Aparthotel Park Plaza London Riverbank ****

8,4

9 reviews over Aparthotel Park Plaza London Riverbank in het Nederlands

valt tegen

linda, 25-10-2012

Verzocht om een kamer met uitzicht op de voorkant. Big Ben. I.v.m. autistische zoon met een liefde voor dit gebouw. Ook uitgelegd. Kreeg een kamer aan achterzijde. Herrie van treinen en uitzicht op leeg gebouw en vuilcontainers.....Hard bed queensize. Verder best mooi hotel. Goede ligging. Concierge erg behulpzaam.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Tophotel

Sabine, 11-12-2011

Geweldig mooi hotel met ruime kamers. Zelfs eigen badjassen met slofjes aanwezig. Vriendelijk personeel en zeer goed en vers ontbijt. Ligt ook erg gunstig gelegen in Londen. Met 3 minuten lopen naar bus/metro station Vauxhall en met 5 minuten in hartje centrum:-))) Komen zeker terug in dit hotel!
Gereisd met vrienden in december 2011

Perfect

Evelien, 10-8-2011

Dit hotel ziet er echt keurig uit en is helemaal van nu!

Wij hadden een hele mooie, ruime en schone kamer.

Als je het hotel uitloopt dan zie je rechts de Big Ben al, het heeft dan ook een perfecte ligging. Met 5 minuten lopen ben je bij een halte van de hop on hop off bus. Hiermee kom je op de meeste touristiche plekjes en dan kun je daar je eigen weg gaan.

Al met al een leuk en luxe hotel voor een stedentrip!

Gereisd met partner in januari 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Park Plaza London Riverbank bij:

Super de luxe strak hotel

Hans Siepman, 11-10-2010

Hier waren we met familie. Het was een mooie luze kamer, niet gehorig ondanks het feit dat de trein langs komt. Je loopt in 10 minuten naar de metro en je staat zo in het centrum. Mooi uitzicht op de rivier en op de regeringsgebouwen. Uitgebreid engels ontbijt met alles er op en er aan. Maar je moet er wel van houden. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ze lopen zo voor je de straat op en houden een taxi aan.

De bar is best prijzig, maar ach je bent er even uit hé?

Gereisd met vrienden in oktober 2009

Weekendje @ Parkplaza Riverbank

Sandra & Wouter, 3-2-2010

Zeer mooi en luxe hotel, van alle gemakken voorzien, gezellige bar met lekkere coctails ! Kamers zeer netjes, modern en luxe afgewerkt, zeer mooie badkamers. Roomservice is toppie, zou er best weer eens boeken! Ligging tov de stad is redelijk te noemen, in principe goed te doen te voet maar t zal toch 'n 20 min. lopen in beslag nemen. Zo kun je wel de stad goed in je opnemen natuurlijk. Tour met de bus is wel aardig (gemakkelijk en overzichtelijker dan de gewone bus) maar in verhouding toch ietwat kostbaar. 2 dagen bustour met boot kost 50 pond. In vergelijking: Dagkaart openbaar vervoer kost 5,80 pond (bus/metro). Hier kun je dus ook overal mee naartoe alleen is het even puzzelen en je hebt geen presentatie aan boord.
Gereisd met partner in december 2009

SUPER

Jeannette, 10-5-2009

wij zijn hier een week geweest

mijn man is rolstoel gebruiker en ook voor hem was het hier goed te doen in de aangepaste luxe kamer

super personeel

wij gaan hier zeker nog eens naar toe

Gereisd met partner in mei 2009

Aanrader Topstad

cjm, 16-2-2009

Ligt vlakbij centrum.piccadyli circus,house of parlement.big ben . ect.TIP vraag alles wat je wil weten aan de concierge deze kunnen alles regelen en weten overal de weg ook tickets kan je daar bestellen .Daar bespaar je een hoop wachttijd mee.goed hotel.De metro is top en ook de bussen zijn zeer goed te doen.Topstad .We gaan zeker nog een keer terug naar Engeland.
Gereisd met partner in februari 2009

Mooi hotel, alleen 5 sterren heeft uitzicht

Chris, 8-2-2009

Mooi hotel wat wij voor 391 pond per kamer voor 4 nachten moesten betalen, een redelijke prijs zeker gezien de normale tariefen van dit hotel. Ligging top, alle attracties waren eigenlijk wel op loopafstand en anders nam je gewoon de metro van Vauxhall of Westminster. Geen ruime kamer, maar alles wat nodig was zat er wel in.
Gereisd met oudere kinderen in september 2008

NN, 27-6-2007

Voor een (gereduceerde) kamerprijs van 197 pond (305 euro) per nacht, exclusief ontbijt, levert dit hotel niet wat het pretendeert. De stunning view op de Big Ben heb ik vanuit mijn hotelkamer niet gezien, het uitzicht beperkte zich tot de gordijnen van de overburen. Over een lekkend toilet heb ik drie keer geklaagd, er werd geen actie op ondernomen.

Pluspunten: goed eten, centrale ligging en voor Londense begrippen een ruime kamer.

Veel en veel te duur.

Gereisd alleenreizend in juni 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Park Plaza London Riverbank bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Park Plaza London Riverbank in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Park Plaza London Riverbank zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Park Plaza London Riverbank scoort een 8.36 uit 10 op basis van 10 reviews.