Hotel Premier Inn London Kew

Hotel Premier Inn London Kew
Premier Inn London Kew

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Premier Inn London Kew bij:

1 review over Hotel Premier Inn London Kew in het Nederlands

Ger de Koning, 31-12-2007

Prima hotel, vrij weinig op aan te merken. Het hotel is gelegen in de wijk Brentford gelegen aan de thames en ligt net buiten hartje London het enige minpunt is dat het metrostation Ealing Road ver weg is (taxi) alternatief is het treinstation van Brentford wat geloof ik niet zo ver van het hotel ligt. Verder zijn de kamers heel netjes, goed verzorgd en niks op aan te merken. Ook het receptiepersoneel was vriendelijk alleen het barpersoneel was laks en traag. Maar dat was het probleem niet zo. Toen we vroegen om een andere kamer omdat in de onze veel herrie van de lift kwam werd dit meteen geregeld en dat was geen enkel probleem. Kortom een heel goed hotel alleen niet aan te raden als je beetje centraal in London wilt zitten.
Gereisd met vrienden in december 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Inn London Kew in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Inn London Kew zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premier Inn London Kew scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.