Hotel Novotel London Excel ****

Hotel Novotel London Excel
Novotel London Excel
8,6

17 reviews over Hotel Novotel London Excel in het Nederlands

Geen aanrader maar goed genoeg

Davy, 16-7-2017

3x een 1-persoonsbed afgesproken maar helaas moest ik een bed met me maat delen (2x 2-persoons)

Ligging veel te dicht bij vliegveld, geen oog dicht gedaan.

Maar als je niet veel te besteden hebt is dit goed genoeg. Wel een heel leuk overdekt winkelcentrum op een steenworp afstand.

Gereisd met vrienden in mei 2013

Prachtig hotel

Jeroen, 26-12-2016

Vriendelijke ontvangst, prima kamer, erg goed ontbijt en lekker dicht bij London City Airport. De kamers zijn goed geleuidsdicht, je hoort de vliegtuigen helemaal niet.
Gereisd met partner in december 2015

prima hotel, wel DLR nodig

familie Vanlerberghe, 7-8-2015

Prima hotel, uitstekend ontbijt, vriendelijk onthaal, leuke speelhoek voor kinderen, verzorgde kamers. In de omgeving enkele restaurantjes en supermarktjes. Op 2 min wandelen van DLR en zo in 20 min aan de Tower. Oyster kaart gebruiken is voordelig hierbij. Te voet is dit 8 km naar het centrum.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Super

Beau, 6-12-2013

Fijn hotel! We zijn hier alleen de laatste nacht van ons verblijf geweest omdat onze vlucht was geannuleerd i.v.m. het slechte weer in NL. We zijn hartelijk ontvangen en konden ondanks dat we 2 uur eerder waren al de kamer op. De kamer was ruim en schoon. Prima bedden.Het hotel zit naast het London ExCel gebouw en er zijn veel restaurantjes in de buurt waar wij overigens geen gebruik van hebben gemaakt. Tegenover het hotel zitten 2 kleine supermarkten. Vanaf het hotel is het zo'n 30 minuten naar het centrum van Londen waarbij je soms meerdere keren moet overstappen, dat vonden wij het enige nadeel. Het dichtstbijzijnde treinstation (DLR) is 2 minuten lopen. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.
Gereisd met partner in december 2013

heel goed!

pommettes13, 29-7-2013

proper, modern, goed ontbijt, niet te duur, waar voor je geld, mooi uitzicht, goede metroverbinding
Gereisd alleenreizend in januari 2006

Mooi hotel net even buiten londen

jeroen.loke, 5-6-2011

Mooi hotel net even buiten londen, maar londen is goed bereikbaar via de DLR (bovengrondse metro). Mooie familie kamer, en een geweldig ontbijt buffet. Relatief voordelig te boeken via hun eigen site als er geen beurs is in het gebouw vlakbij het hotel. Zeker aan te raden als je met de auto komt, je hoeft niet heel londen door, gaan we zeker nog eens doen.
Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

Je voelt je gauw thuis

tevreden klant, 16-4-2011

Alle werkenemers zijn erg aardig.

Bij het eten kan je genieten van een mooie uitzicht

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

geweldige plek!

tevreden klant, 25-1-2011

schoon en mooi. Novotel ligt buiten de centrum waardoor het lekker rustig is
Gereisd met vrienden in augustus 2010

heerlijk hotel!

Janneke, 4-1-2011

Het ligt wel 20 minuten van het centrum maar dat is het enigste nadeel.

Heerlijke kamers, schoon en groot.

Ontbijt was compleet, snel aangevuld.

heel vriendelijk.

Gereisd met partner in december 2010

uitstekende ligging

harry.gerretzen, 10-12-2010

Bekende (steriele) Novotel formule, dus vooraf bekend wat je voor je geld krijgt. Wegens bezoek aan het Excel Exhibition Centre gekozen voor Novotel (plein oversteken 1 minuut te voet), vlakbij London City Airport (5 min per Taxi , ook te lopen). Dus alles zeer compact en efficient bij elkaar. Let op , men geeft de mogelijkheid een ontbijt coupon te kopen voor gereduceerd tarief, bij uitchecken stond 2x een ontbijt op de rekening ! kwaliteit ontbijt verder goed zelfs de gebakken bloedworst ontbrak niet !)
Gereisd zakelijk in november 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Novotel London Excel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel London Excel in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel London Excel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel London Excel scoort een 8.55 uit 10 op basis van 17 reviews.