Hotel Novotel London West ***

8,2

33 reviews over Hotel Novotel London West in het Nederlands

Prima hotel

Harmke Weima, 3-8-2017

Prima hotel. Schone kamers en uitgebreid ontbijt. Met metro zonder overstappen naar centrum, wel beetje ver. Bij metrostation allemaal winkels en goede pub ( the swan )
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooi goed gelegen stadshotel in bedrijvige wijk

Walter De Smet, 7-1-2017

Novotel London West is goed gelegen in de Hammersmith wijk op 300m van een metrostation dat een directe verbinding levert met zowel St. Pancrasstation als met centrum Londen. Het is een mooi hotel met moderne infrastructuur en nette ruime kamers. Het onbijt is zeer uitgebreid en er is een a la carte restaurant. Het hotel bevindt zich midden een gezellige wijk met winkelstraat, winkelgalerijen en pubs en restaurants. Prijs-kwaliteit is super. Het is zeker zijn 4 sterren waard.
Gereisd met partner in december 2015

Voor mij niet meer

P.F.Hartman, 14-8-2016

Mooie foto's in de gidsen je den wooooww mooi modern hotel. Ja de receptie daar achter begint de deceptie. Vieze bruine oude vloerbedekking op de vloer. Gangen en kamer alles maakt een zeer gedateerde indruk. Badkamer vieze kit randen. En ik maar denken dat een Novotel met drie sterren stond voor luxe en uitstraling nee dat viel vies tegen. Uitzicht van 0,0 op een flat die gesloopt word met de herrie die daarbij vrij komt. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt dik in orde. Goede verbindingen openbaar vervoer. Metro om de hoek naar alle richtingen bushalte's op 75 meter.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Zeer goed hotel

Walter De Smet, 26-2-2016

Wij verbleven 3 nachten in dit hotel vlak voor de eindejaarsdagen 2015. Het hotel is goed bereikbaar met de metro (station Hammersmith) op 250m. De kamers zijn ruim , proper en voorzien van alle comfort. Het ontbijt is uitgebreid maar bij grote bezetting kan men een aantal minuten moeten wachten alvorens men de ontbijtzaal kan betreden. Het personeel is zeer hulpvaardig en efficient. Voor ons zeker een terugkomer...
Gereisd met partner in december 2015

Tophotel!

Maaike, 28-12-2015

Wat een tophotel! De recensies waren al goed en alles klopte.

We hebben 6 nachten in dit hotel gezeten met onze zoon van 15. Dat paste prima op de kamer en zelfs de bedbank sliep supergoed volgens hem. De kamers zijn niet gehorig en de douche is wat ingewikkeld, maar erg goed. Er is zelfs een bluetooth boxje op de kamer waar je muziek van je smartphone op kan afspelen en een prima tv. We zijn maar weinig in het hotel geweest, maar zijn zeer tevreden. Ontbijt is goed geregeld en meer dan compleet. De metro is vlakbij en vanaf Heathrow zonder overstappen goed bereikbaar. Het centrum is maar een paar haltes verder. En ook de huurfietsenstalling is voor de deur. Bij het hotel zijn div. kleine restaurantjes en pubs. Na een lange dag in de stad prettig om even op te frissen en daar te eten. Wifi is gratis en werkt prima. Ook met z'n 3-en tegelijk en op telefoon en IPad. Hotel is een aanrader!

Toch 1 minpuntje, de ingang is lastig te vinden, er is een trap naar boven, vlakbij Loreal/Sony, daar moet je naar boven..

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

Top service

Joyce, 13-7-2015

Na een lange dag (metro staking) kwamen we 's avonds laat in het hotel aan. De vriendelijkheid van de receptiemedewerkster maakte veel goed.

Ontbijt zeer uitgebreid. Onze kamer was ruim, schoon en hebben heerlijk geslapen.

Geen geluidsoverlast gehad en alles verliep echt super.

Gereisd met partner in januari 2015

Prima maar boek Nooit een taxi via dit hotel!

ce, 14-4-2015

Het hotel heeft gewone, nette kamers en goed eten. De plafonds zijn vrij laag. Het enige echte probleem is de taxi service. Wij zijn ontzettend bedonderd door het taxibedrijf dat met dit hotel samenwerkt. We betaalden voor een ritje naar het centrum 55 pond!!! Met een normale cab is dit slechts 15 pond. We dienden een klacht in maar dit werd niet serieus genomen.
Gereisd met vrienden in april 2015

Aanrader, ook met kinderen

bastiaan, 27-2-2015

Dichtbij metro Hammersmith (4 lijnen!) met uitgebreid winkelcentrum. Zeer vriendelijk personeel, zeer uitgebreid ontbijt, gratis WiFi en leuke fitnessruimte. Volgende keer weer dit hotel.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

Ook met familie goed te doen

Petra, 9-12-2014

We zijn hier met 2 volwassenen en 2 kinderen geweest in de grote vakantie. Heel goed te doen. Nadat we de sleutel hadden gekregen en naar de kamer gingen bleek dat ze vergeten waren dat we met z'n 4en waren. Maar dat is snel opgelost. Nette kamer. Het ontbijt 's morgens is lekker en uitgebreid. Maar soms wel druk. Als je rechts achterin wordt gezet. Wat krap en warm.

Het is een groot hotel wat door veel verschillende mensen en groepen wordt bezocht. Je zit wat ver van het echte centrum van Londen maar dit is met de metro heel goed te doen. Als je met de oysercard en buiten de spits gaat zeer goedkoop te doen. Een heerlijke primark in de buurt waar het zeker 's avonds niet druk is.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

goede prijs-kwaliteits verhouding

Ann, 30-10-2014

bagage kan op incheck-en uitcheck dag achtergelaten worden. Deze wordt in bewaakte ruimte bewaard. Ontbijt is heel uitgebreid, met de vakantie was het wel druk. Er worden dan extra zalen in gebruik genomen zodat iedereen kan eten. Kamer is wel klein als zetelbed wordt gebruikt. Je bent er toch enkel maar 's avonds, dus zo geen probleem. Extra glas voor het raam, zodat je zeker geen geluidshinder hebt van de drukke baan. Heel vriendelijk personeel. Via gelijkvloers zit je heel dicht bij de metro, waar er veel winkels zijn. Supermarkt zelfs open tot middernacht.3 metrolijnen aanwezig, op een kwartiertje in het centrum. Een metrokaart voor een ganse week is heel handig. Eetgelegenheden zijn er zeker in de buurt.Komen zeker nog eens terug. Kids tot 16 jaar zijn gratis en het was 2+1 nacht gratis, dus prijs viel heel goed mee. Het is een echt 4*hotel.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Novotel London West bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel London West in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel London West zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel London West scoort een 8.16 uit 10 op basis van 34 reviews.