Hotel Park Plaza County Hall ****

7,6

18 reviews over Hotel Park Plaza County Hall in het Nederlands

Heel mooi modern city-hotel

luna_sol9, 26-4-2014

Wij boekten hier een studio en een 2-persoonskamer.

Heel aangenaam verrast, de studio had 2 slaapkamers, verbonden met een gangetje waarin ook de badkamer lag. Badkamer had bed en aparte douche!

Ontbijt was ook zeer uitgebreid. Iemand van ons gezelschap had een gluten allergie, en hiervoor werd iets speciaal gedaan. Was geen enkel probleem om apart brood en beleg te voorzien.

Super gelegen op wandelafstand van Embankment en The London Eye.

Ik zou hier zeker terugkeren!

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

Van alle gemakken voorzien

JB, 1-10-2012

Zeer dicht bij 'The London Eye' en station Waterloo gelegen hotel. Het hotel heeft ruime en nette kamers bestaande uit een apart slaap- en zitgedeelte. Daarbij is er een kleine kitchenette aanwezig, o.a. bestaande uit een nespresso koffieautomaat, waterkoker, voldoende thee/koffie, servies en bestek, (wijn)glazen. Het sanitair is netjes en heeft alle benodigde extra's!

Het personeel is vriendelijk, behulpzaan en correct in de bejegening.

Om Londen te verkennen is dit hotel een aanrader. Binnen 5 minuten lopen is Westminster te bereiken. Maar ook de andere delen van Londen zijn vanuit dit hotel prima te bereiken!

Kortom, een aanrader!

Gereisd met partner in september 2012

Mooi gelegen

anna de boer, 17-4-2012

Mooi hotel goede ligging,neem de metro tot westminster is beter dan die van waterloo.

We hadden een junior suite,mooi ruime en fijne badkamer met bad en douche.

Goede service vriendelijke receptiemedewerkers.

We hadden alleen logie geboekt maar bij aankomst konden we ontbijt bijboeken voor 10 pond pppd dus minder als bij boeking daar was het 14 pond.

We mochten verschillende kamers bekijken en kregen een upgrade zonder verdere kosten.

We komen zeker hier weer terug.

Gereisd met vrienden in maart 2012

Uitstekende ligging

F. S, 24-1-2012

Dit hotel is uitstekend voor een stedentrip. Waterloo is ongeveer 5 minuten lopen en vanuit daar ben je overal zo. Ook de andere kant op richting de Big Ben is zo'n 10 minuten lopen. De kamer was ontzettend netjes en ook de douche was heel schoon. Als ik weer naar Londen ga zal ik dit hotel weer nemen.

Het ontbijt is ook erg lekker, niet heel uitgebreid maar genoeg keuze. Ook is het personeel erg behulpzaam.

De warmte in de kamer dat is waar, eventueel kan je wel de airco (zacht) aanzetten.

Het is gewoon een luxe kamer en een luxe hotel met een goede sfeer. De bedden zijn wel wat aan de harde kant, maar prima te doen. Ook de slaapbank was van goede kwaliteit.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Modern Hotel

Leoni & Leo, 12-12-2011

Hotel heeft een ideale ligging! Kamers zijn schoon en netjes, alleen wel heel erg warm (december)!! Slechte ventilatie.Airco werkt niet.
Gereisd met partner in december 2011

fijn hotel

judith, 22-8-2011

wij zijn voor de kerstdagen in dit hotel geweest.

goede ligging alles is goed bereikbaar en het ontbijt was erg lekker.

Gereisd met oudere kinderen in december 2010

Lisa & Denny, 15-3-2011

Ik ben er juni 2010 geweest en eigenlijk alleen maar overnacht en ontbeten. Maar het was fantastisch!

De kamer was goed verzorgt en schoon. Er werd iedere dag netjes schoongemaakt. En het ontbijt was ook goed. Je kon van alles wat krijgen,dus je hoeft niet persee bacon met ei te eten iedere morgen.

Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd met vrienden in juni 2010

Bedroevend!

Hannie Humme & Lex Goode, 18-2-2011

Volgens reisgids aan de Theems, helaas drie blokken verder en nergens rivier te zien.

Appartement geboekt met slaap- en woonruimte. In woonkamer belabberde uitklapbank, bleek slaapplek 15-jarige dochter. Huiskamer piepklein en mudvol. Noodgedwongen drie dagen kamperen op ons bed. Een blik in de kamers aan de andere kant van de gang: zelfde resultaat op. Appartement geboekt 3 volwassenen, alles in 2voud van lakens tot theezakjes. Bellen naar receptie, wordt aangevuld, volgende dag wéér alles in 2voud.

Kleine eetzaal, lang wachten, niet genoeg broodjes, slappe koffie, duur.

Personeel druk bezig met ruzie maken, kauwgum kauwen en roken.

TIP: klaag als je nog op vakantie bent want achteraf klagen heeft geen enkele zin, TO verschuilt zich achter formaliteiten en regel vanuit vakantiebestemming bellen.

Badkamer erg vies.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

Aanrader voor een ontspannende vakantie !

kathleen vanhecke, 1-10-2010

Prachtig, design hotel aan betaalbare prijs. Zeer goed gelegen, dicht bij metro en verscheidene bezienswaardigheden. Zeer kindvriendelijk ! Kids aten gratis, zowel ontbijt als dinner. Ontbijtbuffet vrij uitgebreid en lekker. Wel druk in weekend. Gratis bagage depot op dag van vertrek. Personeel is uiterst vriendelijk en doet alles om je te behagen.
Gereisd met jonge kinderen in september 2010

Super hotel bij Waterloo Station

Aldegonda, 28-6-2010

Dit super hotel ligt bij Waterloo Station, London Eye, Big Ben en andere bezienswaardigheden. Het centrum is loopbaar en anders neem je een taxi (instaptarief 2,20 pond) of underground (4 pond).

Er is weinig aan te merken op dit hotel ondanks andere soms negatieve berichten op deze site. Ontbijt is uitgebreid en de medewerkers letten goed op of je iets te kort komt. Receptie werkt efficient en de portier regelt een taxi in een oogwenk. Bij een volgende bezoek aan Londen boeken we dit hotel zeker weer.

Gereisd zakelijk in juni 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Park Plaza County Hall bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Plaza County Hall in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Plaza County Hall zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Plaza County Hall scoort een 7.56 uit 10 op basis van 42 reviews.