Hotel Oliver **

Hotel Oliver
Oliver
2,5

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Oliver bij:

2 reviews over Hotel Oliver in het Nederlands

Ook muizen in de kamer!!!

Anita K, 28-11-2010

Helemaal herkenbaar het voorgaande verhaal. Ik had het gevoel dat iemand het verhaal van ons weekend had opgeschreven maar het blijkt dus vaker te gebeuren.

Al kwamen wij de eerste avond er al achter dat er muizen zaten en zijn direct naar de receptie gegaan. Daar kregen wij gelijk een andere kamer die netjes was. Drie kamers hebben we bekeken in het hotel.....

De ligging is zeer goed!

Gereisd met vrienden in november 2010

Slecht hotel muizen in de kamer

Marion en Roos, 26-11-2010

Bij aankomst kregen we een kamer met 2 persoonsbed aangeboden, we hebben in ref aangegeven 2x 1 pers bed.uiteindelijk kregen we na wat aandringen een andere kamer, kleine kamer in de kelder, met gordijnen die niet helemaal het raam bedekten dus niet veel privacy van buiten af. Je kon net je gat keren in de ruimte.Er liepen muizen door de kamer merkten we de laatste avond. Geen schone handdoeken na 2 dagen maar de onze gewoon weer opgevouwen op bed neergelegd, lekker fris bah. Badkamer was ook niet al te schoon. Heel simpel ontbijt geroosterde halve sneetjes met jam of kaas, koffie of thee en een gekookt eitje en eeen yogurtje en een appel meer niet, weinig keus.
Gereisd met vrienden in november 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oliver in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oliver zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Oliver scoort een 2.5 uit 10 op basis van 2 reviews.