Hotel Novotel Waterloo ****

8,7

47 reviews over Hotel Novotel Waterloo in het Nederlands

Ideaal voor een citytrip

annetkroezen, 17-10-2014

Prima hotel voor een korte citytrip. Dichtbij bus en metro. Ook wandelend snel in het centrum via de southbank. Mooi uitzicht op de Big Ben. Kamer was goed verzorgd, nette badkamer en apart toilet. Wat erg prettig is als je met je kinderen op 1 kamer verblijft. Ontbijt was ook goed verzorgd. Tegenvaller vonden wij het diner. Weinig voor wat je er voor betaald en smaakloos. Denk dat je beter naar een lokale pub kunt gaan voor een goed avondmaal.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

Tof hotel en dicht bij de Thames

Gino, 4-4-2014

Ligt zeer mooi en niet ver van de Thames. mooie wandeling langs de rivier waar je dan Big Ben en house of parlements ziet. Goede busverbindingen. Ruime kamers en goede bediening. in weekends voor de citytrippers ipv de zakenlui.
Gereisd anders in augustus 2009

Tophotel op gunstige ligging.

Leen, 8-10-2013

Novotel Waterloo is een prima hotel. Het ligt gunstig op 15 min lopen van het centrum en vlakbij metro waterloo. De bedden van de ruime kamers liggen perfect. Uitstekend ontbijt buffet. Waar voor je geld.
Gereisd anders in januari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Novotel Waterloo bij:

Helemaal prima voor een weekend londen!

nancy_6, 30-7-2013

Ideale locatie, rustig, maar toch vlakbij het centrum. Personeel was ontzettend vriendelijk en helpen je gelijk als er iets niet naar wens is. Kamers zijn niet groot, maar ruim genoeg, je slaapt toch alleen maar op je kamer. Wel opletten bij boeken dat je een kamer aan de straatkant wil als je een mooi uitzicht wil hebben over Londen. Ligt op een paar meter vanaf de boulevard aan de thames en langs het water kun je zo naar de Big Ben lopen. Ook stopt er een bus voor de deur, waarmee je direct naar het centrum kunt. Kamers waren keurig schoon voorzien van minibar en tv. Ook prettig was dat het toilet apart van de badkamer was. Ik zou zeker nog een keer terug gaan naar dit hotel!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Zeer goed hotel in hartje Londen

kurt clarisse, 26-12-2012

Idiaal hotel om tijdens een citytrip Londen te verblijven.

Zeer klantvriendelijk personeel, uitgebreid ontbijtbuffet en verzorgde kamers. Goede uitvalsbasis om vanuit het hotel de stad te bezoeken.

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

Mooi rustig gelegen hotel

Erik, 26-11-2012

In oktober hier 2 nachten geslapen. Modern en erg netjes hotel. Prima ontvangst, mooie nette kamers, heerlijk engels ontbijt. We konden de zondag van vertrek gewoon de kamer aanhouden tot 15.00 uur zonder bijbetaling. Tien minuten lopen van metro station Lamberth North.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

Uitstekend hotel met een goede ligging.

Angèle van Vliet, 20-10-2012

ligt vlakbij de Theems en binnen tien minuten wandelen zie je onderweg al The house of Parlement, the Big Ben en The open Eye. Hotelkamers zijn netjes, apart toilet, regendouche, gewone (hand) douche en bad. Ontbijt is goed, personeel is heel vriendelijk en hulpvaardig. Kamers zijn niet zo groot (4 pers.geweest) maar je bent heel weinig op de kamer en je slaapt er alleen en je neemt een douche. Kamers aan de achterzijde zijn heel rustig, je hoort niets van de drukte op straat.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

Fantastisch!

Fam. Petri, 14-10-2012

Ligging van het hotel was perfect. Na 10 min lopen langs de Theems met uitzicht op de Big Ben kom je bij de Westminister metrostation.

We hebben in NL een Oystercard gekocht en tijdens ons verblijf in Londen hebben we elke dag met de metro gereisd. Zelfs ’s avonds was het prettig.

Kamers van het hotel waren goed schoon. Bedden en de kussens zijn goed.

Eindelijk een douche waar geen miezerig straaltje uit kwam maar met een goede harde straal zoals thuis.

Het toilet was apart van de badkamer. En het personeel was zeer beleefd.

Geen gratis WiFi maar in de loby staan 2 PC’s waar je gratis gebruik van kan maken.

Mochten we in de toekomst weer Londen bezoeken zullen we zeker weer dit hotel nemen.

Gereisd met partner in september 2012

Prima hotel

Co, 6-5-2012

Zojuist thuis gekomen van Londen. Hotel was prima in orde. Wij verbleven in een familiekamer met onze kinderen van 13 en 11. Kamer was groot genoeg voor ons 4-en. Wat opviel was dat de kamer zo schoon en netjes onderhouden was. Denk hierbij aan de kitranden bij bad en toilet. Apart toilet was op zich ook al prettig is. Ontbijt was ruim voldoende. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Geen gratis Wifi maar in de lobby staan 2 pc's met internet en een X-box360
Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Helemaal ok!

Peggy Weckhuysen, 19-3-2012

Prijs/Kwaliliteit zeker ok. Zeer proper hotel met vriendelijk personeel. Uitgebreid & verzorgd ontbijtbuffet. Aangename & ruime bar. Kamer zeer verzorgd & badkamer met douche & ligbad
Gereisd met oudere kinderen in maart 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Novotel Waterloo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Waterloo in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Waterloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel Waterloo scoort een 8.66 uit 10 op basis van 48 reviews.