendelijk .

Ook zeer oud hotel spleten van 5 cm onder de deuren hoe dit hotel nog mag opblijven is me een raadsel zeker met de

brandveiligheid .Is voor mij nog geen enkele ster waard mij zien ze hier nooit meer !!!!

Gereisd met vrienden in december 2016

Belachelijke prijs/kwaliteit verhouding!

Carlijn, 10-12-2015

Nooit meer!!! Zoals vele al zeggen, alléén de ligging is prima van dit hotel. Geen hartelijk welkom, muffe slaap lucht in de gangen en op de kamer. Bloedheet op de kamer en temp. niet zelf te regelen, springveer matras waarvan je elk veertje voelt, op de wc zit je met je knieën onder de wastafel, losse bril, dus eerst schuif je ook nog eens weg. De douchekop was niet verstelbaar en stond gericht op de cabine ipv naar beneden!!!! Ontbijt stelt geen flikker voor, en wat er lag was gewoon echt vies, de ontbijtzaal is nog ongezelliger dan een achteraf gelegen cafetaria. En dan niet te vergeten dat we €150.- p.n. hebben betaald, die verhouding klopt echt voor geen meter!! Gewoon Niet doen lieve mensen!
Gereisd met partner in december 2015

Nooit meer

Tim, 23-11-2015

Het enige goede aan dit hotel is de locatie.

Service is onder niveau, problemen worden niet fatsoenlijk aangehoord. Eerder inchecken kan niet ondanks dat kamers vrij zijn. Het gaat er niet om dat dingen niet goed geregeld zijn of niet kloppen (dit kan) maar dat er gewoon niet geluisterd wordt.

Beddengoed blijkt niet te zijn verschoont na elke nacht maar simpelweg opnieuw ingestopt en omgedraaid zodat eventuele vlekken o.i.d. niet te zien zijn. Er is geen fatsoenlijke warmteregelaar op de kamer dus het is er of erg warm of erg koud (raam dicht of open).

Ontbijt is saai en altijd hetzelfde, kwaliteit wisselt.

Er is geen gratis WiFi, alleen in lobby waar het ontvangstbereik minimaal is. De bedden zijn oke, maar je moet wel van een springveren matras houden (dus niet gaan met rugklachten.)

Prijs is relatief goed, echter de minimale service en kwaliteit die hierbij verwacht wordt is beneden peil.

Gereisd met vrienden in november 2015

Zeker een aanrader

Anja, 14-8-2015

enigszins geschrokken van de recensies hier maar toch gegaan. Vriendelijk personeel, ontbijt genoeg keuze, kamer wel erg klein maar heerlijk geslapen, erg schoon en elke dag de koffie en thee aangevuld. Voor onze stedentrip was dit goed genoeg en ga volgende keer als ik Londen bezoek zeker weer hiernaartoe. Vooral ivm de ligging bij kensington Park en de metro.
Gereisd familie in augustus 2015

erg klein en erg warm

linda, 20-2-2013

voor een city trip wel te doen maar houd niet over
Gereisd met partner in februari 2013

KOUDE douche!

nienke, 25-3-2011

Kamer superklein, koffer paste er niet in en de nachtkastjes stonden aan voeteneind van het bed (pasten er niet meer naast). Dit alles is nog geen probleem, gezien de ligging: vlakbij metrostation Queensway. Maar..om 7 uur gewekt worden door loos brandalarm is niet erg fijn. Vervolgens onder de douche willen die echter alleen KOUD water geeft. Als je dan met je mobiel (immers geen telefoon op de kamer) belt met de receptie, hoor je dat je maar gewoon even 10 minuten moet wachten, kan gebeuren.. Na 20 minuten nog koud water, dus dan maar geen douche. Ontbijt: bestel geen engels ontbijt! Je betaalt hier extra voor, terwijl het een buffet is waar zowel engels als europees ontbijt staat. Ontbijt niets bijzonders, zeer ongezellig eetzaal/kelder.
Gereisd met partner in maart 2011

prijs / kwaliteit = ok

Steven, 25-3-2011

voor een city-trip een ideaal hotel

het heeft al geleefd het hotel maar de kamer was in orde

zijn nu aan het renoveren dus er was hinder maar niet storend.

ontbijt was goed maar basic

inderdaad kleine kamers maar voor de korte periode te doen, was toch enkel om te slapen

de rest was london verkenen.

daarom prijs / kwaliteit = ok

geen grote luxe maar ok

Gereisd met partner in maart 2011

Héél slecht hotel, niet naar toegaan !!!!!!!

Dirk, 10-10-2010

Hotel wordt aangemerkt als 3 sterren, het is geen enkele ster waardig!!. Wij waren met onze kinderen, dus twee kamers. Onze kamer was zo klein dat er geen ruimte was voor een linnenkast. Onze kleren hebben 5 dagen in de koffers gelegen. De kamer van de kids had wel een linnenkast, maar geen stoel of tafel om te zitten. Het ontbijt bestond uit ranzig brood, waterige koffie, alleen maar jam, gewoon waardeloos. De trappen zijn smal en één lift is zo klein dat je maar met 1 persoon in kan staan. Er is een televisie op de kamer, maar die hangt zo hoog dat je een verrekte nek krijgt van het kijken.
Gereisd familie in maart 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Queen's Park*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Queen's Park in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Queen's Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Queen's Park scoort een 4.19 uit 10 op basis van 34 reviews.