8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Novotel London West*** bij :

8 tips over Hotel Novotel London West

Petra, 17-5-2015
Primark in Hammersmith. Niet zo druk als in Oxfordstreet
Petra, 9-12-2014
Winkelcentrum in de buurt. Zo ook twee pubs waar je heerlijk kan eten.
Trudy, 13-1-2014
Leuk Italiaans restaurantje aan de overkant Villagio.

Xandra, 28-12-2013
De Oyster kaart voor openbaar vervoer en voor kinderen t/m 15 jaar per dag een Travel kaart kopen kost 3.40 pond. parkeergarage erg prijzig zo'n 40 Euro per dag zondags buiten gratis parkeren.
natascha, 27-2-2012
Tijdens onbezoek aan Londen zijn we ook naar de Icebar geweest, echt super om dat een mee te maken!
Astrid, 16-1-2012
Een prima hotel. Ligt op 5 min lopen van metrostation Hammersmith wat een rechtstreekse verbinding heeft met Heathrow Airport. Naar het centrum is ong. 20-30 min. met de metro. Wij hadden een 6 zone travel cart en daarmee konden we overal komen (dus ook vanaf het vliegveld naar het hotel). Ideaal. Ga je met kinderen: koop wat pelpinda's en ga bijv. in Hyde Park de eekhoorntjes voeren. Ze pakken de pinda's uit je hand en eten ze op of verstoppen ze. Kinderen vinden het geweldig!

Astrid, 5-1-2012
Binnen 30 minuten van centrum Londen. Ideaal.
LM2xinger, 8-11-2011
Jammer dat ik mijn sportkleren niet bij me had: leuke fitnessruimte.