Hotel Paddington Atlantic *

3,8

Onvoldoende

5 reviews over Hotel Paddington Atlantic in het Nederlands

Lena, 2-6-2007

Wij waren daar 3 nachtjes om Londen te verkennen. Het hotel was vlak bij de BurgerKing en Macdonald en een paar heerlijke restaurants. s' Ochtends kreeg je een ontbijtje en het smaakte best wel goed. Alleen wij zijn onze boomerang die we in Harrods hadden gekocht, verloren achter de douche waar een gat bleek te zitten, maar voor die prijs, een prima hotel als je er niet lang hoeft te zijn!
Gereisd familie in oktober 2004

Danielle Kleinee, 22-1-2005

Voor arme studenten die er even tussenuit willen is dit ideaal. Een schoon bed en een oude (maar wel schone) badkamer, meer heb je niet nodig toch!?

Voor gezinnen en ben je langer dan 3 dagen in London zeker niet geschikt...

Gereisd anders in januari 2005

Klaas en Tineke, 5-1-2005

Het is een echt back-packershotel. Niet geschikt voor gezinnen. Gaten in het bed. Slechte service. Kamer in zeer slechte staat.

De ligging van het hotel was goed. Dichtbij een groot treinstation (Paddington).

Gereisd anders in januari 2005

Graham uit Nijmegen, 5-1-2004

Simpel hotel, je moet je er niet teveel van voorstellen, wel is de bar tot 3.00 uur 's nachts geopend. en de ligging is ideaal

Dus voor mensen die goedkoop naar London willen, bijvoorbeeld naar het voetballen ideaal

Gereisd anders in januari 2004

gea, 7-9-2003

als dit hetzelfde is als Atlantic, dan zijn wij niet zo erg tevreden. erg gehorig, lawaaierig. `sOchtend is het ontbijt slecht georganiseerd, we konden als gezin niet aan 1 tafel zitten.We hadden liever meer betaald voor een goed hotel.JAMMER
Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paddington Atlantic in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paddington Atlantic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Paddington Atlantic scoort een 3.8 uit 10 op basis van 5 reviews.