Hotel Quality Paddington ***

3,3

Onvoldoende

4 reviews over Hotel Quality Paddington in het Nederlands

Roos, 20-2-2006

Wij zijn hier geweest met de jaarwisseling en hebben het als goed ervaren.

Natuurlijk zijn de kamers klein, maar dat heb je toch in Londen.

Verder was het schoon en de service was prima.

Geen ontbijt genomen, je kan immers overal in Londen wel ontbijten! ( is gelijk lunchen)

Mocht je een heel weekend de kamer niet uitkomen, dan zou ik een ander hotel aanraden, maar over het algemeen een prima hotel!

Gereisd anders in februari 2006

Stephani, 11-6-2005

Zeeeeeer slecht hotel. Waar ze die 3 *** vandaan halen?! Klein, vies, stinkt, en gevaarlijk wanneer er brand uitbreekt!

m.i. nog niet 1* waard!

NIET DOEN DUS!

Gereisd anders in juni 2005

Stephani, 11-6-2005

VIEEEEEEESSSSSSS!!!!!

HEt was heel vies, klein, slechte service, heel erg ranzige badkamer en na het "ontbijt" gingen wij iets lekkers kopen in de stad....... verder stonk het er echt enorm!

De lobby ziet er best goed uit,maar de rest...... wij zijn 1x per ongeluk in de kelder uit gekomen. Nou, dat wil je niet weten! Als er brand it was gebroken waren de gevolgen heel erg geweest. NOOIT WEER DUS.

Gereisd anders in juni 2005

Chantal, 5-5-2005

Ik vond het hier belachelijk. We kregen een kamer onderin in de kelder en het was gewoon te erg voor woorden. Het was heel erg benauwd en het raam die je open kon zetten kwam uit op een soort binnenplaats wat niet breder was dan een koker. Als je nog geen last had van clausterfobie dan kreeg je het daar wel, met al die smalle gangetjes en geen directe nooduitgangen. Na de kamer gezien te hebben ben ik direct naar de lobby gelopen om te klagen over de kamer en wilde een andere kamer. Toen dit niet bleek te kunnen heb ik toen iemand van Elmar gebeld en zij heeft ons vanuit NL geholpen aan een ander hotel, wat was ik blij want ik zag mn weekend helemaal in duigen vallen.
    Gereisd anders in mei 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Quality Paddington bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Paddington in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Paddington zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quality Paddington scoort een 3.25 uit 10 op basis van 4 reviews.