Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Olympic House** bij :

3 reviews over Hotel Olympic House in het Nederlands

voor 1 of 2 nachten prima

audrey waanders, 22-6-2010

het olympic house heeft een prima ligging in een nette buurt.ons vliegtuig vertrok op de laatste dag 's morgens heel vroeg, zodat we de touroperator-bus ( aanrader) om 3.30 uur moesten nemen. ik heb me totaal niet onveilig gevoeld toen we naar de bus liepen. het hotel is verouderd, kamer prima om op te slapen, douche was warm, maar geen harde straal. voor 2 vriendinnen, die liever geld aan shoppen uitgeven, een prima hotel. voor gezinnen met kinderen niet. wij hebben 60 euro voor 2 personen betaald ( dus 30 euro per man voor 2 nachten ) dus niet zeuren zou ik zeggen.
Gereisd met vrienden in juni 2010

Tim Croes, 8-5-2005

Het zag er op de plaatjes veel mooier uit dan het was. Ook het personeel was niet echt aardig. De douche kon niet opgehangen worden, want de hanger was stuk. Ook de dekbedden en de dekens waren oud. Er zaten gaten en scheuren in en ook brandplekken van sigaretten. Verder was ook het uitzicht aan de achterkant net een getto. Het ontbijt was dan wel weer lekker, maar het mocht wel iets meer zijn. Tot slot ligt het hotel wel op een goede plaats. Lekker dicht bij een metrostation en een opstapplaats voor de Big Bus Tours. Dat laatste is echt een aanrader.
Gereisd anders in mei 2005

somebody, 31-3-2005

(*)met alle respect voor het hotel(*) ik vind het hotel wel goed maar toch was het (veel) slechter dan ik had verwacht.Op het interenet stonden foto's van het hotel dus we dachten daar gaan we naartoe want het zag er heel erg mooi uit .maar toen we aankwamen wou ik er echt zo snel mogelijk weg de kamer was een beetje oud (vooral de bedovertrekken) en de badkamer (te klein) ps:ik wil wel nog zeggen dat de bediening heel goed en zeer vriendelijk was
Gereisd anders in maart 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Olympic House** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Olympic House in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Olympic House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Olympic House scoort een 5 uit 10 op basis van 5 reviews.