Hotel Quality Crown Hyde Park ****

Hotel Quality Crown Hyde Park
Quality Crown Hyde Park
6,5

8 reviews over Hotel Quality Crown Hyde Park in het Nederlands

Fijn hotel met een goede ligging ♥

Anoniem, 2-5-2012

Gegroet!

Ik ben in dit hotel geweest met een vriendin, het was erg leuk.

Er zijn niet hele grote kamers, maar wel goed en met een televisie (niet zo veel kanalen alleen).

Je zit op een hele goede plek, dichtbij het centrum en 'tegenover' het Hyde Park!

Het ontbijt is niet erg uitgebreid maar wel prima.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Goed hotel voor 'n paar dagen.

Dinie en Linda, 27-10-2009

Prima hoetel voor een paar dagen Londen.

Dichtbij Paddingtonstation,lekker makkelijk.

Een wat kleine kamer maar daar ben je eigenlijk alleen maar om te douchen en te slapen.

Wel erg schoon en alle dagen schone handdoeken.

Ontbijt simpel maar genoeg en vers.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

NOOIT WEER

Henny, 31-3-2009

3 pers.kamer geboekt. kregen een smal hemelbed en vouwbed ernaast. voor 3 volwassenen. geen andere kamer was vol. was volgens receptie een family room.je kunt van elke twee pers.kamer een 3 pers. maken door een vouwbed te plaatsen. namen er geen genoegen mee. konden toen ons geld terugkrijgen om ander hotel te zoeken, dat was half zeven 's avonds. schandalig. Volgende dag andere kamer met 3 bedden. erg krap leek wel een schoenendoos. badkamer was voor 1 persoon. in lift hang plaatje met king zise bedden ! wij hebben ze niet gezien. geen service, slecht.
Gereisd met vrienden in maart 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Quality Crown Hyde Park bij:

Een kamer op bg: geen oog dicht

Caroline, 27-12-2008

Dit hotel maakt een nette indruk met de kleine verzorgde kamers.

Alleen slaap je op de begane grond of op de eerste etage, doe je geen oog dicht. Elk uur slaat met veel lawaai de airco/heater aan. Dit geluid houdt zo'n 15 minuten aan. Dus geen oog dichtgedaan. De volgende ochtend geklaagd en we kregen direct een andere kamer. Tja, het was natuurlijk een klacht die ze vaak hoorden.

Doordat al het personeel Russisch is, ontbreekt het Engels karakter.

Hoogtepunt: lunchen, eten of koffie drinken om de hoek bij Phi.

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

Patrick van de Pol, 17-10-2007

We zijn afgelopen weekend naar dit hotel geweest. Voor Engelse begrippen was het zeer netjes, personeel vriendelijke en behulpzaam. Kamers zijn erg klein maar netjes. Een groot nadeel zijn de bedden; tweepersoons is een 140x200 dus erg krap... Ontbijt is keurig verzorgd. Op loopafstand van de metro. De kamers beschikken over een tv met de keuzemogelijkheid van films welke je tegen betaling kan kiezen. Jammer dus van de bedden voor de rest prima voor een paar dagen Londen !!
Gereisd met partner in oktober 2007

M. Schneider, 2-10-2007

Bij de reservering hadden we gevraagd om 2 x 1 persoonbed. We kregen uiteindelijk 1 x 2 persoonsbed. Wegens een vol hotel kon dit niet meer veranderd worden.
Gereisd met vrienden in september 2007

K. Mulder, 25-9-2007

Het woord quality is in dit hotel ver te zoeken. De service is slecht en het ontbijt mogelijk nog slechter (oude broodjes, schimmel in de yoghurt).

Als je iets vroeg bij de receptie dan werd je onderbroken, heel onbeleefd. De volgende keer kiezen wij voor een ander hotel.

Gereisd familie in september 2007

Roland, 26-8-2007

Prima hotel voor een paar dagen in Londen. Dicht bij metro en Hydepark.

Kamers niet erg groot, maar wel netjes.Het onbijtbuffet was eenvoudig, maar van goede kwaliteit. Je moet bijbetalen voor een Engels ontbijt.

Gereisd met partner in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Quality Crown Hyde Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Crown Hyde Park in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Crown Hyde Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quality Crown Hyde Park scoort een 6.5 uit 10 op basis van 11 reviews.