Hotel Novotel London Greenwich ****

8,6

39 reviews over Hotel Novotel London Greenwich in het Nederlands

prima hotel voor Citytrip

Marcjolein, 23-10-2014

De ligging van het hotel is geweldig, naast de DLR, dus je bent zo in het centrum. overstappen op canary warf naar de jubili line.

De bedbank in de kamer is alleen geschikt voor kleine kinderen, onze kinderen van 13 en 11 hebben er erg slecht op geslapen. volgende keer een luchtbed meenemen zodat daar 1 iemand op kan liggen, dan is het goed te doen.

extra deken werd gebracht. service is prima en de nespresso heerlijk. kamer werd elke dag opgeruimd en bedden opgedekt, heerlijk terug komen na een dag Londen. Hotel ligt vlakbij de winkels en restaurants waar we heerlijk hebben gegeten. ontbijt haalden we bij de supermarkt eindje verder. Goed aan te rijden met de auto vanuit Dover, geen moeilijke en extreem drukke wegen. kortom : een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

Als je kinderen bij je hebt niet doen!

Rematori, 5-5-2012

Geweldig hotel met goede ligging.

Heerlijk ontbijt. Goede inrichting kamers.

MAAR: kinderen 9 en 10 jaar oud zeer slecht geslapen.

Slaapdrank waar veringen doorheen komen. Kinderen stonden met pijn op.

Personeel geeft zelf aan dat het vervangen moet worden.

Heel erg jammer want verder geweldig hotel met goede faciliteiten.

Laatste minpunt: veel Frans personeel, dat je vaak ook in het Frans aanspeekt. Lastig als je alleen goed Engels spreekt. Ach.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Niet voor zakelijke reis!

MICHEL RUTGERS, 27-11-2011

Erg gezellig hotel, maar als je voor zaken komt dan wil je rust om de volgende dag weer goed voor de dag te komen. Voor toeristische doeleinden prima!
Gereisd zakelijk in november 2011

erg proper hotel

vlynemien, 17-9-2011

zeer proper hotel, erg vriendelijk ontvangen. Wij hadden dit hotel geboekt via touroperator aan een zeer verminderde prijs maar hebben nooit het gevoel gekregen dat we mindere gasten waren. Ontbijt was erg uitgebreid en verzorgd. Rustigere wijk in Londen
Gereisd met partner in februari 2010

wij komen terug!

Claes - Herremans, 17-8-2011

Wij verbleven 3 dagen in dit hotel met ons zoontje van 7 jaar. Het hotel ligt buiten het stadscentrum maar de metro stopt vlak voor de deur, geen probleem dus. Zeer vriendelijk personeel, fantastisch naar kinderen toe.

Zijn er 2 avonden blijven eten en het eten was zeer lekker en meer dan voldoende. Lekker cocktails in de bar en mooie, nette kamers. Wij komen zeker nog terug naar dit hotel!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

een echte aanrader

pat, 6-7-2011

supervriendelijk personeel

uitgebreid ontbijtbuffet

aangenaam mooi luxe hotel dichtbij Greenwich centrum

met overal restaurants, winkels enz.

Gereisd met partner in juli 2011

Aanrader voor iedereen!

NielsTimmermans, 12-3-2011

Een paar dagen geleden hebben wij dit hotel bezocht en genoten van de vriendelijke service en de goedkope luxe van dit hotel. We werden vriendelijk onthaald, de kamer had een aparte douche en bad en ook de wc stond niet in de badkamer. We hebben gelogeerd met vier volwassen personen op één kamer en dat was perfect. Het ontbijt is lekker vers met krokant stokbrood. Er was genoeg keuze bij het ontbijt. De bedienden in het hotel zijn meertalig en een Nederlandstalige receptionist is altijd fijn meegenomen in het land van de Engelssprekenden! Eén minpuntje is de vloerbedekking, tapis plein, daar hou ik niet zo van in een hotel. Het hotel ligt vlak aan de DLR en vlak aan het prachtige Greenwich Park. Een aanrader voor iedereen!
Gereisd met vrienden in februari 2011

Heerlijk hotel voor een Citytrip

hansenpatries, 23-2-2011

Het hotel heeft een makkelijke ligging naast het station. Je bent dan ook zo in hartje Londen. Het personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. Lekker en uitgebreid ontbijt en ook voor een avondmaaltijd kun je er goed terecht. Parkeren kan in de eigen garage onder het hotel. Greenwich zelf is ook leuk om te verkennen. Hier vind je ook diverse restaurants en pubs.
Gereisd met partner in januari 2011

Leuk

hoi, 18-2-2011

Fantastisch mooi hotel goed verzorcht en een heerlijk eten
Gereisd zakelijk in februari 1987

Aanrader

Brigitte Raes, 2-1-2011

Net hotel, héél vriendelijk personeel (valt bijna niet te evenaren), goed ontbijt. Het avondeten is ook lekker, enkel zijn de porties soms wel te klein. De kamers zijn voor 4 personen niet zo ruim, maar op een citytrip ben je toch niet veel in je kamer. De bedden zijn heel goed, enkel bij de kinderdivan voel je de veringen als je slaapt. Maar dit hotel is zeker een aanrader!!!
Gereisd met oudere kinderen in december 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Novotel London Greenwich bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel London Greenwich in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel London Greenwich zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel London Greenwich scoort een 8.64 uit 10 op basis van 43 reviews.